Dat is hier dus eigenlijk precies zoquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Fruppel het volgende:
Raissa, hier inderdaad hetzelfde advies gekregen, tuitbeker raden ze alleen niet aan hier. ze kunnen beter direct uit een gewone beker leren drinken maar goed dat moeten we nog maar eens gaan bekijken.
Speen helemaal weglaten gaat hier niet werken want dan slaapt ze niet, ze heeft die speen echt nodig om in slaap te vallen en dat vind ik ook prima.
Verder krijgt ze hem gewoon niet, speen ligt in bed te wachten tot ze weer gaat slapen
Waarom doe je dat dan niet gewoon? Rennen hoeft niet natuurlijk maar het is een hele logische reactie van je hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
ik hoop dat Oscar gewoon met vlag en wimpel gaat slagen voor de gehoortest BE![]()
Ooooh wat moet ik me inhouden om niet direct naar boven te rennen om haar vast te pakken enzo als ze ligt te mekken zeg![]()
mn lief is nu zijn moeder aan t uitleggen wat tegen mij gezegd is op het cb en hij legt het heul verkeerd uithaha. Hopelijk is schoonmams nu niet straks in rep en roer door de beroerde uitleg van mn lief... maar goed
oh ik heb het er niet helemaal duidelijk neergezet denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:46 schreef Jore het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet gewoon? Rennen hoeft niet natuurlijk maar het is een hele logische reactie van je hoor't Is voor A. alleen maar fijn als ze weet dat ze gehoord wordt.
Vervelend van haar voorkeurshouding maar goed dat je zo snel aan de bel hebt getrokken!
BE, succes met de gehoortest. 't Komst vast helemaal goed, maar het spannend is het wel.
Als je dat wilt: gewoon gaan. Ik heb in het begin Annicka nog geen seconde laten mekken. Kan me geen bal schelen wat anderen zeggen, ik wil het niet, dus gebeurt het niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
ik hoop dat Oscar gewoon met vlag en wimpel gaat slagen voor de gehoortest BE![]()
Ooooh wat moet ik me inhouden om niet direct naar boven te rennen om haar vast te pakken enzo als ze ligt te mekken zeg![]()
mn lief is nu zijn moeder aan t uitleggen wat tegen mij gezegd is op het cb en hij legt het heul verkeerd uithaha. Hopelijk is schoonmams nu niet straks in rep en roer door de beroerde uitleg van mn lief... maar goed
dittoquote:Op donderdag 17 september 2009 20:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Als je dat wilt: gewoon gaan. Ik heb in het begin Annicka nog geen seconde laten mekken. Kan me geen bal schelen wat anderen zeggen, ik wil het niet, dus gebeurt het niet.Nu met acht maanden doe ik het af en toe een beetje, als ik zie dat ze moe is en weet dat ze binnen 5 minuten in slaap zal vallen. En dan nog moet het protest niet te heftig zijn (naar mijn zin.
)
Spuitelf is: ik moet niet tv-kijken en reageren tegelijk...(Ik kijk dubbeltje op zijn kant)
Seb kan nog steeds niet zwaaien en dag zeggen en er zijn al drie dagen omquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
als ze dada (dagdag) kan
kan ze mama ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |