Ik kan me herinneren dat aambeienzalf inderdaad niet meer vergoed wordtquote:Op woensdag 16 september 2009 12:53 schreef BraveHendriks het volgende:
TS krijgt Dove voorgeschreven
klopt die betaal je voor de shit die je zwangere buurvrouw allemaal vergoed krijgtquote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef Maruna het volgende:
Jah, hallo! Daar betaal ik elke maand toch geen 100+ euro verzekering voor?
want je hebt er zelf ook voor moeten betalen?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat aambeienzalf inderdaad niet meer vergoed wordt
nee dat had ik ergens gelezen (quote:Op woensdag 16 september 2009 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
want je hebt er zelf ook voor moeten betalen?
Wat zei dat meisje toen?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef Maruna het volgende:
TS gaat naar de apotheek voor het zalfje en het eerste dat het meisje achter de balie weet te melden is "Dit wordt niet vergoed."
Jah, hallo! Daar betaal ik elke maand toch geen 100+ euro verzekering voor? Mag ik ook eens in de 2 jaar 1 zalfje vergoed hebben. Vind ik nog niet echt rendabel...
Daarom, zorgverzekeraars zijn oplichters!
al was het een glas water op doktersrecept, ik betaal toch geen verzekering voor niets?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:53 schreef BraveHendriks het volgende:
TS krijgt Dove voorgeschreven
* Walter81 mompelt iets over onder een steen uit kruipenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:20 schreef Maruna het volgende:
[..]
al was het een glas water op doktersrecept, ik betaal toch geen verzekering voor niets?
blijkbaar wel..
antivlekkenzalfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |