Die test heeft Annicka ook gehad, want voor de eerste test was ze twee maal gezakt. Plakkertjes en ander soort oordopjes, ik heb het allemaal nog liggen, mag ze later hebben...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef Kersjes het volgende:
Klopt BE.
De 2e keer is hij uiteindelijk wel geslaagd, maar dat duurde en duurde maar bij een kant.
De test die ze nu zullen gaan doen bij Oscar is er een waar ze vrijwel allemaal voor slagen, verkoudheid, vocht, gesnurke.d. hebben er geen invloed op, maar is een stuk duurder en wordt dus niet standaard uitgevoerd.
Komt vast goed met Oscar
Dat zeiden ze tegen mij ook, en toen ik vroeg hoe ze dat ongeveer voor zich zag met twee kindjes had ze eigenlijk helemaal geen oplossing meerquote:Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb al een paar keer gebeld naar het cb maar daar hebben ze ook niet meer tips dan idd voeding verdelen en meer flessen met minder geven.. MAARRRRRRR... Tess is heel erg gebaat bij regelmaat en als ik meer flessen met minder ga geven is het opgebouwde "ritme" helemaal weg en dan krijg ik ellende hier.
Hoe oud is Leander dan, MeNicole (kon m niet vinden in de opquote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh ja het cb en flessenadvies![]()
Leander heeft de laatste fles vaak al om 20:00 uur en slaapt dna door tot een uur of 06:00. Maar nu vinden ze hem op het cb dar nog te klein voor. Of we moeten hem om 23:00 wakker maken voor een fles, al drinkt ie maar 10 cc als ie maar iets drinkt, of we moeten hem om 04:00 wakker maken omdat ie niet meer dan 8 uur achter elkaar mag slapen.En als we hem dan wel om 23:00 wakker maken dan om 07:00 ook weer wakker maken want ja die 8 uurZijn wij nou zo stom dat ik dat niet wil? Dan moet ik dus 2 keer mijn kind wakker maken omdat zij vinden dat hij nog niet door mag slapen. Zit ie lekker in een ritme moet je dat weer aan gaan passen en dan bij de volgende afspraak kijken ze verder want dna mag ie wel die 8 uur
Maar hij heeft gewoon 5 flessen hoor. Alleen de laatste om 8 uur ipv om 11 uur!!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef mikoxx het volgende:
2 maand! dan is hij er idd vroeg bij met het laten vervallen vd laatste fles...!
Oh zo, en hoeveel tijd heb jij er dan tussen (om de een of andere vage reden werkt mijn vraagteken niet meerquote:Op woensdag 16 september 2009 16:33 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar hij heeft gewoon 5 flessen hoor. Alleen de laatste om 8 uur ipv om 11 uur!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |