abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72887702
Nou Oeke, ik vind het een ronduit achterlijke reactie! Wanneer jij je zorgen maakt, moet je gewoon terecht kunnen bij je HA. Ik voel me vaak een overbezorgde muts omdat wij met Sara echt heel vaak bij de HA zaten, maar het bleek 8 van de 10 keer terecht, en ook al is het niet terecht, ben jij iig gerustgesteld

En Merel zegt mama (mammmmma) in plaats van jaha Whoehaaa, ze zegt eerder mama dat papa
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72887844
Oeke, ik vind het ook een stomme opmerking
Natuurlijk ben je bezorgd als je kind zich niet lekker voelt en dan ga je naar de huisarts! En die hoort je gerust te stellen en niet zulke dingen te zeggen!

Fuente, wat goed

Senna ligt bij schaap op schoot tegen hem te 'praten'
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72888201
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Fuente het volgende:
Nou Oeke, ik vind het een ronduit achterlijke reactie! Wanneer jij je zorgen maakt, moet je gewoon terecht kunnen bij je HA. Ik voel me vaak een overbezorgde muts omdat wij met Sara echt heel vaak bij de HA zaten, maar het bleek 8 van de 10 keer terecht, en ook al is het niet terecht, ben jij iig gerustgesteld

En Merel zegt mama (mammmmma) in plaats van jaha Whoehaaa, ze zegt eerder mama dat papa
pi_72888592
Lief die "pratende" beebs.

Vanavond was hij boos/verdrietig. En toen keek hij naar mij en riep zo schattig mammmmmmmmaaaaaaa Met zo'n trillipje.
En hij is echt wel eenkennig nu. Papa mag geen eten geven, ik moet dat doen. Ik wilde uittesten of hij het 4 maanden potje wel nog wil en ja hoor, geen probleem. Omdat logopediste volgende week komt, wel handig om aan te geven denk ik. En hij knarst. *ril*
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:34:49 #255
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72889281
Ieuw.. knarsen is zo'n akelig geluidje...

De mannen drinken de flessen nog steeds niet goed... irritant hoor. Hebben ze dan gewoon genoeg of ...?? Ik krijg er op een gegeven moment echt niet meer in, ze laten het gewoon uit het mondje lopen Gister heb ik t eens bijgehouden en T. dronk over de hele dag 690cc en M. 700cc. Ze wegen nu ruim 5,5 kilo, dus ze zouden toch zo'n 750 a 800 cc moeten hebben. Maandag naar het cb, daar maar eens vragen. M. was vannacht ook weer zo aan het spoken. Wakker, niet heel vervelend hoor, maar wel steeds van die geluidjes maken, zodat wij niet meer kunnen slapen. Van half 4 tot 7!!! Gelukkig hebben ze allebei vanmiddag goed geslapen en kon ik ook een beetje bijslapen. Dat komt helaas niet zo vaak voor, dat ze tegelijk lekker slapen. t Begint me wel een beetje op te breken. Iemand tips hoe we dat nachtbraken kunnen doorbreken? Ze sliepen allebei vanaf 6 wkn iedere nacht door (op de nacht na de 1e prik na) en sinds drie weken is het met M. echt bal....
pi_72890410
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Fuente het volgende:

Ik vind het ook stom. Nou, voelde ik me ook te overbezorgd terwijl Ko al vanaf 18 uur eerst bij mijn lief en nu bij mij ligt te slapen. Met een erg korte pittstop tussendoor. Omdat hij in bed steeds wakker werd van het hoesten en verslikken en dan heel hard en lang moest huilen.
Het is mijn eerste kindje en ze wordt er toch voor betaald?
Ik hoop maar dat hij zich snel weer lekker voelt.

Merel zegt mama!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72891164
Yeeeehah, spuitluier!! Zo'n fijne waarbij romper, broek en zelfs de sokjes onder zitten. En uiteraaaaard toen we bij mijn ouders aan het eten waren. En ik geen reservekleertjes meehad

Oeke, je puppy
En de huisarts die een verse en DUS bezorgde mama op de vingers tikt omdat ze vermoedt dat d'r kleintje pijn heeft of zich nioet lekker voelt, tssssss....... Het moet niet gekker worden!

Doorslaaptips, yes please!
Toen ik begin dit jaar stopte met de bv begon Devin eindelijk door te slapen maar inmiddels is het alweer een hele poos elke nacht wel een paar keer raak. Ik denk dat ik echt stomverb aasd zou zijn als ik een nachtje ongestoord en onafgebroken zou kunnen slapen, weet volgens mij niet eens meer hoe het moet
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:24:23 #258
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72891338
Kersjes! Handig...! Hoe heb je t opgelost?
pi_72891715
Luierdoekjes
En we gingen toch al bijna huiswaarts dus heb ik hem met schone luier in een lekker warme deken gewikkeld en thuis nog even gewassen.
Mijn kleine papzak met zijn bolle hamsterwangetjes
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:58:42 #260
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72892466
Fuente

Hahahaha Kersjes, zul je altijd zien zoiets overkomt je alleen als je geen reserve pak bij hebt.

Mikoxx, wat balen dat ze nog steeds zo rommelen met hun flesjes. Ik mag de afgelopen paar dagen niet klagen. Eergister 865 cc, gister 805 cc en vandaag 910 cc!!!

Oeke, wat een nare ha heb jij zeg! Bah.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72894368
Tjee, Kersjes, wat heftig zo'n spuitluier! We hebben er hier gelukkig nog geen gehad die in oksels en sokken uitkwam..... afkloppen!

Maar Seilram, eigenlijk is mijn dokter best wel lief, dus ik snapte ook totaal niet waar dit vandaan kwam.
Misschien had ze haar dag niet ofzo.
  zaterdag 19 september 2009 @ 08:28:45 #262
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72898576
Oe Kersjes, creatief opgelost hoor! Maarten had hier gisteren ook 'weer eens' een spuitluier, 't zat gelukkig allemaal net nog in zijn luier, maar het stonk... Het rook echt naar hele kleine babietjes Maartens....
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72901381
Tjek mijn bodybuilder Merel

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72903177
Merel Tyler doet dat maar zonder armpjes op te drukken. Of juist alleen armpjes. Vannacht 3x eruit, beter dan 10x zullen we maar zeggen.
Hij speelt nu op de grond en kletst erbij.
pi_72903352
merel aan t gymnastieken
elin doet dat ook voor ze in kruipstand gaat

hier een k*tnacht, ze kwam om de 2 uur drinken
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:46:06 #266
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72903823
Cool Mereltje!!!

3x eruit is te overzien toch Ingrid!
pi_72903926
Merel ziet eruit alsof ze nog wel een keer of 10 kan opdrukken

Wie vroeg dat laatst van die regeldagen na 6 maanden? Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Volgens mij kunnen er ook na 6 maanden wel regeldagen zijn, want ik neem aan dat de melkbehoefte met de tijd mee blijft veranderen. Alleen ervaring heb ik er niet mee, hier nog geen regeldagen gehad na de 6 maanden.
pi_72904197
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Merel ziet eruit alsof ze nog wel een keer of 10 kan opdrukken

Wie vroeg dat laatst van die regeldagen na 6 maanden? Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Volgens mij kunnen er ook na 6 maanden wel regeldagen zijn, want ik neem aan dat de melkbehoefte met de tijd mee blijft veranderen. Alleen ervaring heb ik er niet mee, hier nog geen regeldagen gehad na de 6 maanden.
nou, volgens mij heb ik er op dit moment 'last'van

elin drinkt al 2 dagen constant!
8 mnd en 2 weken nu
pi_72904281
o en ik krijg nu een melding van een sprongetje..dus dat kan t ook zijn
pi_72905814
Hallo wij komen ons ook melden hier!

Esmee is donderdag 17 september 2009 geboren om 21:27. Op haar papa's verjaardag! Het is even flink zoeken naar een ritme hier in huis, maar dat moet binnenkort vast gaan lukken. Momenteel worstelen we vooral met de borstvoeding

En een foto van ons meiske
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:38:31 #271
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72906236
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:18 schreef Stiemie het volgende:

Esmee is donderdag 17 september 2009 geboren om 21:27. Op haar papa's verjaardag! Het is even flink zoeken naar een ritme hier in huis, maar dat moet binnenkort vast gaan lukken. Momenteel worstelen we vooral met de borstvoeding

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je kleine meid, Stiemie. Voor wat mental support wat betreft de borstvoeding ben je natuurlijk van harte welkom in het borstvoedingstopic. Het gaat helaas niet altijd even makkelijk, wij hadden er in het begin ook moeite mee.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_72906476
Stiemie, van harte met Esmee mooi meiske hoor
Fake it till you make it...
pi_72908300
Stiemie en Esmee welkom!
en voor de borstvoedingstroubles. Komt vast goed.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72909051
Stieme en Esmee daar zijn jullie
pi_72910525
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:18 schreef Stiemie het volgende:

[ afbeelding ]
wat een mooierd! ook op de uitgerekende datum toch?
pi_72911564
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

wat een mooierd! ook op de uitgerekende datum toch?
Dankjewel! Ja op de uitgerekende datum geboren! En ze lijkt echt precies op Linde toen ze net geboren was

Hopelijk brengt de komende nacht ons meer slaap dan de afgelopen nacht en het 'live' borstvoeden hebben we voor vandaag even opgegeven en we hebben een kolf gehuurd. Helaas voel je daarbij ook de inmiddels ontstane kloven goed
pi_72911862
stiemie, klinkt alsof je met de bv wel wat hulp kan gebruiken.
Als het morgen nog niet beter loopt voor je gevoel, bel dan gewoon een lactatiekundige ofzo maandag.
Want doormodderen met kloven is ook niets, en in de meeste gevallen heb je bij kloven wat fine-tuning van het aanhappen nodig.
pi_72912054
We hebben gelukkig een hele fijn kraamverzorgster met veel bv-ervaring, maar het gaat weer net zoals bij Linde... Ik heb afgelopen nacht tussen 12 uur en 5 uur zes keer 20 minuten gevoed en ze krijgt gewoon echt niks binnen. Begon wat uitdrogingsverschijnselen te krijgen (nog niks geplast, hele droge lippen en mondje etc) Echt zodra ze van mijn borst af is, kan ze er wat haar betreft weer aan en dat in combinatie met gevoelige tepels is geen pretje...
pi_72912113
sterkte
pi_72912300
Sterkte met de bv Stiemie!
er ging eindelijk een fles leeg hier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72912681
Stiemie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, wat een prachtmeid!
En hopelijk gaat de bv snel beter

Vicky, fijn

Wij waren vandaag heel even in de stad (uurtje). Er was kermis, teveel drukte voor Merel, ze heeft vervolgens de hele middag gehuild, echt bijna 5 uur non-stop gillen. Zo zielig, de kan het gewoon allemaal niet verwerken. Ik hoop toch echt dat het binnenkort beter gaat.
Sara
Merel
Ukje
pi_72913729
Arme Merel Hier vanmiddag een familie feestje. Twee uurtjes geweest en een huilend kind. En ik heb hem niet uit handen gegeven. Toch te spannend en te druk geweest denk ik.

Tess

Stiemie, welkom!! En nogmaals van harte gefeliciteerd!
Niet mieten! Door gieten!
pi_72913881
En tot overmaat van ramp is ze nu ook ziek aan het worden, 38.7 inmiddels, flink huilen
Sara
Merel
Ukje
pi_72914667
Stiemie welkom
Merel beterschap. En wat sneu dat ze zo overpikkeld raakt.
Ik ben vandaag met Willow en mijn moeder met de trein de grote stad in geweest, en ze deed t voorbeeldig Veel bewonderaars toen we haar een flesje gaven op t terras enzo verder lekker liggen slapen tot de treinreis terug, toen kreeg ze krampjes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72915214
Mooie Esmee en Stiemie, welkom! Dat de bv maar snel op de rails mag staan!

Merel, wat sneu, koorts. En ik vond je nog wel zo stoer op de foto! Hopelijk ben je gauw weer fit genoeg om zulke capriolen uit te halen.

Tess, wat goed!

Ko is zo snotterig en zielig, een beetje verhoging en keelpijn denk ik, want hij hoest zo heftig. En helemaal in de war ervan. Echt zielig.
pi_72915522
Ach Mereltje toch, zoveel drukte en dan ook nog ziekjes, arme meid. Beterschap

En Kobusje nog steeds zo verkouden? Hoe is de nacht gegaan, oeke? Zielig he, zieke kleine kindje Beterschap
pi_72915597
muh
even advies nodig...

het is keiwarm geweest vandaag en op Amélie's kamertje is het 25 graden nog steeds.
Om 3 uur heeft ze 1 borst gehad en is toen na wat mopperen in slaap gevallen, om 6 uur ongeveer werd ze weer wakker en toen heb ik haar geprobeerd nog wat te drinken te geven maar ze wilde niet. Rond 7 uur heeft ze heel haar bedje volgespuugd, heel erg veel was t. Daarna heb k haar weer gevoed en heeft ze heel veel gedronken maar ze lijkt nog steeds erg overstuur, voelt warm maar heeft geen koorts en haar fontanel is ingedeukt.
Komt dat door het spugen en trekt dat binnen een uurtje ofzo weer weg of moet ik haar extra laten drinken?
Ik heb net geprobeerd nog wat te voeden maar ze weigert.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72915672
De nacht ging toch best goed, we hadden een kruik in zijn bedje gedaan en dat leek goed te helpen tegen het hoesten. Nu ligt hij ook lekker te slapen, alleen soms hoest hij zich wakker en dat klinkt zo naar.

Hoe gaat het met de slaapjes van Senna?

Oh Huup, het arme meisje. Ik weet niet wat het beste is. Haar misschien even op een koelere plek leggen tot het wat afgekoeld is en ik denk de borst blijven aanbieden. Om het half uur/ uur even kijken of ze wil drinken. Moeilijk zeg.
pi_72915706
huup van 1x spugen raken ze echt niet uitgedroogd.
Gewoon regelmatig aanbieden, maar als ze niet wil dan niet...
Zolang ze niet en spuugt en diarree heeft en daarbij suf wordt komt het wel goed.

Misschien haar op een koeler plekje in huis laten slapen? Of anders iig in alleen een rompertje.
pi_72915814
thnx Piglet.
Ja ik weet het ook wel eigk van dat spugen, maar er zit echt een behoorlijk voelbare deuk op haar fontanel. Vind k een beetje engig zo ingedeukt ineens.

En haar kamertje is het koelst op dit moment
rompertje check. rompertje met korte mouwen wordt t dan. Of beter lange mouwen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72915819
ow huupje, lastig. Ik zou denk ik toch maar afwachten wat ze zelf doet. Als ze niet wil drinken, kun je het moeilijk dwingen. Beetje in de gaten houden en zo gauw ze zich weer meldt aanleggen en hopen dat ze dan weer goed wil drinken.
En dat spugen, dat doet Senna ook wel eens, hoewel dat een stuk minder is geworden door de tijd. En ik denk wel eens dat wij het erger en belangrijker vinden dan die kleintjes zelf.

Fijn dat Ko toch wel goed kan slapen. Zielig, dat hoesten ik hoop dat ie gauw opknapt!

Senna slaapt as we speak. Dat is volgens mij voor het eerst sinds ze geboren is. Ze was toch wel moe van een dagje Artis, en ik ook, dus ben ik rond 6 uur even met haar op bed gaan liggen in de hoop dat ik haar nog in slaap kon voeden voor een kort slaapje. Normaal is het van 6-10 soebatten, rondlopen, voeden, etc. in de hoop dat ze stil wil zijn. Nu slaapt ze dus
Ik heb wel eht idee dat er vooruitgang in zit, dat het langzaam maar zeker beter wordt. Toch het ouder worden misschien? Ze heeft de afgelopen week eigenlijk iedere nacht van 23 tot 5 uur geslapen, dus dat vind ik echt fantastisch!
pi_72915918
Huup, hier hadden we een tijd terug ook ineens een deuk. Maar geen spugerd.
Wij dachten dat het met het groeien van het hoofdje te maken kon hebben. Geen idee eigenlijk.

Wat fijn dat Senna steeds meer een ritme gaat vinden. En dat ze lekker doorslaapt 's nachts.
pi_72918809
Ahw wat zielig die zieke kindjes. Zo sneu he, als die kleintjes ziek zijn.

Wat fijn dat Senna de laatste dagen zo lekker slaapt Miss Sly!
Innepin, dat fijn dat jullie eerste uitstapje naar de grote stad zo goed gegaan is

Oh en natuurlijk welkom Esmee! Wat een schatje!

Wij doen sinds gisteren Johannesbroodpitmeel door Graeme zijn voedingen omdat hij steeds zoveel aan het spugen was. En het gaat gelijk al beter, sinds dat spul heeft hij niet meer gespuugd! Hij drinkt het alleen echt zo snel op Zn fles is nu echt binnen 5 minuten leeg. Is dat eigenlijk wel goed? We gebruiken een 3 standen speen, op stand 1.
En morgen is Graeme alweer 3 maanden Het is zo cliche, maar ik vind het zo snel gaan!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72919151
Beterschap voor de beebs die zich niet zo lekker voelen. Tyler hoest ook nog steeds en snottert.
Ik vind het soms wel lastig wat hij aan moet. Lange mouw, korte mouw, Nou was het vandaag ineens erg warm, dat was makkelijk.
pi_72919352
Even een snelle tussendoor post, een baby met 40,5 koorts MOET toch gezien worden door een arts?
pi_72919703
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef Raissa het volgende:
Even een snelle tussendoor post, een baby met 40,5 koorts MOET toch gezien worden door een arts?
nou dat zou ik iig wel doen!
Is er wat met Mila?
pi_72919746
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nou dat zou ik iig wel doen!
Is er wat met Mila?
Nee, ik probeer iemand anders te overtuigen...
Die is er van overtuigd dat het tandjes zijn... Het kind is ook suf en plast niet goed meer... Echt, ik zou het kind zelf het liefst bij kop en kont beet pakken maar ja...
pi_72919775
Hap bellen kan geen kwaad lijkt me.
pi_72919790
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hap bellen kan geen kwaad lijkt me.
Heb ik al gezegd maar wil ze niet
pi_72919800
Wat sneu. Suf en niet goed plassen, is hier meteen langskomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')