Dit zijn nog steeds vooral mannen weetje?quote:fuck alle deelnemers van het huidige politieke systeem in het westen.
Maar is dat niet HUN probleem?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Trannellius het volgende:
En nu serieus:
het gedoogbeleid werkt imo niet in grensgebieden, omdat het voor buitenlanders te makkelijk wordt om even over de grens te wippen om zooi te halen.
Ik zie die golfjes ook in Breda, maar daar geven ze eigenlijk geen overlast... Ze komen aanrijden, vragen me schaapachtig of dit is waar ze moeten zijn, staan vervolgens een kwartiertje met een blancoblik naar de menu kaart te staren, kopen uiteindeiljk wat en rijden weer weg.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Walter81 het volgende:
Al die belgische kutgolfjes hebben lang genoeg voor veel overlast gezorgd in Bergen
Eigenlijk wel, maar door middel van overlast wordt het uiteindelijk het probleem van de gemeenten. En dan vind ik dit een logische maatregel. Niet helemaal eerlijk, maar wel vrij logisch.quote:
Ik vind dat, tenminste voor de vorm, officieel aan belgie gevraagd had moeten worden of ze hun drugsverslaafden niet beter konden aanlijnen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar door middel van overlast wordt het uiteindelijk het probleem van de gemeenten. En dan vind ik dit een logische maatregel. Niet helemaal eerlijk, maar wel vrij logisch.
ohja..."alle harddrugsgebruikers zijn met een joint begonnen"-theorie.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:47 schreef Trannellius het volgende:
Ja, blijf het feit dat alle wietgebruikers potentiele harddrugs verslaafden zijn (en dus veel geld gaan kosten) maar negeren.
Ik weet niet precies wanneer je iets nou conclusie of oorzaak of gevolg noemt, maar volgens mij klopt dit niet kwa logica mayn.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja..."alle harddrugsgebruikers zijn met een joint begonnen"-theorie.
Dus mensen, als je ooit een joint hebt gerookt, dan wordt je een harddrugs gebruiker.
Statistisch gezien wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja..."alle harddrugsgebruikers zijn met een joint begonnen"-theorie.
Dus mensen, als je ooit een joint hebt gerookt, dan wordt je een harddrugs gebruiker.
We moeten de faciliteiten verbeteren. DrugsTOERISME. Toerisme is goed voor de economie. Geef die mensen betere faciliteiten (betaald) en je noemt het geen overlast meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Trannellius het volgende:
En nu serieus:
het gedoogbeleid werkt imo niet in grensgebieden, omdat het voor buitenlanders te makkelijk wordt om even over de grens te wippen om zooi te halen.
vandaar dequote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer je iets nou conclusie of oorzaak of gevolg noemt, maar volgens mij klopt dit niet kwa logica mayn.
Wel als ze ook daar met hun auto langs gaan scheuren en tegen een van de pijlers op knallen, zoals een jaartje geleden (dacht ik) bij de A2 in Maastricht gebeurde.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
We moeten de faciliteiten verbeteren. DrugsTOERISME. Toerisme is goed voor de economie. Geef die mensen betere faciliteiten (betaald) en je noemt het geen overlast meer.
Toerisme bij de eiffeltoren noemt men toch ook geen overlast
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Statistisch gezien wel ja.
Ik kan er ook weinig aan doen dat dat verband aanwezig is.
Of ik nu op een troll reageer of niet: Als je wiet voortaan bij de dealer op de hoek moet kopen is de kans alleen maar groter dat mensen aan harder spul gaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Moedermelk, het duivelse vocht dat iedereen crimineel maakt!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
incidentenpolitiekquote:Op woensdag 16 september 2009 12:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wel als ze ook daar met hun auto langs gaan scheuren en tegen een van de pijlers op knallen, zoals een jaartje geleden (dacht ik) bij de A2 in Maastricht gebeurde.
Het merendeel van de drugsgebruikers heb je inderdaad geen last van. Maar er is toch genoeg gebeurd wat wel door drugs kwam. Simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |