Ik viel van mijn stoel van het lachenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je held heeft net gesproken, hij maakte een "grapje".

Dat valt te beargumenteren. Op dezelfde manier is een pensioen en sociale zekerheid ook een luxeproduct.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Terecht. Vlees is een luxeproduct. Verkeerde oplossing, wel een probleem.

Ik ben ook een rechtskutstudentjequote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een rechts kutstudentje natuurlijk zonder colleges.
Rutte redt zich af en toe best wel, maar het is niet echt een persoonlijkheid nee.

Ik draai het bewust omquote:

Tsja, en het erge is, na het vertrek van Joop Wijn hebben we niet veel beter.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:45 schreef Kopbal het volgende:
Vn Geel komt pas over als een sulletje, maar dan met humor.

Inderdaad. Prijsschieten met een enorme berg humor. Heeeeerlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:44 schreef Nielsch het volgende:
Rutte heeft duidelijk het CDA afgewacht...

Je verlegd de schuld naar de verkeerde mensen. Hoezeer ik Widlers-stemmers ook haat en dom vind, zij zijn niet de schuldigen van de leencultuur. Verwar de gehoorzamers niet met degenen die het instigeerden.quote:

Tenminste een fatsoenlijk politicus even los van sommige standpunten.quote:

quote:

Wat een onzin! Lenen doe je nog altijd zelf. Ik wil ook wel van alles extra, maar daar spaar ik voor en kan ik er niet voor sparen, dan heb ik pech. Die mensen hebben dat echt allemaal aan zichzelf te danken!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je verlegd de schuld naar de verkeerde mensen. Hoezeer ik Widlers-stemmers ook haat en dom vind, zij zijn niet de schuldigen van de leencultuur. Verwar de gehoorzamers niet met degenen die het instigeerden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |