Tuurlijk, maar ik denk niet dat het hier om mensen gaat met een paar ton. Modaal en 2x modaal zullen ook wel gekort worden, en dat is asociaal in dit economische klimaat.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Kant heeft gelijk dat kindertoeslag inkomensafhankelijk te maken. Waarom zou iemand met een paar ton aan inkomen kindertoeslag moeten krijgen?
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een kutwijf die Hamer, wel slim om zo het kiezersbedrog te bedekken met een leuk grapje.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik denk niet dat het hier om mensen gaat met een paar ton.
Modaal en 2x modaal zullen ook wel gekort worden, en dat is asociaal in dit economische klimaat.
Onterecht, want het is een zwaktebod. Kant heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef marcodej het volgende:
Hamer zit te gloeien van trots dat ze eens een leuke interruptie had.
kinderen subsidieren is sowieso achterlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik denk niet dat het hier om mensen gaat met een paar ton. Modaal en 2x modaal zullen ook wel gekort worden, en dat is asociaal in dit economische klimaat.
Ik begrijp je punt. Aan de andere kant zit je echter wel met het simpele feit dat zo ongeveer iedere andere regeling in Nederland al inkomensafhankelijk is, waardoor de 'rijke' mensen het overgrote deel van de rekeningen van de staat betalen. Nog meer bureaucratie voor een regeling als de fokpremie lijkt mij te veel van het goede worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met 2 x modaal net zoveel kindertoeslag moeten krijgen dan iemand die het minimumloon krijgt?
Het is toch zo krom als de nete, deze regeling?
Onzin! Iedere oppositiepartij probeert zich tijden dit belangrijkste debat individueel te profileren.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef marcodej het volgende:
Als de oppositie al Kant gaan aanvallen dan is er toch echt iets mis met de SP.
Het haalt de SP links in inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Dat plan van GroenLinks is ook belachelijk. Mensen die langer doorstuderen straffen omdat ze chirurg willen worden...
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef marcodej het volgende:
Femke ziet er weer eens geweldig uit trouwens.
Die mensen met twee keer modaal betalen ook al veel meer belasting.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met 2 x modaal net zoveel kindertoeslag moeten krijgen dan iemand die het minimumloon krijgt?
Het is toch zo krom als de nete, deze regeling?
Fixed for you.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:56 schreef ethiraseth het volgende:
subsidieren is sowieso achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |