Dan hou je het geld ook nog in de regioquote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar geld voor een tv kun je natuurlijk ook gewoon bij Dirk Scheringa halen. Hoewel hij met zijn geld misschien beter het contract van Koeman kan afkopen en een trainer kan aantrekken die ervoor zorgt dat er weer een beetje fatsoenlijk gevoetbald wordt in Alkmaar.
Dát vraag ik me dus net af.quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
het gezamelijk slaat op dat je voor meerdere hypothocaire zaken afsluitprovisie betaald. Over elk leen deel afzonderlijk. alles bij elkaar noemen ze de gezamenlijk.
Mij over het hoofd zien is vrij onmogelijkquote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Alleen geweest. Volgens mij heb ik Sjeen niet gezien.
(Of ik moet haar over het hoofd hebben gezien.)
Voor mensen met een gemiddelde lengte wel hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mij over het hoofd zien is vrij onmogelijk
Als je 'over het hoofd zien' letterlijk neemt...quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor mensen met een gemiddelde lengte wel hoor
fiet fiew hoge hakken!quote:
Stuur even een PM naar forum@fok.nl (ja, dat lijkt op een e-mailadresquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:41 schreef DonJames het volgende:
Vraag aan de modjes:
Kennelijk is er ergens in de afgelopen tijd m'n wachtwoord gereset (had iets te maken met het feit dat FOk! gehackt was ofzo). Enniewee, nu kan ik op m'n werk niet meer inloggen (thuis sta ik nog ingelogd), en wil ik dus mijn wachtwoord veranderen. Dat kan gewoon via het profiel en de passmailer, maar daar staat nog een emailadres wat inmiddels niet meer bestaat. Dat emailadres kan je wijzigen, maar daar heb je weer het wachtwoord voor nodig wat ik dus niet heb.. Help
Da's volgens mij niet nodig als je een pm stuurt. Je bent dan immers nog ingelogd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Vergeet daarin ook niet je oude mailadres te zetten (mocht je dat nog weten)
Het is gelukt hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Stuur even een PM als het onverhoopt niet mocht lukken
Ik vrees alweer voor vanavond.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan hou je het geld ook nog in de regio
Dan heb ik je niet gezien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mij over het hoofd zien is vrij onmogelijk
Ben je dan langer dan 2 meter?quote:
Tot wanneer blijf je n00b?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:33 schreef DonJames het volgende:
PM gestuurd, ik hoop dat het werkt. Zou balen zijn als ik m'n oude account kwijtraak, net nu ik eindelijk geen n00b meer ben
yeah!!quote:
tot het hem uit komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |