abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72802797
Van nu.nl
quote:
AMSTERDAM - Veel darkrooms in Amsterdam zijn vies. De hygiëne laat vaak te wensen over. Dat blijkt uit een woensdag verschenen onderzoek van de GGD in de hoofdstad.

Inspecteurs van de organisatie brachten een bezoekje aan negen van deze donkere kamers waar homo's het met elkaar doen.

De bouw en inrichting van de darkrooms bevorderen de hygiëne vaak niet erg. In zes gevallen was de constructie van de ruimte zodanig dat goed schoonmaken moeilijk is. Op zeven plekken was er geen goede ventilatie.

De kamertjes kunnen bovendien heel wat beter worden schoongemaakt. Zes van de onderzochte darkrooms waren zichtbaar vies.

Schoonmaakschema

In zeven gevallen ontbrak een schoonmaakschema. Op evenzoveel plekken werd er niet goed schoongemaakt en gedesinfecteerd.

Verder constateerde de GGD dat er in vijf van de negen darkrooms geen gelegenheid was om de handen te wassen. Op sommige punten deden de ontmoetingsplaatsen het wel goed. Zo stond er in de meeste wel een afvalemmer.

Geslachtziektes

De gemeente gaf opdracht tot het onderzoek. Zij wilde namelijk weten of door extra toezicht op de hygiëne in darkrooms het aantal seksueel overdraagbare aandoeningen zou dalen.

De GGD concludeert echter dat het in de kamertjes wel vaak een smeerboel is, maar dat dat niet leidt tot meer geslachtziektes. Die hangen veel meer samen met ,,de door de bezoekers gebezigde sekstechnieken''.

In Amsterdam zijn voor zover bekend achttien darkrooms. Die zitten in clubs, bars, sauna's of seksbioscopen.
Joh!

Onbeschermde seks in je poeperd met iemand die je net hebt ontmoet tussen de sperma van de vorige gebruiker is ook smerig. Geen wonder dat de ruimtes waarin dat zich afspeelt ook smerig zijn...

Ga gewoon eens thuis seks hebben, in je bed of desnoods op de keukentafel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 16-09-2009 16:23:34 (link toegevoegd) ]
  woensdag 16 september 2009 @ 14:36:42 #2
269746 Keesbroekheid
Gedurfd adverteren doe je hier
pi_72802845
Darkrooms zijn sowieso smerig. Het handel wat ze daar verrichten x 434.
voor maar ¤5,- per 2 weken. PM me.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:36:57 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72802853
Gras is groen, water is nat, enz.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_72802919
*knip*

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 16-09-2009 16:24:02 (niet doen aub) ]
  woensdag 16 september 2009 @ 14:40:24 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72802950
Reactie van Rob Geus: "Ze zijn ook de rubbertjes vergeten, daar word ik niet vrolijk van!"
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 16 september 2009 @ 14:41:33 #6
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72802981
Ik zie die controle ploeg al gaan:
- Spuitje luminol.
- Brilletje op.
- Lampje aaAAAaaaaargh! Mijn ogen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72802988
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef mstx het volgende:
Reactie van Rob Geus: "Ze zijn ook de rubbertjes vergeten, daar word ik niet vrolijk van!"

pi_72803001
quote:
De GGD concludeert echter dat het in de kamertjes wel vaak een smeerboel is, maar dat dat niet leidt tot meer geslachtziektes. Die hangen veel meer samen met ,,de door de bezoekers gebezigde sekstechnieken''.
.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')