Nou, harder afgaan dan Verbeek kun je toch niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Ik zie jou geen team durven coachen die de afgelopen jaren naar de klote gingen en met als doel om ze als oude te maken.
Dit is niet het tennis topicquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die Been kijkt niet verder dan Rotterdam volgens mij...
Gaat dit topic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Ik zie jou geen team durven coachen die de afgelopen jaren naar de klote gingen en met als doel om ze als oude te maken.
Maar Cruijff wil niet meer..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat dittopic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?
Nee lulhannes. Dit gaat over zijn onvoorbereidheid en zijn falen daar vanavond.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat dit topic over Feyenoord en Been's coachkwaliteiten?!?
Nee lulhannes. Dit gaat over zijn onvoorbereidheid en zijn falen daar bij de NOS vanavond.
Sjezusquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Mario Arm had het vast beter gedaan
Als je Luigi Arm had gezegd had ik moeten gniffelen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Mario Arm had het vast beter gedaan
Misschien kan die nog wat vertellen over z'n obscure muzieksmaakquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Rustig maar, morgen zit Ron Jans er
Chauvinistquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Rustig maar, morgen zit Ron Jans er
Wat nou obscure.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien kan die nog wat vertellen over z'n obscure muzieksmaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |