quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Fuente het volgende:
Nou Oeke, ik vind het een ronduit achterlijke reactie! Wanneer jij je zorgen maakt, moet je gewoon terecht kunnen bij je HA. Ik voel me vaak een overbezorgde muts omdat wij met Sara echt heel vaak bij de HA zaten, maar het bleek 8 van de 10 keer terecht, en ook al is het niet terecht, ben jij iig gerustgesteld
En Merel zegt mama (mammmmma) in plaats van jahaWhoehaaa, ze zegt eerder mama dat papa
Ik vind het ook stom.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Fuente het volgende:
Nou Oeke, ik vind het een ronduit achterlijke reactie! Wanneer jij je zorgen maakt, moet je gewoon terecht kunnen bij je HA. Ik voel me vaak een overbezorgde muts omdat wij met Sara echt heel vaak bij de HA zaten, maar het bleek 8 van de 10 keer terecht, en ook al is het niet terecht, ben jij iig gerustgesteld
En Merel zegt mama (mammmmma) in plaats van jahaWhoehaaa, ze zegt eerder mama dat papa
nou, volgens mij heb ik er op dit moment 'last'vanquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Merel ziet eruit alsof ze nog wel een keer of 10 kan opdrukken
Wie vroeg dat laatst van die regeldagen na 6 maanden? Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Volgens mij kunnen er ook na 6 maanden wel regeldagen zijn, want ik neem aan dat de melkbehoefte met de tijd mee blijft veranderen. Alleen ervaring heb ik er niet mee, hier nog geen regeldagen gehad na de 6 maanden.
Gefeliciteerd met je kleine meid, Stiemie. Voor wat mental support wat betreft de borstvoeding ben je natuurlijk van harte welkom in het borstvoedingstopic.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:18 schreef Stiemie het volgende:
Hallo wij komen ons ook melden hier!
Esmee is donderdag 17 september 2009 geboren om 21:27. Op haar papa's verjaardag! Het is even flink zoeken naar een ritme hier in huis, maar dat moet binnenkort vast gaan lukken. Momenteel worstelen we vooral met de borstvoeding![]()
![]()
En een foto van ons meiske
[ afbeelding ]
wat een mooierd!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:18 schreef Stiemie het volgende:
Hallo wij komen ons ook melden hier!
Esmee is donderdag 17 september 2009 geboren om 21:27. Op haar papa's verjaardag! Het is even flink zoeken naar een ritme hier in huis, maar dat moet binnenkort vast gaan lukken. Momenteel worstelen we vooral met de borstvoeding![]()
![]()
En een foto van ons meiske
[ afbeelding ]
Dankjewel! Ja op de uitgerekende datum geboren! En ze lijkt echt precies op Linde toen ze net geboren wasquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat een mooierd!ook op de uitgerekende datum toch?
nou dat zou ik iig wel doen!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef Raissa het volgende:
Even een snelle tussendoor post, een baby met 40,5 koorts MOET toch gezien worden door een arts?
Nee, ik probeer iemand anders te overtuigen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou dat zou ik iig wel doen!
Is er wat met Mila?
Heb ik al gezegd maar wil ze nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hap bellen kan geen kwaad lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |