quote:
Als ik de rommel van m'n bed veeg is er plek voor twee.quote:
Doet isquote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Als ik de rommel van m'n bed veeg is er plek voor twee.
Wat Gkhn zegt. Ik zit acher mijn bureau. En het gaat je allemaal niets aan. Het is geen vereiste in de voorwaarden van FOK! ofzo. Al doe ik me voor als een gebochelde homofiele negerkabouter met een houten poot, uit kreupelhout vervaardigd en een inoperabele oogafwijking. Mag ik? Bedankt hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op internet ben ik ook altijd mijn bastaard neef, Sjaak den Blokker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:
Dat je ene beetje overdrijft etc. OK, maar dat je je totaaaaaal anders voordoet of gewoon de boel bij elkaar staat te liegen: royall sadness
hierbij denk ik aan:
emimich
krentenbol
het_hupt
noorsbloed
Hoe staan jullie hier tegenover?
Wat is er met Ritmo?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:21 schreef Mainport het volgende:
Ritmo
Registratiedienst/Quadesh/Verleiding plus eventueel andere klonen. Dat is ook een vent.
Dat bedoel ik nou!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben Danny! En Yvonne! En Iteejer!Wee jullie, heidenen!
Zie gesloten topics in ONZ.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:04 schreef de_boswachter het volgende:
Het Hupt?
Wat is met hem?
Ik ben in het echt ook best lief eigenlijk
Sorry
Oehquote:
Ik kan er niets over vinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie gesloten topics in ONZ.
...en in dat schelden, af en toe wat tever gaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat is er met Het_hupt dan?
Ik ben eigenlijk gewoon zoals ik ben, ik kan gewoon lief mijn bek houden, maar als ik zin heb kan ik ook wel een potje gaan schelden.![]()
__________!
Nu weet ik niet of dat je een kloon bent, of niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en in dat schelden, af en toe wat tever gaan.
En dat is zonde, en compleet onnodig.
Thx.quote:
Nee, ik ben geen kloon, maar er zijn wat dingen gebeurd, die erg onprettig waren.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of dat je een kloon bent, of niet.![]()
![]()
Wat is het nou, wel of niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het vrij sneu eerlijk gezegd. Zegt toch wat over de persoon en het saaie, nietszeggende leventje wat ze wel niet moeten leidden
wélquote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is het nou, wel of niet?
Oké.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon, maar er zijn wat dingen gebeurd, die erg onprettig waren.
Ik ga anders posten en wijs deels de vinger naar mijzelf, als anderen die bereidheid nu ook kunnen opbrengen.
Jij als echte ONZer, geef is een kleine samenvatting van Het_hupt, want ik word er weinig wijs uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het vrij sneu eerlijk gezegd. Zegt toch wat over de persoon en het saaie, nietszeggende leventje wat ze wel niet moeten leidden
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Jij als echte ONZer, geef is een kleine samenvatting van Het_hupt, want ik word er weinig wijs uit.
Dat plus een legio wijven die hij nog via FoBo/PM/Mail had zitten opgeilen ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan de OP?
Het_hupt is 45, geen 25
Het_hupt is getrouwd
Het_hupt heeft 4 (bijna 5) kids
Het_hupt heeft geneukt met BrandX (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Het_hupt hefet geneukt met Kyna (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!
Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor
Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.
What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
En dit is de player in kwestie:quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik weet genoeg naar je eerste quote.
Die kop herken ik, is het een Haagse?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dit is de player in kwestie:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee, beetje lastig te achterhalen wat nu wel en niet waar is allemaalquote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Die kop herken ik, is het een Haagse?
Emimich bleek toch gewoon lelijk te zijn? Of was er meer aan de hand?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind dit erger als dat gedoe van Emimich, dit is een serieuze oplichtingsshit tegenover zijn vrouw, je kan in sommige dingen wel te ver gaan.(En dat zeg ik ja.
)
Wat een sneu leven moet je hebben, ik krijg serieuze medelijden met de vrouw (of ex inmiddels? in kwestie).
Klopt, terwijl die zich voordeed alsof die model was. Nee dat was het eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:02 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Emimich bleek toch gewoon lelijk te zijn? Of was er meer aan de hand?
Tsja, hij deed wel erg stoer op het internet. Het is echter geen grove bedriegerij natuurlijk, het enige wat daarmee aan de hand is is dat het hilarisch is als het uitkomt dat de grote welbespraakte troll een puisterige schaakkoning blijkt te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, terwijl die zich voordeed alsof die model was. Nee dat was het eigenlijk.
Die zwangere vrouw (en vergeet de 4 kindjes niet) weten wss nog helemaal van niks...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind dit erger als dat gedoe van Emimich, dit is een serieuze oplichtingsshit tegenover zijn vrouw, je kan in sommige dingen wel te ver gaan.(En dat zeg ik ja.
)
Wat een sneu leven moet je hebben, ik krijg serieuze medelijden met de vrouw (of ex inmiddels? in kwestie).
Gebruik de search maar... Zijn pas een topic of 5 á 6 overquote:Op woensdag 16 september 2009 01:19 schreef TC03 het volgende:
Wat was er met Krentenbol dan? Topic van de ontmaskering?
Ze gebruikte foto's van iemand anders dacht ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:19 schreef TC03 het volgende:
Wat was er met Krentenbol dan? Topic van de ontmaskering?
Dat dus, bleek ook gewoon een fakert te zijn met foto's van een Flickr account van een redelijk lekker wijf. Ook tot mod geschopt en waren wel wat mensen die zich bedonderd voelden die 'haar' op MSN hadden of prive dingen aan hadden verteldquote:Op woensdag 16 september 2009 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze gebruikte foto's van iemand anders dacht ik.
JIj bent toch ook die knakker die op de helpdesk bij KPN werkt?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:48 schreef Nikmans het volgende:
Oh man, dat het_hupt verhaal.
De wereld is echt gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |