Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef Myraela het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over?
2 foto's die gepost worden die iedereen toch al kent?
gelukkig ben jij er nog als een onuitputtelijke bron van wijsheid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Schatje toch. Maak jezelf alsjeblieft geen illusies. Alsjeblieft. Doe niet.
Je faalt zo enorm hard.
Wat vind je wel normaal om mee te schelden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet normaal als je met kanker scheld, iemand die ik vrij goed kende is er laatst nog aan overleden
Na al die bans en notes maakt het me echt allemaal niet meer uit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pas maar op, ik kreeg al een banwarning toen ik een paar mensen kankerjosti noemde
Ja want schelden met ziektes is de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Kutwijf en aandachtshoer wegen samen evenveel als kankerhoer.
Iemand die ik vrij goed kende is laatst door een auto overreden, dus ik wil niet dat iemand het woord 'auto' gebruikt dan moet ik huilen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet normaal als je met kanker scheld, iemand die ik vrij goed kende is er laatst nog aan overleden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Goddome, spoelen ze nu ook al in tenue aan bij Zandvoort.
quote:
Ik heb voor het eerst in tijden weer hardop achter mijn PC zitten lachenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je kanker net zo makkelijk vind schelden als kut?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat vind je wel normaal om mee te schelden?
En iemand die gesmoord is een kussen. Slaap ik nu zonder kussen? Natuurlijk niet ! Slaap notabene met drie kussens !!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Het ene moment is het dit, het andere moment is het weer dat. Wees eens consequent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef Jotcha het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat KLBers toch wel tof zijn.
zou je dr doen ?quote:
Ik zeg dat ik een online identiteit heb. En ik zeg niet dat ik een online identiteit op fok heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Waarom beweer je dan dat haar carriere wel iets met een reactie op fok te maken heeft. Hoe hard kan je je tegenspreken in 2 pagina's hahaha.
Nou nu je foto's van me gepost heb ben ik wel in staat om je te slaan ja, maar eigenlijk zou ik je niet slaan, maar zou ik dat gewoon mensen die het veel beter kunnen laten doen maarjaquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kende ze nog niet
Maar mooie foto's hoor
plies, mep me neit neer![]()
jij moet het ook niet hebben van je relateringsvermogenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die ik vrij goed kende is laatst door een auto overreden, dus ik wil niet dat iemand het woord 'auto' gebruikt dan moet ik huilen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe. Dat duurde lang om je dat te realiseren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef Jotcha het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat KLBers toch wel tof zijn.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij moet het ook niet hebben van je relateringsvermogen
Ha. Ha. Ha. Ha.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die ik vrij goed kende is laatst door een auto overreden, dus ik wil niet dat iemand het woord 'auto' gebruikt dan moet ik huilen.
En daar dacht ik dat jij gewoon een 13 uit een dozijn grijze muis was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik een online identiteit heb. En ik zeg niet dat ik een online identiteit op fok heb.
Het is meerdere dingen in één weetje. Lezen.
heb godverdomme nogsteeds die lelijke kutdeuk in mn bakquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:
Toch niet weer zo'n kanker-wel-of-niet discussie?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef Myraela het volgende:
Drama maken van foto's die gepost worden, is juist vragen om aandacht voor je foto's.
Zelfs met bier niet, komaan gast, wat is er met jequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou je dr doen ?
ik vind t zn gevalletje, veel bier 5.0'/10 maar anders ...
*mompelt iets met hond en eraftrappen**
niksquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat vind je wel normaal om mee te schelden?
Ah Popje toch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
1. Bt heeft mij gezegd niet meer zomaar iedereen's hyves te gaan tracen. Doe ik dat nu? Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En welke eikel post weer andermans foto's. Jawel. Onze vriend uit KLB.
True. Want ik ben in staat om nu een KLB topic te maken en ze daar ook nog eens te postenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef Myraela het volgende:
Drama maken van foto's die gepost worden, is juist vragen om aandacht voor je foto's.
Jonge, niet zo negatiefquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou je dr doen ?
ik vind t zn gevalletje, veel bier 5.0'/10 maar anders ...
*mompelt iets met hond en eraftrappen**
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |