Hoezo?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:50 schreef Q. het volgende:
Ben op zich wel benieuwd naar het verhaal achter de Domspringer maar dat zullen we wel nooit weten. Mischien maar beter ook.
Ik heb er een paar jaar in gewoond en kende die benaming niet, maar goed, zou kunnen. Na een paar jaar in zo'n flat in zo'n flutstad als Utrecht met uitzicht op het spoor word je spontaan suicidaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:47 schreef jakkop het volgende:
Die flats werden niet voor niets de springplank genoemd.
4,7 secondequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:24 schreef -HERA- het volgende:
Kan het me gelukkig niet voorstellen maar jeetje..hoelang duurt het wel niet voor je beneden bent?
Een minuut?
Natuurkunde is niet echt je forte he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:24 schreef -HERA- het volgende:
Kan het me gelukkig niet voorstellen maar jeetje..hoelang duurt het wel niet voor je beneden bent?
Een minuut?
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:49 schreef starla het volgende:
[..]
De hoogste trans bevindt zich op 95 meter hoogte.
95 = 0.5*9.81*t2
t= 4.4 seconden
Best nog een lange val zeg, check dat hier: http://www.online-stopwatch.com/![]()
Hij landde met pak em beet 155 km/u![]()
Bek houden, Utrecht is de mooiste stad van Nederland, en als je het niet naar je zin hebt gehad in de TWC-flats ben je een sociaal onbenul; die feesten daar waren fantastisch!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:20 schreef Minime01 het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar in gewoond en kende die benaming niet, maar goed, zou kunnen. Na een paar jaar in zo'n flat in zo'n flutstad als Utrecht met uitzicht op het spoor word je spontaan suicidaal.
1/2 a t^2 -> pakweg 4.5squote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |