Nou, harder afgaan dan Verbeek kun je toch niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Ik zie jou geen team durven coachen die de afgelopen jaren naar de klote gingen en met als doel om ze als oude te maken.
Dit is niet het tennis topicquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die Been kijkt niet verder dan Rotterdam volgens mij...
Gaat dit topic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Ik zie jou geen team durven coachen die de afgelopen jaren naar de klote gingen en met als doel om ze als oude te maken.
Maar Cruijff wil niet meer..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat dittopic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?
Nee lulhannes. Dit gaat over zijn onvoorbereidheid en zijn falen daar vanavond.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat dit topic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?
Nee lulhannes. Dit gaat over zijn onvoorbereidheid en zijn falen daar bij de NOS vanavond.
Sjezusquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Mario Arm had het vast beter gedaan
Als je Luigi Arm had gezegd had ik moeten gniffelen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Mario Arm had het vast beter gedaan
Misschien kan die nog wat vertellen over z'n obscure muzieksmaakquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Rustig maar, morgen zit Ron Jans er
Chauvinistquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Wat nou obscure.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien kan die nog wat vertellen over z'n obscure muzieksmaak
Kijken of hij wel voorbereid is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs dat niet...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
En dan dat geleerde gezicht erbij als hij vertelt dat een club het goed in de competitie doet.. Waarschijnlijk enkel gebaseerd op een vlugge blik op de ranglijst net voor de uitzending begon.
Johan Derksen ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijken of hij wel voorbereid is.
Maar Ron schijnt meer verstand te hebben van muziek dan van voetbal. Kunnen we hem niet uitlenen aan Top of the Pops of hoe heet die meuk tegenwoordig.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef l3laster het volgende:
voetbal commentaar is per definitie kansloos.... maar goed ze krijgen er ¤¤¤ voor dus can you blame them?
Dit is geen werk, dit is gewoon lekker schnabbelen na z'n werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Als jij naar je werk gaat krijg je toch ook betaald om bepaalde werkzaamheden te verrichten?
Hmm, waar heb ik dit eerder gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wat mij daarnaast stoort is dat hij enkele weken geleden heel populistisch analisten etc. afschilderde als "de wijze neuzen", maar zelf ook elke kans aangrijpt om zijn nietszeggende lulkoek te verkondingen als "analist".
Dan nog moet ie voorbereid zijn en niet van die onzin verkondigen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef Kopbal het volgende:
Dit is geen werk, dit is gewoon lekker schnabbelen na z'n werk
Waarom verrassend goed ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef venomsnake het volgende:
Marco van Basten zat bij Sport1 vanavond. Die deed het verrassend goed vond ik.
die heeft ook wat tijd over om zich voor te bereiden denk ik zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef venomsnake het volgende:
Marco van Basten zat bij Sport1 vanavond. Die deed het verrassend goed vond ik.
Ja, ik kijk altijd die voetbalprogramma's. Gaat nooit ergens over hoor...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
Schijnbaar ben jij dat gewend, dit soort onzin aan te horen.
Geen idee, vermoedelijk van iemand die ook eens wat kritischer naar Been heeft gekeken, ipv Rotterdammers die op hem geilen en aan zijn lippen hangen.. Al zijn matige werk als analist ten spijt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hmm, waar heb ik dit eerder gehoord.
Ze moeten dan ook nergens analisten nemen die nog in het voetbal werken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wat mij daarnaast stoort is dat hij enkele weken geleden heel populistisch analisten etc. afschilderde als "de wijze neuzen", maar zelf ook elke kans aangrijpt om zijn nietszeggende lulkoek te verkondingen als "analist".
Laat dat nou maar gewoon aan mensen over die wel research plegen en concentreer je maar vooral op Feyenoord, want daar is nog genoeg te doen.
Ga je toch weer lekker RTL Boulevard kijken, als je je eraan stoort.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Geen idee, vermoedelijk van iemand die ook eens wat kritischer naar Been heeft gekeken, ipv Rotterdammers die op hem geilen en aan zijn lippen hangen.. Al zijn matige werk als analist ten spijt.
Met Mart als presentator. In een mooi jasjequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Johan Derksen ook.
Met Björn van der Doelen samen Muziek aan tafel
Beter gaat de BBC ook gewoon weer de CL doen want het engelse commentaar en nabeschouwingen zijn gewoon master! Match of the day op zaterdagquote:Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik smacht terug naar Hans van Breukelen.
Als je de samenvattingen wil zien van de CL, hoor je helaas weleens het inhoudsloze gewauwel tussendoor van Professor Been. Zo gaat dat met tv kijken en daar mogen we zelfs een mening over hebben.. Dat ze in Rotterdam op hem geilen en dat hij daar niks meer fout kan doen, zal mij een rotzorg wezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ga je toch weer lekker RTL Boulevard kijken, als je je eraan stoort.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik smacht terug naar Hans van Breukelen.
Heb je haar weer met d'r Martquote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef maril het volgende:
[..]
Met Mart als presentator. In een mooi jasje
Waaraan stoorde je je dan als je kijkt naar het tactische gedeelte?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Als je de samenvattingen wil zien van de CL, hoor je helaas weleens het inhoudsloze gewauwel tussendoor van Professor Been. Zo gaat dat met tv kijken en daar mogen we zelfs een mening over hebben.. Dat ze in Rotterdam op hem geilen en dat hij daar niks meer fout kan doen, zal mij een rotzorg wezen.
Idd.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter gaat de BBC ook gewoon weer de CL doen want het engelse commentaar en nabeschouwingen zijn gewoon master! Match of the day op zaterdag
Beste opmerking in VI gisteren van van der Gijp :quote:Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter gaat de BBC ook gewoon weer de CL doen want het engelse commentaar en nabeschouwingen zijn gewoon master! Match of the day op zaterdag
Ik had hem nog niet in deze rol gezien op tv, en ik vond dat hij het prima deedquote:
Maar er zit wel wat in! Nederlandse commentaar irriteert me mateloos, ze lullen altijd over nutteloze dingen!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste opmerking in VI gisteren van van der Gijp :
'Ik zie Lineker niet tien minuten over masturberen praten.'
Je ziet toch zelf ook wel dat hij als "expert" totaal niet ingevoerd is en nauwelijks research heeft gepleegd.. Veel verder dan wat open deuren die je in elk willekeurig buurtcafe kunt horen komt hij niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waaraan stoorde je je dan als je kijkt naar het tactische gedeelte?
Hij doet het juist geweldig als coach. Denk dat ie er het langste zit van alle coaches.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet in deze rol gezien op tv, en ik vond dat hij het prima deed. Laat hij zich hier maar op storten, want coach zijn lijkt niet voor hem weggelegd.
Ik vond hem voor Ajax DE juiste trainerquote:Op woensdag 16 september 2009 00:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet in deze rol gezien op tv, en ik vond dat hij het prima deed. Laat hij zich hier maar op storten, want coach zijn lijkt niet voor hem weggelegd.
Zaterdag hebben ze een half uur geluld over het juichen van Abedayor.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar er zit wel wat in! Nederlandse commentaar irriteert me mateloos, ze lullen altijd over nutteloze dingen!
In Engeland gaat het gewoon puur over het voetbal en ze brengen het op een hele losse manier! Zelfs de Belgische commentaar vind ik beter dan de Nederlandse
Okee dat was een mindere avond hahaquote:Op woensdag 16 september 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaterdag hebben ze een half uur geluld over het juichen van Abedayor.
Er was geen lijn in de discussie. Ook geen humor of zo.
De Barbara Barend van Engeland kon er geen lijn in brengen.
van Basten?? Ja dan vond ik Stevens ook de juiste man voor Psvquote:Op woensdag 16 september 2009 00:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond hem voor Ajax DE juiste trainer
Maar dat terzijde
Als analyticus is hij idd veel beter te pruimen.
Ongelofelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een ongelofelijke lulijzer is die vent zeg.
De NOS huurt een 'expert' alS Mario Been in om commentaar te geven op verschillende Champions League wedstrijden:
---
NOS: Is het een verschil of Magath of Veh voor de groep staat bij Wolfsburg?
Been: Nee schijnbaar niet he. Wolfsburg doet het geweldig in de competitie.
---
Ja Mario...... Wolfsburg verliest al 3 partijen op rij man vent
---
Been: Besiktas doet het ook erg goed in de eigen competitie
---
Vind je Mario? Ze staan 11e na 5 wedstrijden
Klacht: NOS huurt mensen in voor de naam, niet voor de kennis. Wat een mongolenbende. Die Been kijkt niet verder dan Rotterdam volgens mij...
BBC zend geen CL uitquote:Op woensdag 16 september 2009 00:26 schreef Seam het volgende:
Verdorie ja, ik had natuurlijk ook gewoon BBC kunnen kijken, volgende CL wedstrijd maar de BBC de opzetten
Dat bij SBS is echt een grote schandequote:Op woensdag 16 september 2009 00:24 schreef Seam het volgende:
Goed opgemerkt BoWa, ben het met je eens, hetzelfde bij Jaap Stam eigenlijk, ook zo'n waardeloze analist.
Ach bij Voetbal International is het wel grappig als hij wordt afgezeken door Johanquote:Op woensdag 16 september 2009 00:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat bij SBS is echt een grote schande![]()
Jaap Stam inderdaad als belachelijke analist en Pierre van Hooijdonck die als co-commentator de hele wedstrijd uit z'n neus zit te vreten en er in 90 minuten welgeteld 5 mislukte monotone zinnetjes uit weet te werken.
En dan die verschrikkelijke Leo Oldenburger'
En Kraaij Jr. als interviewer naast het veldDie gast is echt de grootste kneus van de hele Nederlandse tv
er zijn ook nog altijd streams met Engels commentaar, altijd beterquote:
Hebben ze de rechten weer terug dan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:26 schreef Seam het volgende:
Verdorie ja, ik had natuurlijk ook gewoon BBC kunnen kijken, volgende CL wedstrijd maar de BBC de opzetten
Ook zoiets jaquote:Op woensdag 16 september 2009 07:59 schreef Otis. het volgende:
Nee, dan Yuri Mulder.
"Het zou wel leuk zijn als AZ won want dan heb je meteen wel een goed begin"
Die ondertitel van jequote:Op woensdag 16 september 2009 08:41 schreef Dickbride het volgende:
Is vast al opgemerkt, maar ze kunnen beter jou inhuren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |