Probeer jij maar eens een topic te openen terwijl je gepijpt wordt. Valt tegen.quote:
Nee.quote:
Jij bent ook niks gewend.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een topic te openen terwijl je gepijpt wordt. Valt tegen.
Beginner.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
pics?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Wtf, picasa laat ook foto's zien die je verwijderd hebt. Zie ik ineens allemaal .rars van een mod en ineens een foto van fascination
. En ik zie nog wat pr0n.
Link?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Wtf, picasa laat ook foto's zien die je verwijderd hebt. Zie ik ineens allemaal .rars van een mod en ineens een foto van fascination
Vertel dat maar aan m'n zusje.quote:
Laptop of vaste PC?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pm?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Dat maakt bij jou op het gebied van neuken toch niet zoveel verschil of je op Fok zit of in het echte leven?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zit op fok!, wat denk je zelf?
Vaste uiteraard.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laptop of vaste PC? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat maakt bij jou op het gebied van neuken toch niet zoveel verschil of je op Fok zit of in het echte leven?
Het zusje van Lakitu is dan ook gewoon een vette zeug.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat voor bureau heb jij dan? Bij mij paste je zusje er niet onder hoor.
Pik je dat, Lakitu? Ojoj.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zusje van Lakitu is dan ook gewoon een vette zeug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |