Emimich bleek toch gewoon lelijk te zijn? Of was er meer aan de hand?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind dit erger als dat gedoe van Emimich, dit is een serieuze oplichtingsshit tegenover zijn vrouw, je kan in sommige dingen wel te ver gaan.(En dat zeg ik ja.
)
Wat een sneu leven moet je hebben, ik krijg serieuze medelijden met de vrouw (of ex inmiddels? in kwestie).
Klopt, terwijl die zich voordeed alsof die model was. Nee dat was het eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:02 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Emimich bleek toch gewoon lelijk te zijn? Of was er meer aan de hand?
Tsja, hij deed wel erg stoer op het internet. Het is echter geen grove bedriegerij natuurlijk, het enige wat daarmee aan de hand is is dat het hilarisch is als het uitkomt dat de grote welbespraakte troll een puisterige schaakkoning blijkt te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, terwijl die zich voordeed alsof die model was. Nee dat was het eigenlijk.
Die zwangere vrouw (en vergeet de 4 kindjes niet) weten wss nog helemaal van niks...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind dit erger als dat gedoe van Emimich, dit is een serieuze oplichtingsshit tegenover zijn vrouw, je kan in sommige dingen wel te ver gaan.(En dat zeg ik ja.
)
Wat een sneu leven moet je hebben, ik krijg serieuze medelijden met de vrouw (of ex inmiddels? in kwestie).
Gebruik de search maar... Zijn pas een topic of 5 á 6 overquote:Op woensdag 16 september 2009 01:19 schreef TC03 het volgende:
Wat was er met Krentenbol dan? Topic van de ontmaskering?
Ze gebruikte foto's van iemand anders dacht ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:19 schreef TC03 het volgende:
Wat was er met Krentenbol dan? Topic van de ontmaskering?
Dat dus, bleek ook gewoon een fakert te zijn met foto's van een Flickr account van een redelijk lekker wijf. Ook tot mod geschopt en waren wel wat mensen die zich bedonderd voelden die 'haar' op MSN hadden of prive dingen aan hadden verteldquote:Op woensdag 16 september 2009 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze gebruikte foto's van iemand anders dacht ik.
JIj bent toch ook die knakker die op de helpdesk bij KPN werkt?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:48 schreef Nikmans het volgende:
Oh man, dat het_hupt verhaal.
De wereld is echt gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |