Koei the comeback chick!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Poit,
Ongelovelijk
Irritante
Tokkie
dat past wat beter!
Neen, Motherlover is beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
De Dick In A Box clip is het tofst.
Koei,quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Poit,
Ongelovelijk
Irritante
Tokkie
dat past wat beter!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Neen, Motherlover is beter
[..]
Koei,
Opblaasbaar
En
Invouwbaar.
invouwbaar? Je moet wel echte woorden gebruikenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Neen, Motherlover is beter
[..]
Koei,
Opblaasbaar
En
Invouwbaar.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
invouwbaar? Je moet wel echte woorden gebruiken
Ach, the point has been made en het paste zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
invouwbaar? Je moet wel echte woorden gebruiken
Heerlijkquote:
Deze danquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Nebo het volgende:
The Lonely Island, wat een pubermuziek, maar o zo heerlijk
Ken ik niet, en gezien je omschrijving laat ik het ook zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Nebo het volgende:
The Lonely Island, wat een pubermuziek, maar o zo heerlijk
MOET JE ECHT HORENquote:Op woensdag 16 september 2009 00:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ken ik niet, en gezien je omschrijving laat ik het ook zo
En nu in bikiniquote:Op woensdag 16 september 2009 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Koei got some titties
met bretelsquote:Op woensdag 16 september 2009 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een badpak heeft
Ik vind haar meer het type burkiniquote:Op woensdag 16 september 2009 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een badpak heeft
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vind haar meer het type burkini
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:19 schreef Poit het volgende:
Hee boefjes, niet zo koei plagen he.. Ze is nog maar de enige dame in de SC.. En Lennart dan.
Ik nak je bruut hard!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zie er echt overweldigend uit in bikini
Ik kreeg ineens een brainstorm..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je dan verwacht? Dat ik stiekem toch een man was?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Koei got some titties
Koei jij liep gister langs in de gamekings uitzending van de gameconquote:Op woensdag 16 september 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat ik stiekem toch een man was?
iemand die mn blog leest![]()
Jij bent de enige die dat programma kijkt dus hoe moet Koei dat weten?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koei jij liep gister langs in de gamekings uitzending van de gamecon
Wel lekker begin van het schooljaar, hoeveel lessen zijn er al uitgevallen?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:28 schreef lkb9000 het volgende:
AAAAAAAAAAA Net als vrijdag om 9u op school, terwijl de les niet doorgaat.
Ik moet de afwezigheid eens leren te checken 's ochtends
Zijn ook veel leraren die met het eerste jaar mee zijn op excursiequote:Op woensdag 16 september 2009 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel lekker begin van het schooljaar, hoeveel lessen zijn er al uitgevallen?
Bij mij al 3kwart van de photoshop lessenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel lekker begin van het schooljaar, hoeveel lessen zijn er al uitgevallen?
Of zijn mama, aangezien die gezellig met hij tv zat te kijken was dat niet mogelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 09:30 schreef disjfa het volgende:
Nu denk AQ dat alles wat loopt en borsten heeft een koei is aangezien hij het ras vrouw onbekend is
Ach ik had leraren die als antwoord hadden "Ja daar ben ik nog niet" als je iets vroeg over de stof van deze en/of volgende lesquote:Op woensdag 16 september 2009 09:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zijn ook veel leraren die met het eerste jaar mee zijn op excursieMaar ook al weer een paar zieke leraren ja, gaat hard
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach ik had leraren die als antwoord hadden "Ja daar ben ik nog niet" als je iets vroeg over de stof van deze en/of volgende les
Boeie, photoshop is toch vet simpel en die lessen zullen wel 1 tool per uur lerenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Bij mij al 3kwart van de photoshop lessen
Ongeveer ja, heb nu al een les gehad. Kan net zo veel als voorheenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]![]()
[..]
Boeie, photoshop is toch vet simpel en die lessen zullen wel 1 tool per uur leren
Kutgame vind ik 'tquote:Op woensdag 16 september 2009 09:49 schreef Reintji het volgende:
Verdeurie, wat werkt dat toch allemaal slecht in BF:1943. Net weer een potje 'best squad', maar zo'n postzegel ho maar. Heb er nu al 7 (waarschijnlijk meer dus), maar die achievement,![]()
Om maar te zwijgen van de keren dat je iemand pointblank raakt, maar geen kill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |