Doen! Des te groter de kans dat jouw exemplaar in de buurt blijft en niet de weg over wil. Ik ga zo even kijken bij jouw linkje trouwens, dank!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben trouwens ook egels in de tuinNu hebben wij natuurlijk een aardig stukkie tuin, maar eentje zit vlakbij huis, naast het terras bij het muurtje
Ik wil eigenlijk ook wel een egelhuis neerzetten, en een voerhuisje.
O wat naar om te zien, lijkt me dat. Nu ik zelf die dotten in de tuin heb, zou me dat erg aan het hart gaan, denk ik.quote:Jammer genoeg zie je hier ook nogal wat platte exemplarenEr moeten heel wat van die beestjes huizen hier op het platteland. Ik kan ze niet melden omdat we nu eenmaal niet in NL wonen, wel jammer, want ik had best mee willen doen met het egelweekend
Niets dan het beste voor mijn egeltjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
Wat heb je ze lekker dik pindakaas op brood gegeven!![]()
En met nootjes!
Wat aandoenlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
TVEgel!!![]()
![]()
Vroeger pakte ik ze vaak op om ze veilig van de weg te zetten en zo.. En een keer zat ik 's avonds buiten op de oprit te roken en kwam er een aan gewaggeld. Kwam naar me toe en die kon ik toen aaien, lekker onder zijn kinnetje, ging dat koppie helemaal omhoog en knorren en zo
Oeh!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
TVEgel!!![]()
![]()
Vroeger pakte ik ze vaak op om ze veilig van de weg te zetten en zo.. En een keer zat ik 's avonds buiten op de oprit te roken en kwam er een aan gewaggeld. Kwam naar me toe en die kon ik toen aaien, lekker onder zijn kinnetje, ging dat koppie helemaal omhoog en knorren en zo
Ja!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
owwwwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een zwijmeltopic is dit zeg
Ergens wel gek dat zo'n stekelig beest zo schattig wordt gevonden door mensen.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Het zijn, naast vleermuizen, mijn lievelings(wilde)dieren (huisdieren hebben een eigen ranglijst)
Het zijn die kraaloogjes het snuitje en die pootjes die het 'm doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ergens wel gek dat zo'n stekelig beest zo schattig wordt gevonden door mensen.
Egels zijn nachtdieren dus pupillen wijd open en dan flitsenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Mijn echtgenoot heeft er net ook eentje over zijn neusje gekriebeld:
.....................................
Sorry egel, voor de flitser.
Ja, maar ik las dat ze sowieso half blind zijn, dus het berokkende vast geen blijvende schade. Maar je hebt wel gelijk. Maar het móest! Voor het nageslacht (dat zijn jullie voor het gemak even). Echter zal ik mij beraden op een gepaste zelfkastijding ter boetedoening.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Egels zijn nachtdieren dus pupillen wijd open en dan flitsen![]()
Gek he dat manneke van jou hem een beetje dwaas vond na het flitsen![]()
Ze gaan ook snachts pas op zoek naar eten dus bammetje pindakaas is welen vinden ze
![]()
maar dan wel pas als het donker wordt![]()
even een beeld van wat de egel zag toen jij fotografeerde
[ afbeelding ]
![]()
niet meer doen dus
Je kan natuurlijk altijd een bod doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:41 schreef bl0emetjE het volgende:
ohhh ik wil ook een tuin met egeltjes!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |