... zijn afgekeurde Norenquote:
Nee!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef DutchTrain het volgende:
Gaat het hier nu óók al over de nieuwe IKEA catalogus
Dat heb ik een keer gegeten! In Beijing!quote:
Nou ja, belachelijk, je hebt toch niet ook nog een leven he?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef Hik het volgende:
[..]
Sorry, ik had de orginele vraag een beetje gemist eigenlijk...![]()
Ze zijn 5 (=jongen) en 7 (=meisje). Wat het gedragen betreft maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen; wat dat betreft zijn ze heel wat gewend. Maar ik denk dat het met name voor de oudste wat te gruwelijk is. De jongste kan zich denk ik nog beter afsluiten.quote:Hoe oud zijn je kinderen Gao?
Ik weet dat er een poosje geleden een soortgelijke vraag was over Auswich. Tja.
Voor kinderen van een bepaalde leeftijd is zoiets natuurlijk heel leerzaam, maar die ukkies moet je echt niet meenemen, imho. Niet alleen is het behoorlijk gruwelijk hier en daar, maar je kunt het ze ook niet aandoen om ze een paar uur "kort" te houden. Kinderen op zo'n plek een beetje laten rondrennen is gewoon geen optie. Vanwege de beelden, maar ook vanwege mensen die daar toch wel erg zwaar aangeslagen rondlopen.
Ankor moet geweldig zijn met kinderen, markten zijn ook altijd leuk (ook al krijgen ze die in BKK genoeg, neem ik aan).
Met een koelkast kun je prima op reis. Je kan er zelfs een rondje Ierland mee liften.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:03 schreef Bora-Bora het volgende:
OH hellup, Chéri ligt met z'n rug in de knoop (afijn, die rug begint moeilijk te doen), dus da's link voor m'n autotour-plannen naar Schotland....
Even in de koelkast dus...
Om je alvast voor te bereiden, je mag in het vliegtuig ook weer gewoon het groene papiertje invullen. En je hoeft niks te doen met ESTA.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:55 schreef Fogel het volgende:
"Toestemming verleend".. valt niet tegen als resultaat van esta
Wat is het nut dan van heel die ESTA? Dat ik nu niet meer zowel een groen als wit papier in moet vullen, maar slechts een groene? Nieten ze dat nog steeds in je paspoort?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Om je alvast voor te bereiden, je mag in het vliegtuig ook weer gewoon het groene papiertje invullen. En je hoeft niks te doen met ESTA.
Je mag ze nog steeds allebei invullenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is het nut dan van heel die ESTA? Dat ik nu niet meer zowel een groen als wit papier in moet vullen, maar slechts een groene? Nieten ze dat nog steeds in je paspoort?
Het viel me al mee dat ze niet zeurden dat ik in een ander land woon dan waar de pas is afgegeven (maar beide landen zijn deelnemer in de visa waiver, dat scheelt vast).
Nee, Chéri in de koelkast.quote:
quote:Tip voor autohuur in Schotland: als je bij het boeken al aangeeft dat de auto op een andere plek afgeleverd wordt, betaal je er (zo goed als) niks voor. Als je het naderhand wil regelen, betaal je je scheel.
Maar daar ben je gelukkig heel erg snel aan gewend.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef Thetallguy het volgende:
Nog een tip bij autohuur in Schotland: ze rijden er aan de linkerkant van de weg.
Tot je een rotonde tegenkomt...quote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar daar ben je gelukkig heel erg snel aan gewend.
Niet alle rotondes zijn zo gestoord als die magic roundabout of hoe dat ding ook heet.quote:
Is dat een rotonde na het nemen van magic mushrooms ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet alle rotondes zijn zo gestoord als die magic roundabout of hoe dat ding ook heet.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef Hik het volgende:
[..]
Is dat een rotonde na het nemen van magic mushrooms ofzo?
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef Thetallguy het volgende:
Nog een tip bij autohuur in Schotland: ze rijden er aan de linkerkant van de weg.
Wordt MS weer iets rijker ipv Google, da's alles. Was gewoon de eerste keer dat ik een bing link zag.quote:
MS als in MicroSoft?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wordt MS weer iets rijker ipv Google, da's alles. Was gewoon de eerste keer dat ik een bing link zag.
Juist.quote:
Wat is Doel voor een plaats? Zoiets als Ruigoord? Ik heb geen idee, vond de foto´s wel leukquote:Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef k_man het volgende:
DT, m'n foto's van Doel staan online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |