quote:Op woensdag 16 september 2009 13:51 schreef wise het volgende:
Mexicaanse griep
Fucking overdreven gedoe. Er is niks aan de hand. Gewoon thuis een beetje uitrusten en je bent weer beter.
Ik post niet te dicht in de buurt hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik heb het ook op dit moment.
Ik zit in quarantaine.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik post niet te dicht in de buurt hoor.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:58 schreef Trannellius het volgende:
Jouw omgeving gaat altijd beginnen aan een hype als het allang weer voorbij is? Hebben jullie de kerstflippo's al in de chipszakken?
Jouw omgeving gaat altijd beginnen aan een hype als het allang weer voorbij is? Hebben jullie de kerstflippo's al in de chipszakken?
"Alleen heeft de Nederlandse overheid te weinig medicijnen op voorraad ! "quote:
Toch 1 van de weinige landen met een voorraad voor de volledige bevolking? (Als ik het goed heb meegekregenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
"Alleen heeft de Nederlandse overheid te weinig medicijnen op voorraad ! "
DAT IS WAT ZE JE WILLEN LATEN DENKEN! GELOOF NIET WAT DE OVERHEID ZEGT!! ZELF ZIJN ZE AL INGEENT!! TOEVAL? IK DACHT HET NIET!!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toch 1 van de weinige landen met een voorraad voor de volledige bevolking? (Als ik het goed heb meegekregen)
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
DAT IS WAT ZE JE WILLEN LATEN DENKEN! GELOOF NIET WAT DE OVERHEID ZEGT!! ZELF ZIJN ZE AL INGEENT!! TOEVAL? IK DACHT HET NIET!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |