Heel de SC heeft ze.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
Maar even concreet: hoe komt Chai. aan de foto's? Waar komen de foto's vandaan?
Deze informatie is nodig, voordat ik als rijdende rechter een oordeel kan vellen.
Ja. Wanneer weer bieren?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
KABLAM![]()
BOKS SNAP JE UM~!o1neo OWEOHEOEHOE ~1 hIUHihih
Maareh wil je die foto's ff verwijderen aub.. alvast bedanktquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Bt heeft mij gezegd niet meer zomaar iedereen's hyves te gaan tracen. Doe ik dat nu? Nee.
2. Daarnaast is deze foto toch al door iedereen gepost dus ik zie niet in waarom het probleem zou zijn als ik ze nogmaals post. Die andere kunnen hun posts dan wel ge-edit hebben, het blijft toch zichtbaar voor de mods.
3. Er is verder toch niks mis met de foto's. Ze zijn nog best mooi hoor.
1 @2. True, maar in dit geval vroeg iemand om de foto's omdat hij ze zelf niet kon vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
1. Hmkay.
2. Tubgirl is ook al zo vaak gepost maar hoef je ook niet te reposten.
3. Das een drogrede
Net zo aantrekkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef s0k het volgende:
Om het niveau van dit topic dan maar op te krikken, een filmpje !
Oooooh, die foto;s van die opgeblazen zeebaars ben JIJ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Nou nu je foto's van me gepost heb ben ik wel in staat om je te slaan ja, maar eigenlijk zou ik je niet slaan, maar zou ik dat gewoon mensen die het veel beter kunnen laten doen maarja
Jah echt eh, ik denk dat ze stiekum gewoon willen blijven hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
Heerlijk al die KLB users hier, ik begin me al bijna thuis te voelen
Agh. Popje toch. Sorry voor de teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef IQM het volgende:
Overigens had ik wel een meer volwassen houding van Tijgertje. verwacht. Dit is echt beneden NAP.
Ik ga even mijn handschoenen aan doen en dan box ik ze wel uit de postquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Maareh wil je die foto's ff verwijderen aub.. alvast bedankt
Maken ze nog wat mee, KLB is niet meer zoals het wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah echt eh, ik denk dat ze stiekum gewoon willen blijven hier
Hmm. Ik spreek je op msn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
I'm in. Heb je al een opzetje? Je KLB topiek moet groots zijn.
Bier. Er is voetbal op, man.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
KLB is er ook weer, gezellig.. Koffie?
had je ze nooit moeten postenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Maareh wil je die foto's ff verwijderen aub.. alvast bedankt
alleen voor btquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah echt eh, ik denk dat ze stiekum gewoon willen blijven hier
Ik prefereer olifant maar obgeblazen zeebaars is ook goedquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef s0k het volgende:
[..]
Oooooh, die foto;s van die opgeblazen zeebaars ben JIJ?
quote:
Wat ik nog niet snap is waarom je dacht dat alleen Twitteraars jouw tweets lezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had je ze nooit moeten postenwat op internet staat is vrij voor iedereen
Ja ik moet ff kijken of ik kan en of ik mijn OV al heb dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wanneer tijd, gekut met stage e.d. momenteel. 2 okt in Utrecht sowieso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |