Hé thanks! Vind hem alleen te strakquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
pst heb wat gevonden op MP (was zelf op zoek naar een kleed)
http://link.marktplaats.nl/290865011 scheelt zo'n 1000 euro, en redelijk in de buurt van Rotterdam
Ja, maar alles is nog kaal natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Pien85 het volgende:
Kun je niet van beide een stukje mee naar je huis nemen, dan kun je kijken welke kleur het beste past bij de rest
je kunt wel een beetje de lichtinval en het effect op de kleur beoordelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, maar alles is nog kaal natuurlijk
Nee, heb hem bij Budgetplan in Ridderkerk vandaan. HIj lijkt er wel erg op ja!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:54 schreef twentemeisje het volgende:
Wat ontzettend gaaf dat je huis zoveel prachtige verrassingen herbergt! Gewoon jaloersmakend.
Is dit een voorbeeld van de keuken die je hebt uitgezocht?
Deze foto komt van de Ballerina-site, het is een voorbeeldje van hoe jouw type keuken er uit kan zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee, heb hem bij Budgetplan in Ridderkerk vandaan. HIj lijkt er wel erg op ja!
Oeps, die Boretti slikt dan al bijna de helft van je budget op...quote:De ellende is, ik heb én een kleine ruimte, én een uitgesproken mening/smaak.
Ik heb "maar" 3.10 bij 1.30.
Daarin wil ik dus de 90 cm brede oven/6pits combinatie in van M-system/Boretti, ik wil een vaatwasser, die komt dan links van het gasfornuis, en daarnaast de koel/vries combinatie. Dan krijg ik een hoekkastje, en dan nog een kleine kastje waar ik een stenen wasbak in wil, en die kan maar 40 x 40 cm zijn. Verder wil ik ook het liefste een granieten blad.
Dus wat missen we dan? Lades, magnetron. Ik kan mijn bestek dus niet direct in de keuken kwijt, maar daar verzin ik wel iets leuks voor.
Máár ik wil weer niet meer dan max 5500 euro uitgeven, omdat dat 1/4 van mijn bouwdepot is, en ik nog verder hele dure dingen in het verschiet heb staan (oa restaureren granieten vloer, het glas en lood restaureren, en al het verf werk ).
Ik heb ook nog een dot spaargeld, maar ik wil ook een leuk interieur natuurlijk. En als ik moet kiezen tussen het restaureren van alle orginele details, of een mega dure keuken, is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Oh die keuken zou mooi staan in mijn huis zeg!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:54 schreef twentemeisje het volgende:
Wat ontzettend gaaf dat je huis zoveel prachtige verrassingen herbergt! Gewoon jaloersmakend.
Is dit een voorbeeld van de keuken die je hebt uitgezocht?
afbeelding ]
M-system is ook van Boretti, en ik betaal nu voor het gasfornuis, de spetterplaat, en de afzuigkap 1300 euro. Niet veel dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
Oeps, die Boretti slikt dan al bijna de helft van je budget op...
Snijmessen etc kan ik wel in de keuken kwijt. Maar echt bestek, leg ik dan liever in een rieten mandje in de serre, bij de borden etc, (daar komt de eettafel ook)..... Ik wilde eerst een losse SMEG koelkast, maar dan werd het geheel te rommelig, dus losse ijskast is kwa ruimte geen optie, en ook niet kwa zicht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zou denk ik wel proberen om het bestek wel ergens in je keuken te kwijt te kunnen. Dat is toch iets dat je tijdens het koken heel vaak nodig hebt. Kun je de koelkast niet apart zetten? Of is daar in de ruimte voor de keuken geen plaats voor?
Mooie keuken, maar niet wat ik zoekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
Als je het losse fornuis laat vervallen (of vloek ik nu heel ernstig in de kerk?) dan win je heel veel ruimte... Je krijgt er namelijk kastruimte voor terug. Kijk bijvoorbeeld eens naar deze showroomkeuken (staat ook op marktplaats), daar zit op 3 mtr zowel een kookplaat, vaatwasser als koelkast (dan kan je altijd nog in een berging een grotere koel/vriescombi neerzetten).
[ afbeelding ]
Ze kunnen ze oude ramen toch gewoon bewerken of iets dergelijks? Weet niet of je in het zuid/westen van Nederland woont, anders kan ik je altijd nog het nummer geven van degene die al mijn hout restaureert etc!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef heartwork het volgende:
Wat een prachtige verbouwing en wat lijkt het mij opwekkend om steeds zulke mooie verrassingen tegen te komen.
Ik vind het heel bemoedigend om jou bezig te zien. Heel af en toe twijfel ik zelf namelijk ook weleens over een modernisering in mijn huis. Zo heb ik bijvoorbeeld van dat oude getrokken (op sommige plekken dikker/dunner dan een paar cm ernaast) glas in huis. Het glas dat je zicht vervormt wanneer je naar buiten kijkt zeg maar. En O wat komt daar een kou doorheen. Ik zou het graag laten vervangen door dubbelglas, maar vind het dan weer zonde van die oude ramen.. Moeilijk hoor.
Ik blijf je topic weer lekker volgen. Goed voor mijn moraal!
Daar ontbreekt wel een beetje een oven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze foto komt van de Ballerina-site, het is een voorbeeldje van hoe jouw type keuken er uit kan zien.
[..]
Oeps, die Boretti slikt dan al bijna de helft van je budget op...
Ik zou denk ik wel proberen om het bestek wel ergens in je keuken te kwijt te kunnen. Dat is toch iets dat je tijdens het koken heel vaak nodig hebt. Kun je de koelkast niet apart zetten? Of is daar in de ruimte voor de keuken geen plaats voor?
Als je het losse fornuis laat vervallen (of vloek ik nu heel ernstig in de kerk?) dan win je heel veel ruimte... Je krijgt er namelijk kastruimte voor terug. Kijk bijvoorbeeld eens naar deze showroomkeuken (staat ook op marktplaats), daar zit op 3 mtr zowel een kookplaat, vaatwasser als koelkast (dan kan je altijd nog in een berging een grotere koel/vriescombi neerzetten).
[ afbeelding ]
Heb van het weekend zitten kwijlen! Hier ga ik zeker een kijkje nemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef Cyan het volgende:
Dan koop je zo'n geweldige servieskast met lades waarin je je bestek legt. Die kun je dan gewoon bij je eettafel zetten. Misschien is dit nog iets voor je? http://www.vandijkenko.nl/ (allemaal oude meubels en bouwmaterialen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |