Nou, harder afgaan dan Verbeek kun je toch niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Ik zie jou geen team durven coachen die de afgelopen jaren naar de klote gingen en met als doel om ze als oude te maken.
Dit is niet het tennis topicquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die Been kijkt niet verder dan Rotterdam volgens mij...
Gaat dit topic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Ik zie jou geen team durven coachen die de afgelopen jaren naar de klote gingen en met als doel om ze als oude te maken.
Maar Cruijff wil niet meer..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat dittopic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?
Nee lulhannes. Dit gaat over zijn onvoorbereidheid en zijn falen daar vanavond.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat dit topic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?
Nee lulhannes. Dit gaat over zijn onvoorbereidheid en zijn falen daar bij de NOS vanavond.
Sjezusquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Mario Arm had het vast beter gedaan
Als je Luigi Arm had gezegd had ik moeten gniffelen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Mario Arm had het vast beter gedaan
Misschien kan die nog wat vertellen over z'n obscure muzieksmaakquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Rustig maar, morgen zit Ron Jans er
Chauvinistquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Wat nou obscure.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien kan die nog wat vertellen over z'n obscure muzieksmaak
Kijken of hij wel voorbereid is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs dat niet...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
En dan dat geleerde gezicht erbij als hij vertelt dat een club het goed in de competitie doet.. Waarschijnlijk enkel gebaseerd op een vlugge blik op de ranglijst net voor de uitzending begon.
Johan Derksen ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijken of hij wel voorbereid is.
Maar Ron schijnt meer verstand te hebben van muziek dan van voetbal. Kunnen we hem niet uitlenen aan Top of the Pops of hoe heet die meuk tegenwoordig.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef l3laster het volgende:
voetbal commentaar is per definitie kansloos.... maar goed ze krijgen er ¤¤¤ voor dus can you blame them?
Dit is geen werk, dit is gewoon lekker schnabbelen na z'n werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Als jij naar je werk gaat krijg je toch ook betaald om bepaalde werkzaamheden te verrichten?
Hmm, waar heb ik dit eerder gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wat mij daarnaast stoort is dat hij enkele weken geleden heel populistisch analisten etc. afschilderde als "de wijze neuzen", maar zelf ook elke kans aangrijpt om zijn nietszeggende lulkoek te verkondingen als "analist".
Dan nog moet ie voorbereid zijn en niet van die onzin verkondigen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef Kopbal het volgende:
Dit is geen werk, dit is gewoon lekker schnabbelen na z'n werk
Waarom verrassend goed ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef venomsnake het volgende:
Marco van Basten zat bij Sport1 vanavond. Die deed het verrassend goed vond ik.
die heeft ook wat tijd over om zich voor te bereiden denk ik zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef venomsnake het volgende:
Marco van Basten zat bij Sport1 vanavond. Die deed het verrassend goed vond ik.
Ja, ik kijk altijd die voetbalprogramma's. Gaat nooit ergens over hoor...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
Schijnbaar ben jij dat gewend, dit soort onzin aan te horen.
Geen idee, vermoedelijk van iemand die ook eens wat kritischer naar Been heeft gekeken, ipv Rotterdammers die op hem geilen en aan zijn lippen hangen.. Al zijn matige werk als analist ten spijt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hmm, waar heb ik dit eerder gehoord.
Ze moeten dan ook nergens analisten nemen die nog in het voetbal werken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wat mij daarnaast stoort is dat hij enkele weken geleden heel populistisch analisten etc. afschilderde als "de wijze neuzen", maar zelf ook elke kans aangrijpt om zijn nietszeggende lulkoek te verkondingen als "analist".
Laat dat nou maar gewoon aan mensen over die wel research plegen en concentreer je maar vooral op Feyenoord, want daar is nog genoeg te doen.
Ga je toch weer lekker RTL Boulevard kijken, als je je eraan stoort.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Geen idee, vermoedelijk van iemand die ook eens wat kritischer naar Been heeft gekeken, ipv Rotterdammers die op hem geilen en aan zijn lippen hangen.. Al zijn matige werk als analist ten spijt.
Met Mart als presentator. In een mooi jasjequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Johan Derksen ook.
Met Björn van der Doelen samen Muziek aan tafel
Beter gaat de BBC ook gewoon weer de CL doen want het engelse commentaar en nabeschouwingen zijn gewoon master! Match of the day op zaterdagquote:Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik smacht terug naar Hans van Breukelen.
Als je de samenvattingen wil zien van de CL, hoor je helaas weleens het inhoudsloze gewauwel tussendoor van Professor Been. Zo gaat dat met tv kijken en daar mogen we zelfs een mening over hebben.. Dat ze in Rotterdam op hem geilen en dat hij daar niks meer fout kan doen, zal mij een rotzorg wezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ga je toch weer lekker RTL Boulevard kijken, als je je eraan stoort.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik smacht terug naar Hans van Breukelen.
Heb je haar weer met d'r Martquote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef maril het volgende:
[..]
Met Mart als presentator. In een mooi jasje
Waaraan stoorde je je dan als je kijkt naar het tactische gedeelte?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Als je de samenvattingen wil zien van de CL, hoor je helaas weleens het inhoudsloze gewauwel tussendoor van Professor Been. Zo gaat dat met tv kijken en daar mogen we zelfs een mening over hebben.. Dat ze in Rotterdam op hem geilen en dat hij daar niks meer fout kan doen, zal mij een rotzorg wezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |