abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72797169
Het is weer is zover, de gelovige overheidsflikkers hebben weer een van hun misvormde denkbeelden door de strot van onschuldige burgers gedrukt.
Het zal mij een worst wezen of mensen wiet willen roken of niet, dat is hun bewuste keus en ze doen er niemand last mee.
Dat drugstoerisme lossen ze maar op een andere manier op, immers hoeven de goeden niet onder de kwade te lijden, maar daar hebben die achterlijke gelovige flikkers geen boodschap aan immers hebben ze door te geloven al bewezen geen verstand van zaken te hebben.

Walgelijke flikkers die hun denkbeelden doordrukken, tijd voor een coupe. Fuck het CDA, PVDA, PVV, nee wacht, fuck alle deelnemers van het huidige politieke systeem in het westen.
"They put a black face on the New World Order, and now we’re all happy."
pi_72797323
Ja, blijf het feit dat alle wietgebruikers potentiele harddrugs verslaafden zijn (en dus veel geld gaan kosten) maar negeren.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72797349
En nu serieus:
het gedoogbeleid werkt imo niet in grensgebieden, omdat het voor buitenlanders te makkelijk wordt om even over de grens te wippen om zooi te halen.
pi_72797366
Het is te belachelijk voor woorden. WANBELEID!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_72797604
Al die belgische kutgolfjes hebben lang genoeg voor veel overlast gezorgd in Bergen, dus wat dat betreft is het mooi als ze geweerd worden...
Helaas komt de burgemeester nu met het idee om een AZC te gaan bouwen.. dus gaan we van het ene probleem naar het andere..
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_72797719
Gelovigen zijn geen flikkers mattie. Trouwens...
quote:
fuck alle deelnemers van het huidige politieke systeem in het westen.
Dit zijn nog steeds vooral mannen weetje?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_72797825
Ik zie ook voordelen... zo gaan er in BoZ en RoS weer nieuwe markten open waar flink doekoe valt te bakken. Altijd maar geouwehoer over de middenstand en het MKB... Zo geef je de hangjeugd ook eens wat te doen, en hoeven ze niet werkeloos op de straathoek te hangen maar hebben ze daar hun eigen business
pi_72797850
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Trannellius het volgende:
En nu serieus:
het gedoogbeleid werkt imo niet in grensgebieden, omdat het voor buitenlanders te makkelijk wordt om even over de grens te wippen om zooi te halen.
Maar is dat niet HUN probleem?
pi_72797960
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Walter81 het volgende:
Al die belgische kutgolfjes hebben lang genoeg voor veel overlast gezorgd in Bergen
Ik zie die golfjes ook in Breda, maar daar geven ze eigenlijk geen overlast... Ze komen aanrijden, vragen me schaapachtig of dit is waar ze moeten zijn, staan vervolgens een kwartiertje met een blancoblik naar de menu kaart te staren, kopen uiteindeiljk wat en rijden weer weg.
De enige overlast die ik ervaar is dat ze tegen me praten, ik haat het als mensen tegen me praten.
  woensdag 16 september 2009 @ 12:06:52 #10
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72797982
Belachelijk.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_72798009
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef zovty het volgende:

[..]

Maar is dat niet HUN probleem?
Eigenlijk wel, maar door middel van overlast wordt het uiteindelijk het probleem van de gemeenten. En dan vind ik dit een logische maatregel. Niet helemaal eerlijk, maar wel vrij logisch.
pi_72798079
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar door middel van overlast wordt het uiteindelijk het probleem van de gemeenten. En dan vind ik dit een logische maatregel. Niet helemaal eerlijk, maar wel vrij logisch.
Ik vind dat, tenminste voor de vorm, officieel aan belgie gevraagd had moeten worden of ze hun drugsverslaafden niet beter konden aanlijnen.

Als Feyenoord supporters gaan rellen in Venlo dan sluit je Venlo ook niet, lijkt me.
pi_72798179
Ik vind het overigens wel grappig dat die stoners het kennelijk voor elkaar krijgen om een advocaat in te huren die verkeerde mensen aanklaagt bij de verkeerde rechtbank om het verbod te voorkomen.
Aan het geld kan het niet liggen, bij een koffieshop komt het geld harder binnenvliegen dan bij een mediamarkt op zaterdagmiddag. Het zijn kennelijk creatieve en ondernemende mensen, ze verkopen immers producten door die ze niet inkopen. Hoe ze dan zo'n flater kunnen slaan is me echt een raadsel.
  woensdag 16 september 2009 @ 12:20:58 #14
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_72798484
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:47 schreef Trannellius het volgende:
Ja, blijf het feit dat alle wietgebruikers potentiele harddrugs verslaafden zijn (en dus veel geld gaan kosten) maar negeren.
ohja..."alle harddrugsgebruikers zijn met een joint begonnen"-theorie.

Dus mensen, als je ooit een joint hebt gerookt, dan wordt je een harddrugs gebruiker.
heitieh
pi_72798555
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Dus mensen, als je ooit een joint hebt gerookt, dan wordt je een harddrugs gebruiker.
Ik weet niet precies wanneer je iets nou conclusie of oorzaak of gevolg noemt, maar volgens mij klopt dit niet kwa logica mayn.
pi_72798566
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Statistisch gezien wel ja.
Ik kan er ook weinig aan doen dat dat verband aanwezig is.
  woensdag 16 september 2009 @ 12:23:42 #17
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_72798578
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Trannellius het volgende:
En nu serieus:
We moeten de faciliteiten verbeteren. DrugsTOERISME. Toerisme is goed voor de economie. Geef die mensen betere faciliteiten (betaald) en je noemt het geen overlast meer.

Toerisme bij de eiffeltoren noemt men toch ook geen overlast
heitieh
  woensdag 16 september 2009 @ 12:24:21 #18
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_72798594
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wanneer je iets nou conclusie of oorzaak of gevolg noemt, maar volgens mij klopt dit niet kwa logica mayn.
vandaar de
heitieh
pi_72798682
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

We moeten de faciliteiten verbeteren. DrugsTOERISME. Toerisme is goed voor de economie. Geef die mensen betere faciliteiten (betaald) en je noemt het geen overlast meer.

Toerisme bij de eiffeltoren noemt men toch ook geen overlast
Wel als ze ook daar met hun auto langs gaan scheuren en tegen een van de pijlers op knallen, zoals een jaartje geleden (dacht ik) bij de A2 in Maastricht gebeurde.
Het merendeel van de drugsgebruikers heb je inderdaad geen last van. Maar er is toch genoeg gebeurd wat wel door drugs kwam. Simpel.
pi_72799073
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Trannellius het volgende:

[..]

dus zo'n rekenwonder ben je helemaal niet .
pi_72800098
Sympathieke actie, met name richting bijvoorbeeld Hulst of Breda.
pi_72800229
quote:

[..]

Of ik nu op een troll reageer of niet: Als je wiet voortaan bij de dealer op de hoek moet kopen is de kans alleen maar groter dat mensen aan harder spul gaan.
What Would Goku Do
  woensdag 16 september 2009 @ 13:21:42 #23
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_72800393
Alle shops dicht!
Blub
  woensdag 16 september 2009 @ 13:26:58 #24
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72800569
quote:

[..]

Moedermelk, het duivelse vocht dat iedereen crimineel maakt!
  woensdag 16 september 2009 @ 13:27:39 #25
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72800597
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:27 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Wel als ze ook daar met hun auto langs gaan scheuren en tegen een van de pijlers op knallen, zoals een jaartje geleden (dacht ik) bij de A2 in Maastricht gebeurde.
Het merendeel van de drugsgebruikers heb je inderdaad geen last van. Maar er is toch genoeg gebeurd wat wel door drugs kwam. Simpel.
incidentenpolitiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')