He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.quote:
Of een apawrt filmpje op Youtube.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.
quote:
Ik rel helemaal niet, ik stel gewoon een vraag. Je zegt dat het je allemaal niks uitmaakt wat men op Fok van je vindt, maar je vraagt er letterlijk omquote:Op woensdag 16 september 2009 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.
Dit mag niet, laat het nou eens gaan....
Altijd willen rellen op een forum is onnodig, en je wint er werkelijk niets mee.
Volgens mij wel ja. Misschien moet je eens proberen om zijn username in te typen op een grote filmpjessitequote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje. Zijn er nog meer van, en kun je die hier even posten?
Volgens mij heeft hij weleens een foto van zichzelf gepost...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.
bronquote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij weleens een foto van zichzelf gepost...
Whehe. Het is wachten totdat ze door iemand herkent wordt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
Zou de echte 'Sanne92' (hyves bekend bij de redactie) er blij mee zijn als ze wist hoe een oude vent haar foto's misbruikte (mirror aanwezig bij de redactie) op een jongerensite?
Aantal sc's terug.quote:
Klopt, dat geef ik toe, maar ik heb het besproken met Danny en ik doe het niet meer, en nu is het kijken of anderen ook het ook kunnen opbrengen om er mee te stoppen en gewoon fatsoenlijk kunnen praten.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik rel helemaal niet, ik stel gewoon een vraag. Je zegt dat het je allemaal niks uitmaakt wat men op Fok van je vindt, maar je vraagt er letterlijk om.
Heb ik al gedaan, pannenkoekquote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |