abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72804947
Klopt BE.
De 2e keer is hij uiteindelijk wel geslaagd, maar dat duurde en duurde maar bij een kant.
De test die ze nu zullen gaan doen bij Oscar is er een waar ze vrijwel allemaal voor slagen, verkoudheid, vocht, gesnurk e.d. hebben er geen invloed op, maar is een stuk duurder en wordt dus niet standaard uitgevoerd.
Komt vast goed met Oscar
.... met gevoel voor drama....
pi_72805082
oh my haha meer dan de helft doen we hier al, maar het meeste lukt gewoon niet omdat ze inderdaad weerstand geeft zelf, ze wil gewoon niet. En als ze uit zichzelf op haar niet voorkeurskant ligt dan draait haar hoofdje automatisch naar de voorkeurskant als ze zich ontspant (dus bv bij slaap ofzo). T lijkt haast wel of de spiertjes aan 1 kant wat korter of stijver zijn ofzo. wat imho niet heel gek zou zijn als ze een paar maanden met dr hoofdje scheef in mijn buik heeft gezeten...

ik kan hier niet goed zien of het wel of niet rond is. ik denk ook dat er nog geen afplatting is (is wel erg snel toch?) maar omdat ze een flinke bult op haar hoofd heeft van het scheef ingedaald zitten kan ik de vorm van dr bolletje niet zo goed beoordelen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72805227
Ik voel me een beetje stom/dom

Vond het toch zo rot dat ik Roy maar niet tevreden kreeg, van alles geprobeerd buiten het wiegen in de stoel, maar hij bleef ontevreden.
Uiteindelijk viel meneertje van oververmoeidheid in slaap, en ligt nu al een kleine 3 kwartier op bed.
In die tijd zat ik wat te surfen, en lees dat kinderen rond de 6 weken ook regeldagen hebben...
Laat Roy nu vrijdag 6 weken zijn....
Het verklaard zoveel nu.
En al helemaal het vele terug komen.
M'n arme ventje heeft gewoon echt dorst.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:51:47 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72805514
Joh, dat kan de beste toch overkomen? Lekker aanleggen nu dan en even laten inhalen.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:59:50 #30
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72805848
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef Kersjes het volgende:
Klopt BE.
De 2e keer is hij uiteindelijk wel geslaagd, maar dat duurde en duurde maar bij een kant.
De test die ze nu zullen gaan doen bij Oscar is er een waar ze vrijwel allemaal voor slagen, verkoudheid, vocht, gesnurk e.d. hebben er geen invloed op, maar is een stuk duurder en wordt dus niet standaard uitgevoerd.
Komt vast goed met Oscar
Die test heeft Annicka ook gehad, want voor de eerste test was ze twee maal gezakt. Plakkertjes en ander soort oordopjes, ik heb het allemaal nog liggen, mag ze later hebben...

Hier staat Annicka ook al een ruim week ofzo en ze gaat ook alweer netjes zitten ook. Ze was het vallen zat...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 16 september 2009 @ 16:12:43 #31
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72806416
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb al een paar keer gebeld naar het cb maar daar hebben ze ook niet meer tips dan idd voeding verdelen en meer flessen met minder geven.. MAARRRRRRR... Tess is heel erg gebaat bij regelmaat en als ik meer flessen met minder ga geven is het opgebouwde "ritme" helemaal weg en dan krijg ik ellende hier.
Dat zeiden ze tegen mij ook, en toen ik vroeg hoe ze dat ongeveer voor zich zag met twee kindjes had ze eigenlijk helemaal geen oplossing meer Stelletje.....
Ik ga maar weer eens bijhouden hoeveel cc ze nu op een dag binnenkrijgen, en zal je zien, valt het allemaal wel mee. Maandag naar het cb, dus dan vraag ik daar maar even. Als ik nuttige tips krijg dan zal ik ze posten, Vicky!

Welkom Karin en Lars Wat fijn dat je er bent! En wat is je mama trots!!!
pi_72806460
Bar, fijn dat je nu een oorzaak weet toch?! Het is ook maar zoeken met die kleintjes. Soms best lastig dat ze het nog niet kunnen vertellen...

Welkom Lars

Dag Isis

BE, een snurkende Oscar, hihi. Volgende keer gaat t vast goed met de test!
Fake it till you make it...
  woensdag 16 september 2009 @ 16:15:00 #33
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72806506
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh ja het cb en flessenadvies
Leander heeft de laatste fles vaak al om 20:00 uur en slaapt dna door tot een uur of 06:00. Maar nu vinden ze hem op het cb dar nog te klein voor. Of we moeten hem om 23:00 wakker maken voor een fles, al drinkt ie maar 10 cc als ie maar iets drinkt, of we moeten hem om 04:00 wakker maken omdat ie niet meer dan 8 uur achter elkaar mag slapen.En als we hem dan wel om 23:00 wakker maken dan om 07:00 ook weer wakker maken want ja die 8 uur Zijn wij nou zo stom dat ik dat niet wil? Dan moet ik dus 2 keer mijn kind wakker maken omdat zij vinden dat hij nog niet door mag slapen. Zit ie lekker in een ritme moet je dat weer aan gaan passen en dan bij de volgende afspraak kijken ze verder want dna mag ie wel die 8 uur
Hoe oud is Leander dan, MeNicole (kon m niet vinden in de op )
pi_72806728
Leander is net 2 maand geweest!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72806746
Leander staat er idd niet in...
Mikoxx, ik ben benieuwd!!
Toch heb ik misschien wel een klein vermoeden waar het door zou kunnen komen.... de voeding van het Kruidvat. We zijn over gestapt van Friso hypoallergeen naar Kruidvat hypoallergeen (niet in 1 keer, maar stapsgewijs.. heeft een klein weekje geduurd voor we helemaal over waren) en volgens mij drinkt ze sindsdien ook minder goed en zie ik ook verschil in d'r ontlasting.
Hebben nu besloten om weer stapsgewijs terug te gaan naar Friso, misschien dat dat wel helpt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72806844
Nee Leander staat er niet in. R wil dat liever niet. Mag best over hem vertellen enzo maar hij wil ook liever dta ik geen foto''s plaats die iedereen kan zien. Daarom doe ik dat dan ook maar niet. Foto's en andere dingen staan vaak op mijn hyves!!!
pi_72807025
Hoop dat het werkt Vicky! Het is wel duidelijk aanwijsbaar dan inderdaad als het pas is begonnen vanaf dat jullie met die voeding gestart zijn.

Ik heb een foto geprobeerd te maken net bij het verschonen van A. haar beentjes. Krijg het er niet helemaal goed op omdat ze erg bewegelijk was t is normaal nog iets meer overdreven eigenlijk maar ze doet het dus niet altijd meer zoals in het begin. haal de foto zo weer weg ivm blote baby enzo
*knip*

check ook de kant waar ze heen kijkt

en deze foto vond ik op mn camera nog, hier kun je goed zien vind ik dat ze niet alleen haar hoofd die kant op kiept maar dat ze ook haar hele lijfje scheef houdt. Ook dat krijg ik niet recht 'gebogen' lijkt ook een soort voorkeur.

[ Bericht 4% gewijzigd door huuphuup op 16-09-2009 16:32:45 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72807127
Huup, ik vind het nog wel meevallen met de beentjes. Tess ligt ook regelmatig zo tijdens het verschonen of als ze speelt. Stand van het hoofd is ook wel herkenbaar.. ff kijken of ik wat foto's kan vindne.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72807183
Ja ik denk dat at met die beentjes wel redelijk normaal is. Als Leander op zijn rug ligt en die ligt ontspannen gaan die benen ook zo.
pi_72807264
tsja, zoals ik zei, ik krijg het er niet op
maar zowel de kraam als wvk vonden het zorgwekkend dus het zal wel, ik laat het iig goed in de gaten houden ivm de gewrichtsproblemen van mn moeder en zusje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 16 september 2009 @ 16:32:32 #41
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72807284
2 maand! dan is hij er idd vroeg bij met het laten vervallen vd laatste fles...!
pi_72807307
Maar haal de foto snel weer weg. Vind het altijd zo eng zo
pi_72807332
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef mikoxx het volgende:
2 maand! dan is hij er idd vroeg bij met het laten vervallen vd laatste fles...!
Maar hij heeft gewoon 5 flessen hoor. Alleen de laatste om 8 uur ipv om 11 uur!!
pi_72807376

Denk dat Tess hier ongeveer net zo oud is als A. nu.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 16 september 2009 @ 16:41:45 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72807699
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:33 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Maar hij heeft gewoon 5 flessen hoor. Alleen de laatste om 8 uur ipv om 11 uur!!
Oh zo, en hoeveel tijd heb jij er dan tussen (om de een of andere vage reden werkt mijn vraagteken niet meer )
pi_72807737
oh ik bedoelde meer de houding van haar rug op die laatste foto, als je de bovenkant van haar broekje ziet dan zie je hoe ze ligt zeg maar. Scheef kind van mij En op die ene eerste foto kijkt ze dus naar de muur zoals altijd. Muppet.

Maar goed die beentjes, tsja, ik laat het maar gewoon in de gaten houden, wat mij betreft better safe than sorry. Maar vicky jij moest met Tess toch ook naar het ziekenhuis toen voor haar heupjes?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 16 september 2009 @ 16:44:18 #47
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72807819
Wij moeten vrijdag heupfoto´s laten maken, omdat ze met zn tweetjes in de buik zaten en omdat T. in stuit geboren is. Ik ben benieuwd Ik heb de plooitjes aan de achterkant al even bekeken en dat lijkt oke
  woensdag 16 september 2009 @ 16:45:42 #48
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72807887
Mikoxx: toets ctrl + shift (toets beide toetsen op hetzelfde moment in dus) in. Dan werkt je vraagteken als het goed is weer. (Denk ik, al lijk je geen last te hebben met de '(' en de ')'.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_72807999
spannend Mikoxx!
fijn dat die plooitjes er in elk geval al goed uitzien. Hopelijk ziet het er daar in het zh ook allemaal keurig uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 16 september 2009 @ 16:48:57 #50
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72808049
? ah, danku GWS, hij doet t weer...??????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')