Ja, anders staat in no time de hele map vol met kolenmijnen en olieplatforms...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef sander-3 het volgende:
Is het trouwens expres gedaan dat je niet meer de kolenmijnen, boerderijen en dergelijken kan subsidiėren?
Okay.. ja, want nu zijn boerderijen een beetje schaars, dus ik dacht van, laat ik er eens een paar bij maken, maar dat gaat dus niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, anders staat in no time de hele map vol met kolenmijnen en olieplatforms...
Wanneer jullie willenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef Pollewoppie het volgende:
wanneer start er een nieuwe server btw?
Zeg Bart, weet jij of dat veel dataverkeer verbruikt? Zo'n openttd spelletje?quote:
dank! ben nu een verwoedde poging aan het wagen om wat winst te maken!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:55 schreef Pollewoppie het volgende:
Kan PLayer transport gewist worden? heb een beetje verklooid.... dan kan ik opnieuw starten...
Nagenoeg niets. Reken op een upload van 1 tot 2 kB/s voor een redelijk volle server. Stel dat ie fulltime helemaal vol zit met spelers, dan heb je dus per dag ruim genomen 168MB upload verstookt. Dat is dus 5GB per maandquote:Op woensdag 23 september 2009 19:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Zeg Bart, weet jij of dat veel dataverkeer verbruikt? Zo'n openttd spelletje?
Eensquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:33 schreef BasOne het volgende:
Is er een reden waarom de kaarten 1024x1024 zijn terwijl 2048x2048 mogelijk is?
Met een volle server lijkt mij 2048x2048 beter dan 1024x1024, dan zit je elkaar niet zo snel in het spreekwoordelijke en letterlijke vaarwater.
In een tijd van fiberglas en kabel verbindingen.... mensen met een 56k6 modem moeten tegen de muurquote:Op zondag 27 september 2009 14:36 schreef Bart het volgende:
Ik zet hem niet op 2048*2048 omdat het spel dan vaak te groot wordt voor mensen met een slechte verbinding... Die knallen er dan telkens uit. Maar ik wil het wel een keer proberen hoor
Het gaat ook om de pingquote:Op zondag 27 september 2009 14:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
In een tijd van fiberglas en kabel verbindingen.... mensen met een 56k6 modem moeten tegen de muur
uitloggen en weer inloggen?quote:Op zondag 27 september 2009 16:09 schreef Pollewoppie het volgende:
sorry basone maar ik heb per ongeluk mij bij jou bedrijf gevoegd! kan ik dat nog ongedaan maken?
Tjezus, waarom doe jij aan 45 graden hoeken en treinen die de 265 km/uur niet halen? Dat is echt super nadelig voor je. Voor de rest ziet het er goed uitquote:Op zondag 27 september 2009 15:39 schreef BasOne het volgende:
Wooohoooo 2048*2048
And i'm doing shit
me meissie komt zo thuis dus ik ga vannacht het eerste deel vervangen denk ik...quote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef BasOne het volgende:
Yup, het duurde even maar ik heb eindelijk alles voor maglev vervangen
Met m'n oude ttd was daar een cheat voor die alles in 1 klap veranderde inc treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |