Ook al heeft hij dat 4 maanden contract ondertekend ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef bijderechter het volgende:
Nou feliciteer em dan maar, want het 4e achtereenvolgende contract is een vast contract, ongeacht of de werkgever een tijdelijk contract geeft. Juridisch is het een vast contract en kunnen ze niet na 4 maanden toedeledokie zeggenTenzij hij tussendoor 3 maanden of meer niet gewerkt heeft.
Jep, maakt geen donder uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ook al heeft hij dat 4 maanden contract ondertekend ?
Zoiets had ik ook gelezen ja , gelukkig voor hemquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
lees dit artikel eerst eens
http://www.awvn.nl/smartsite.shtml?ch=TER,/smartsite.shtml?ch=ter,/Images/logo-apm.JPG&id=14320
Het broertje van je vriendin heeft nu nog geluk want als het een jaar later was, was een 4e verlenging wel mogelijk maar nu nog niet
Ik neem aan Transport & Logistiekquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Sjeen het volgende:
Eerst kijken welke CAO van toepassing is, in bepaalde CAO's zijn meer dan 3 tijdelijke contracten toegestaan.
Er is geen CAO "Transport & Logistiek". En met een CAO Beroepsgoederenvervoer zijn we er ook niet, want daar zijn meerdere versies van. Snelste optie is in het contract kijken welke CAO van toepasing is, dat moet er namelijk in staan.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef Light het volgende:
[..]
Er is geen CAO "Transport & Logistiek". En met een CAO Beroepsgoederenvervoer zijn we er ook niet, want daar zijn meerdere versies van. Snelste optie is in het contract kijken welke CAO van toepasing is, dat moet er namelijk in staan.
Als hij de CAO weet dan kan hij daar op Googlen. De meeste/vrijwel alle CAO'szijn op internet wel in te zien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zal het ff aan hem doorgeven , iig bedankt allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |