abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72793829
Ik ben opzoek naar personen die de keuring voor de landmacht hebben doorlopen. Ik ga hier zelf binnenkort aan beginnen en heb hierover enkele vragen.

1. Ik heb begrepen dat de psycholigische keuring uit 133 juist/onjuist vragen bestaat. Ik wil mezelf hier zoveel mogelijk op voorbereiden. Dat wil zeggen dat ik met een gerust hart naar de keuring kan zonder zenuwen. Mijn vraag is of iemand van jullie zoveel mogelijk vragen uit deze keuring zou kunnen posten of eventueel naar mij mailen.

2. Voor het lichamelijk onderzoek wil ik graag weten wat voor soort conditietesten dat er worden gedaan en welke scores je daarbij moet halen.

3. Ik begreep dat er ook een medische vragenlijst moet worden ingevuld. Wat voor een vragen staan daarop?

Alvast bedankt allemaal
  woensdag 16 september 2009 @ 10:20:37 #2
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_72794631
Als je al niet zonder zenuwen naar een landmachttest kunt, hoe zenuwachtig ben je dan straks in een echt spannende situatie?
Dat verandert alles
pi_72794923
1. Ik heb begrepen dat de psycholigische keuring uit 133 juist/onjuist vragen bestaat. Ik wil mezelf hier zoveel mogelijk op voorbereiden. Dat wil zeggen dat ik met een gerust hart naar de keuring kan zonder zenuwen. Mijn vraag is of iemand van jullie zoveel mogelijk vragen uit deze keuring zou kunnen posten of eventueel naar mij mailen.

• Voel je je snel op je gemaak bij vreemden?
  • Maak je snel nieuwe vrienden?
  • Heeft Nederland de beste bruggenbouwers?
  • Ben je weleens gepest?

Dat soort dingen... Soms wordt dezelfde vraag wel 10 keer anders gesteld.

2. Voor het lichamelijk onderzoek wil ik graag weten wat voor soort conditietesten dat er worden gedaan en welke scores je daarbij moet halen.\

Dat is per persoon verschillend. Zorg gewoon dat je ALLES geeft! Dan komt het wel goed!

3. Ik begreep dat er ook een medische vragenlijst moet worden ingevuld. Wat voor een vragen staan daarop?

• Heb je weleens hartkloppingen?
  • Zit er een ziekte in de familie?
  • Heb je afgelopen weken koorts gehad?
  • Sport je veel en zoja hoeveel?

Dat soort vragen, niks om je zorgen over te maken.
  • Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
    Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
    pi_72795124
    SVP Onzin reacties achterwege laten.

Reacties zolas die van Oldenzaal zijn welkom.

Vooral de vragen voor de Psychologische test vind ik interressant
    pi_72795212
    Voorbereiden op een psychologische test heeft geen enkele zin, die testen zijn zo gemaakt dat je altijd je echte ik naar boven krijgt. Dan kun je je er dus net zo goed niet druk over maken.
    Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
    pi_72795657
    Het enige wat je kan doen, is die test een beetje afstemmen met je gesprek.
    Maar ook dat is vrij lastig.

Gewoon invullen die hap, eerlijk wezen en dan zullen ze met het gesprek dat ook wel zien.

Stelt verder niks voor
    pi_72795808
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 10:38 schreef brabant85 het volgende:
    SVP Onzin reacties achterwege laten.

Reacties zolas die van Oldenzaal zijn welkom.

Vooral de vragen voor de Psychologische test vind ik interressant
    Het is een beetje zoals dit soort vragen. Gewoon om achter je karakter te komen, komt hieruit dat je een enorme einzelgänger dan heb je een ander profiel als dat je een sociaal iemand bent. Geef je snel op dan ben je minder geschikt dan dat je een doorzetter bent... Je kunt je hier niet op voorbereiden, gewoon gaan zitten en dan antwoorden wat in je opkomt. Alleen dan kan je eerlijk antwoord geven en dus aantonen of je wel of niet geschikt bent. Het is ook niets als je mentaal totaal niet geschikt bent om bij de krijgsmacht te gaan en omdat je je test hebt gemanipuleerd toch bent toegelaten en er dan na een paar maanden achter te komen dat het toch echt niets is!
    pi_72795903
    Inderdaad, gewoon doen en een beetje meer zelfvertrouwen!

Als je straks wordt uitgezonden naar afghanistan ga je toch ook niet eerst op het taliban-forum posten met de vraag hoe je je het best kunt voorbereiden op de gevechten met hen
    pi_72796106
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef YeahYeahYeah het volgende:
    Als je straks wordt uitgezonden naar afghanistan ga je toch ook niet eerst op het taliban-forum posten met de vraag hoe je je het best kunt voorbereiden op de gevechten met hen
    pi_72796123
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef YeahYeahYeah het volgende:
    Inderdaad, gewoon doen en een beetje meer zelfvertrouwen!

Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_72799144
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
    Who is the enemy? (shoot all that apply)
    A) Taliban
    B) Wouter Bos
    C) Palestinians
    D) US Army
    E) Salvation Army
    F) Ze Zjermans
    G) Belgium
    Ze Zjermans

OT:

1. Die psychologische test is een piece of koekje (heb hem 4 weken geleden gehad) Je kunt je er niet op voorbereiden maar dat is ook helemaal niet nodig. Beetje logisch en normaal antwoorden en je bent er zo doorheen. Wel even een tip: niet zeggen dat je ooit een jointje hebt gerookt. Bij mij waren er een stuk of 10 die dat dus wel hadden gezegd....en die konden allemaal naar huis en ze mochten over een jaartje wel weer komen Misschien ligt dit aan de persoon zelf die dit zegt (zal wel een klein beetje zo zijn) maar zeg het maar voor de zekerheid gewoon niet

2. wat de conditietest bij de Landmacht betreft weet ik niet. Ik heb hem morgen zelf voor de Marine en ik moet fietsen, maar dat kan bij de landmacht wel anders zijn dat weet ik zo niet.

3. Die medische vragenlijst is gewoon een standaard lijst waarop gevraagd word waar je allemaal ooit last van hebt gehad of nog steeds last van hebt. Bijvoorbeeld of je last van Astma hebt, of je ooit in het ziekenhuis bent opgenomen etc, etc,

[ Bericht 3% gewijzigd door RaptoR-X op 16-09-2009 12:50:29 ]
    Peace through power!!
    pi_72799197
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:40 schreef brabant85 het volgende:
    svp ontopic blijven
    Lees mijn eerste post nog even waarom je gewoon naar die test moet gaan zonder je echt voor te bereiden anders dan conditioneel en mentaal in de zin dat je weet wat je wilt zeggen en vragen!
      woensdag 16 september 2009 @ 12:44:10 #13
    267335 Vortix
    No Charms Allowed
    pi_72799213
    Alle handige antwoorden zijn al gegeven.

Wat betreft de sporttest: die bestaat uit fietsen op een steeds zwaarder trappende fiets, waarbij de weerstand elke minuut wordt verhoogd. Houd je dit langer dan een minuut of twaalf vol met een RPM van tussen de 70 en de 80 dan heb je de zwaarste cluster qua conditie gehaald. Krachttest bestaat uit een aantal bewegingen op een apparaat dat je maximale belastbaarheid test.

Geef gewoon alles dat je hebt en als je in vorm bent haal je dat. Psychologische test is wat moeilijker iets over te zeggen omdat dat zeer afhankelijk is van je karakter en mentale gesteldheid. Daar kan je je op geen enkele manier op voorbereiden. Maar WEES EERLIJK!
    Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
    pi_72799253
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:41 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

Ze Zjermans

OT:

1. Die psychologische test is een piece of koekje (heb hem 4 weken geleden gehad) Je kunt je er niet op voorbereiden maar dat is ook helemaal niet nodig.

2. wat de conditietest bij de Landmacht betreft weet ik niet. Ik heb hem morgen zelf voor de Marine en ik moet fietsen, maar dat kan bij de landmacht wel anders zijn dat weet ik zo niet.

3. Die medische vragenlijst is gewoon een standaard lijst waarop gevraagd word waar je allemaal ooit last van hebt gehad of nog steeds last van hebt. Bijvoorbeeld of je last van Astma hebt, of je ooit in het ziekenhuis bent opgenomen etc, etc,

Is de psychologische test van de marine en landmacht hetzelfde?
    pi_72799380
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:45 schreef brabant85 het volgende:

[..]

Is de psychologische test van de marine en landmacht hetzelfde?
    lees ff mijn post opnieuw...heb hem even ge-edit

Volgens mij is elke psychologische test hetzelfde.
    Peace through power!!
    pi_72801724
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:41 schreef RaptoR-X het volgende:

Wel even een tip: niet zeggen dat je ooit een jointje hebt gerookt. Bij mij waren er een stuk of 10 die dat dus wel hadden gezegd....en die konden allemaal naar huis en ze mochten over een jaartje wel weer komen Misschien ligt dit aan de persoon zelf die dit zegt (zal wel een klein beetje zo zijn) maar zeg het maar voor de zekerheid gewoon niet
    Nou ik heb dat gewoon gezegd en ben ook aangenomen hoor. Gewoon gezegd dat ik dit wel eens wou proberen en nu nooit meer gebruik.
      woensdag 16 september 2009 @ 14:08:55 #17
    267335 Vortix
    No Charms Allowed
    pi_72801959
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 14:01 schreef zipta het volgende:

[..]

Nou ik heb dat gewoon gezegd en ben ook aangenomen hoor. Gewoon gezegd dat ik dit wel eens wou proberen en nu nooit meer gebruik.
    Ik heb ook gezegd dat ik wel eens wat rook, is echt hoogst zelden. Is meer door de overige omstandigheden eromheen waardoor het eventueel een probleem zou kunnen zijn. Als je voor de rest gewoon stabiel overkomt is het volgens mij niet echt een obstakel.
    Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
    pi_72802134
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 14:08 schreef Vortix het volgende:

[..]

Ik heb ook gezegd dat ik wel eens wat rook, is echt hoogst zelden. Is meer door de overige omstandigheden eromheen waardoor het eventueel een probleem zou kunnen zijn. Als je voor de rest gewoon stabiel overkomt is het volgens mij niet echt een obstakel.
    Ja nou daarom zei ik ook dat het misschien aan de persoon/personen zelf lag en dergelijke
    Peace through power!!
      woensdag 16 september 2009 @ 14:15:54 #19
    267335 Vortix
    No Charms Allowed
    pi_72802188
    Precies
    pi_72803018
    Overigens ken ik iemand die bij de psychologische keuring eerlijk geweest is over heimwee, en die is niet aangenomen.

Dat soort vragen kan je ook krijgen dus. En ik zou ook gewoon eerlijk antwoorden, die tests zijn er niet voor niets.
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_72806111
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 14:42 schreef Cid het volgende:
    Overigens ken ik iemand die bij de psychologische keuring eerlijk geweest is over heimwee, en die is niet aangenomen.

Dat soort vragen kan je ook krijgen dus. En ik zou ook gewoon eerlijk antwoorden, die tests zijn er niet voor niets.
    kan het je sterker vertellen. Bij mij werd er gevraagd of ik wel eens verkracht was Die vraag kwam trouwens zo out of the blue. Eerst vragen of alles thuis goed was, nou dat antwoord was gewoon ja gewoon een normaal gezin, daarna een hele rits een andere vragen en op het allerlaatst de vraag; "maar ben je wel eens verkracht"....eh....nee
    Peace through power!!
    pi_72806248
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef RaptoR-X het volgende:
    "maar ben je wel eens verkracht"
    Moet je antwoorden: "de afgelopen week niet"
    Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
    Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
    As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
    pi_72806292
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Moet je antwoorden: "de afgelopen week niet"
    Nou ik wilde bijna antwoorden: "nou niet dat ik weet maar als het wel zo is was het vast lekker" of iets in die richting, maar heb het maar niet gedaan
    Peace through power!!
    pi_72806411
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef RaptoR-X het volgende:
    Nou ik wilde bijna antwoorden: "nou niet dat ik weet maar als het wel zo is was het vast lekker" of iets in die richting, maar heb het maar niet gedaan
    "verkracht? da's toch tégen je wil he? Nee, dan niet."
    Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
    Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
    As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
      woensdag 16 september 2009 @ 17:23:29 #25
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_72809707
    Nou, geweldig gelachen, mag het nu weer ontopic?
    Ja als je reactie hier niet meer staat is hij weg want hij was té grappig om te laten staan.
    pi_72812083
    Kunnen we niet gewoon een algemeen topic maken voor vragen over keuringen?
    pi_72966345
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 10:30 schreef Oldenzaal het volgende:

• Heeft Nederland de beste bruggenbouwers?

• Die vraag had ik ook gehad, maar waarom zetten ze dat er in vredesnaam in? Wat heeft dat met psychologie te maken?
      maandag 21 september 2009 @ 14:14:57 #28
    267335 Vortix
    No Charms Allowed
    pi_72966399
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die vraag had ik ook gehad, maar waarom zetten ze dat er in vredesnaam in? Wat heeft dat met psychologie te maken?
    Misschien wel het feit dat je die vraag op meerdere manieren kan interpreteren en zo iets zegt over verschillende karaktertrekken van de kandidaat? Al helemaal cross referenced met 132 andere vragen?

Zomaar een idee hoor.
    pi_72966590
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die vraag had ik ook gehad, maar waarom zetten ze dat er in vredesnaam in? Wat heeft dat met psychologie te maken?
    Ik denk om te kijken of je wel objectief bent.
    Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
    Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
    pi_72970957
    Zo'n psychologische keuring kun je niet op oefenen... ze willen gewoon weten of alles goed zit in je hoofd..zoiets valt niet uit je hoofd te leren...die vragen variëren ook nog eens per keer.

Gewoon lekker relaxed heengaan en de vragen beantwoorden...meer kun je toch niet doen
    pi_72983916
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 14:21 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Ik denk om te kijken of je wel objectief bent.
    En of je chauvinistisch bent
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')