Tegelijk, hoorde ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef DogTown het volgende:
heeft hij 2 foksters flink volgeblaft
Jij weet er meer van he? Omdat je matties bent met een van de 'slachtoffers'.quote:
Daar gaan we!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij weet er meer van he? Omdat je matties bent met een van de 'slachtoffers'.
Vertel! Lucht je hart! Jij hoeft toch ook niet alleen dat geheim te dragen? Gedeelde smart is halve smart.
Oke.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:11 schreef DogTown het volgende:
Tevens heb ik ook uit betrouwbare bron vernomen dat Het_Hupt weigert alimentatie te betalen aan de dame die hij bezwangert heeft.
quote:
Ze zijn wel lelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef Sjaakmat het volgende:
Dus die chix zien de verschil niet tussen een man van 45 en eentje van 25? Respect voor die ouwe hoor, maar hoe fockin blind zijn die chix?
die chi"cks" zijn niet egt de slimste maarja het hupt "prikt" daar wel doorheenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef Sjaakmat het volgende:
Dus die chix zien de verschil niet tussen een man van 45 en eentje van 25? Respect voor die ouwe hoor, maar hoe fockin blind zijn die chix?
Oh ja?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij weet er meer van he? Omdat je matties bent met een van de 'slachtoffers'.
Vertel! Lucht je hart! Jij hoeft toch ook niet alleen dat geheim te dragen? Gedeelde smart is halve smart.
Je zou toch denken dat je het wel doorhebt tegen die tijd he.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
En die vrouwen hadden niet door dat hij ouder was dan 25 toen ze met hem neukten?
Wat een eindbaas is BrandX trouwens
Ga je het me uitleggen?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je het wel doorhebt tegen die tijd he.
Inderdaad, op je 45e moeten de potentieproblemen en de aambeien het toch weggeven, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je het wel doorhebt tegen die tijd he.
Precies! Ik zou ook wel wat van die bron willen weten.. Misschien heeft ie nog tips ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 10:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou wel de bron van al deze shit willen weten.
Hoe verschuil je dat je 45 bent en niet 20 jaar jonger, terwijl je die Fok!sters vol zit te blaffen?quote:Toen hij zich nog verschool onder zijn verzonnen identiteit heeft hij 2 foksters flink volgeblaft waarvan er nu een zwanger is.
Is het Het_Hupt opgerot? Mooi.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:39 schreef Moozzie het volgende:
Een usert die we moeten missen door het communistische fok
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:41 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Hoe verschuil je dat je 45 bent en niet 20 jaar jonger, terwijl je die Fok!sters vol zit te blaffen?![]()
dus op zijn 45ste toch nog erg kinderachtig gedragen. Yup, een echte warrior indeedquote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef DogTown het volgende:
Ik heb gelezen wat zich afgespeeld heeft en het is dus als volgt: Het_Hupt deed zich dus voor als iemand anders en bleek in werkelijkheid niet 25 maar 45 te zijn en 4 kinderen te hebben met een 5e onderweg.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wilde BrandX ook eens volblaffen
Was ze wel achter je echte leeftijd gekomen?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wilde BrandX ook eens volblaffen maar ze wilde opt laatst niet meer.
De reden van de ban schijnt te zijn dat hij had gezegd dat Ted thaise meisjes uit elkaar trekt van "ons" abonnements geld. (Niet van mij natuurlijk.)quote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik niet snap is waarom hij hiervoor gebanned wordlike dude iedereen doet zich anders voor op inet .. Care je moet dr gewoon niet in trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Die is en was gewoon 27.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Was ze wel achter je echte leeftijd gekomen?
Ik snap die hele ophef ook niet, who cares dat een gast van 45 achter meisjes van 18 aangaat. En wie gebruikt nou zijn eigen identiteit op het internetquote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik niet snap is waarom hij hiervoor gebanned wordlike dude iedereen doet zich anders voor op inet .. Care je moet dr gewoon niet in trappen.
[OUD]?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:48 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik snap die hele ophef ook niet, who cares dat een gast van 45 achter meisjes van 18 aangaat. En wie gebruikt nou zijn eigen identiteit op het internet
thaise meisjes uit elkaar trekt?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:47 schreef zovty het volgende:
[..]
De reden van de ban schijnt te zijn dat hij had gezegd dat Ted thaise meisjes uit elkaar trekt van "ons" abonnements geld. (Niet van mij natuurlijk.)
hoe de neuk onthou je je username?quote:
Gewoon 8 1 0 8 1 3 9 d p t h s simpel tochquote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe de neuk onthou je je username?
of had jij nu wat op je lip?
Im confused
Niet letterlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef Dikkerd het volgende:
[..]
thaise meisjes uit elkaar trekt?
mensen die alles wat gezegd wordt voor waar aannemenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:47 schreef zovty het volgende:
[..]
De reden van de ban schijnt te zijn dat hij had gezegd dat Ted thaise meisjes uit elkaar trekt van "ons" abonnements geld. (Niet van mij natuurlijk.)
Jij bent toch ook nep Juicy?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
En het blijft zo een gewone jongen he.
Sorry, die foto in m`n fobo is niet van mijquote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nep Juicy?
Neuh is raar...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het vreemd vind dat als je vrouw en kinderen hebt, doodleuk andere meiden (die de helft van je leeftijd zijn) ligt vol te blaffen terwijl moeder de vrouw zich het zweet uit de naad werkt om de kids op te voeden.
Maar goed he.... kan aan mij liggen hoor !!!
Nee hoor, dat is natuurlijk niet normaal. Maar waar er twee neuken, hebben er twee een probleem.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het vreemd vind dat als je vrouw en kinderen hebt, doodleuk andere meiden (die de helft van je leeftijd zijn) ligt vol te blaffen terwijl moeder de vrouw zich het zweet uit de naad werkt om de kids op te voeden.
Dat is goed toch, het kan er alleen beter op wordenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sorry, die foto in m`n fobo is niet van mijhet spijt me, ik wil geen ban .
FFFUUUUquote:Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is goed toch, het kan er alleen beter op worden
Voor het eerst ben ik het eens met jequote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Eens, ik zei dat net ook in het andere Topic.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
De vorige keer zei je ook al dat het de eerste keer wasquote:Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het eens met je
Ik denk dat het aan jou ligt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die alles wat gezegd wordt voor waar aannemen hebben de breedste waarheid.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mensen die alles wat gezegd wordt voor waar aannemen![]()
Ach... het is internet he. Makkelijk roepen vanachter je pc. Daar doet iedereen aan mee, inclusief ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh is raar...
Maar het is nu eenmaal stoerder als je 15 bent, puistjes hebt, en nog nooit kut hebt gezien behalve op 15" CRT om te roepen dat het 'koning' en 'baas' is, en vooral heel hard te roepen waar al die falers zich druk over maken
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef Ordinair het volgende:
Waar is het hele verhaal te lezen?
Jij was toch die vrouw die vooraan stond bij Giel Beelen(Serious Request) om te verkondigen dat SHE naakt ging voor FOK ?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben het alleen met je eens dat Stacey een lekker wijf isquote:Op woensdag 16 september 2009 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De vorige keer zei je ook al dat het de eerste keer was
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was toch die vrouw die vooraan stond bij Giel Beelen(Serious Request) om te verkondigen dat SHE naakt ging voor FOK ?
Schijnbaar hoor jij dus ook bij die mensen die je in je post omschrijft ?
FOK! rel gemist hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef Ordinair het volgende:
Dat was wel mooi inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was toch die vrouw die vooraan stond bij Giel Beelen(Serious Request) om te verkondigen dat SHE naakt ging voor FOK ?
Ik moest om je lachen boswachterquote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mis hier *Het_hupt*quote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef Ordinair het volgende:
mods die even komen schermen met dat ze lekker wel weten hoe het zit en vervolgens weer vertrekkenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pwn!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG lees...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Er is hier ook een user die Ahmadinejad heet. Het lijkt me stug dat dat echt de premier van Iran is. Dus ik zie niet in waarom je je niet als iemand anders mag voordoen op Fok!
Nee dat was ik. En dat was op dat moment ook de stand van zaken, dat SHE daarna smoesjes verzint om er onderuit te komen omdat het een opwelling was kunnen wij ook niet weten.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ze geen weerwoord hebben wanneer BoWa hun weer duchtig in het spreekwoordelijke poepertje neemt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
mods die even komen schermen met dat ze lekker wel weten hoe het zit en vervolgens weer vertrekken![]()
Je hebt het niet helemaal begrepen volgens mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Er is hier ook een user die Ahmadinejad heet. Het lijkt me stug dat dat echt de premier van Iran is. Dus ik zie niet in waarom je je niet als iemand anders mag voordoen op Fok!
Dit is de uitleg.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Aestivate het volgende:
[..]
OMG lees...
Niemand boeit wat je op FOK! doet, maar als je in het echt mensen wijs maakt dat je 20-25 bent en zo 2 vrouwen neukt, terwijl je zelf 4 kinderen en een vrouw hebt thuiszitten én je zelf 45 bent is toch wel wat anders.
Krentenbol neukte geen 2 vrouwen IRL terwijl ze zelf 4 kinderen en een vrouw thuis had zitten, en zijn slachtoffers op verontrustende wijze had wijsgemaakt dat hij 20-25 was (met bijhorend postgedrag) en zelf 45 was.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:25 schreef Repeat het volgende:
Waarom hier nou weer een nieuw topic over moet komen
Ik zie het probleem ook niet zo. Bij krentenbol vond blijkbaar ook niemand het een probleem, nu ineens wel?
Dat is gewoon zielig. Kom er gewoon voor uit wie je bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Dus ik zie niet in waarom je je niet als iemand anders mag voordoen op Fok!
Dat ie die 2 (achterlijke) smatjes IRL geneukt heeft staat toch los van fok. Daarvoor moet je elkaar toch ontmoeten, dan zie je toch wie je voor je hebtquote:Op woensdag 16 september 2009 11:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Krentenbol neukte geen 2 vrouwen IRL terwijl ze zelf 4 kinderen en een vrouw thuis had zitten, en zijn slachtoffers op verontrustende wijze had wijsgemaakt dat hij 20-25 was (met bijhorend postgedrag) en zelf 45 was.
-dat was ik nietquote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ze doen t zelfquote:Op woensdag 16 september 2009 11:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Krentenbol neukte geen 2 vrouwen IRL terwijl ze zelf 4 kinderen en een vrouw thuis had zitten, en zijn slachtoffers op verontrustende wijze had wijsgemaakt dat hij 20-25 was (met bijhorend postgedrag) en zelf 45 was.
Ok inderdaad ze hebben het zelf gedaan, opgelost iedereen vrolijk topic kan dicht.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze doen t zelfalsof je t verschil tussen 45 en 25 niet ziet, jezus
precies, opgelost. slotjequote:Op woensdag 16 september 2009 11:32 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ok inderdaad ze hebben het zelf gedaan, opgelost iedereen vrolijk topic kan dicht.
Hier vinden we weer dat ONZ vol zit met kneuzen en we zijn zelf allemaal eindbazen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:32 schreef postmortum het volgende:
het grappige is in onz vinden ze hem een kneus , hier vinden we hem een eindbaas
Dat ben ik wel weer met je eens. Die 2 genoemde vrouwen zijn oud en wijs genoeg en ouder dan 20. En dat ie een vrouw thuisheeft met 5 kids, dat is het probleem van zijn vrouw.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nu komt de aap pas echt uit de mouw.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was al wel bekend, en het lijkt me duidelijk dat die vrouwen dat zelf hebben gezien/hadden moeten zien. Neemt niet weg dat het een ziek persoon is die dat allemaal bekokstooft heeft.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Nu komt de aap pas echt uit de mouw.
Het liefste ren ik nu naar haar toe, walgelijk dat er zulke mensen zijn die andere mensen oplichten en vooral van zo'n gore gast.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat ben ik wel weer met je eens. Die 2 genoemde vrouwen zijn oud en wijs genoeg en ouder dan 20. En dat ie een vrouw thuisheeft met 5 kids, dat is het probleem van zijn vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |