... zijn afgekeurde Norenquote:
Nee!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef DutchTrain het volgende:
Gaat het hier nu óók al over de nieuwe IKEA catalogus
Dat heb ik een keer gegeten! In Beijing!quote:
Nou ja, belachelijk, je hebt toch niet ook nog een leven he?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef Hik het volgende:
[..]
Sorry, ik had de orginele vraag een beetje gemist eigenlijk...![]()
Ze zijn 5 (=jongen) en 7 (=meisje). Wat het gedragen betreft maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen; wat dat betreft zijn ze heel wat gewend. Maar ik denk dat het met name voor de oudste wat te gruwelijk is. De jongste kan zich denk ik nog beter afsluiten.quote:Hoe oud zijn je kinderen Gao?
Ik weet dat er een poosje geleden een soortgelijke vraag was over Auswich. Tja.
Voor kinderen van een bepaalde leeftijd is zoiets natuurlijk heel leerzaam, maar die ukkies moet je echt niet meenemen, imho. Niet alleen is het behoorlijk gruwelijk hier en daar, maar je kunt het ze ook niet aandoen om ze een paar uur "kort" te houden. Kinderen op zo'n plek een beetje laten rondrennen is gewoon geen optie. Vanwege de beelden, maar ook vanwege mensen die daar toch wel erg zwaar aangeslagen rondlopen.
Ankor moet geweldig zijn met kinderen, markten zijn ook altijd leuk (ook al krijgen ze die in BKK genoeg, neem ik aan).
Met een koelkast kun je prima op reis. Je kan er zelfs een rondje Ierland mee liften.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:03 schreef Bora-Bora het volgende:
OH hellup, Chéri ligt met z'n rug in de knoop (afijn, die rug begint moeilijk te doen), dus da's link voor m'n autotour-plannen naar Schotland....
Even in de koelkast dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |