Ja raakte in paniekquote:
En toen jij het uitgemaakt hadquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
Zeg Vlarp, wat ben je snel terug!
En hoe was het en hoe was de slaapkamer was de slaapkamer inderdaad wat klein of kun je wel wat interessante dingen doen met die slaapkamer en was het groot genoeg en ruim en vertel eens een béétje met wélk gevoel je daar nu zit op je kamer met het dakraam op een kiertje en in de verte een donkere onheilspellende wolk die straks wellicht een enorme regenbui met zich mee brengt?
*hijg*
Nah!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En toen jij het uitgemaakt had
En toen jij het uitgemaakt had
Heb ik een donorkaart ingevuld
Zodat er iemand nog, met mijn hart speelt
Dat is een liedje.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
En hoe was het en hoe was de slaapkamer was de slaapkamer inderdaad wat klein of kun je wel wat interessante dingen doen met die slaapkamer en was het groot genoeg en ruim en vertel eens een béétje met wélk gevoel je daar nu zit op je kamer met het dakraam op een kiertje en in de verte een donkere onheilspellende wolk die straks wellicht een enorme regenbui met zich mee brengt?
*hijg*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
JIP!
Kom je eten, papa Bart heeft gekookt!
zucht
Euh... kinderen? We zouden het alleen bij Jip houden!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Praten de kinderen dan wél Limburgs?
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuidenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
*hijg*
Hij is nog rustig nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij bent echt net Stewie van FamGuy.....on speed
Nou ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij bent echt net Stewie van FamGuy.....on speed
Die keuken inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuiden, 8e verdieping dus gaaf uitzicht! Verder een kut keuken, die moet er uit dus, en lelijke kleuren, moet dus allemaal opnieuw.
Maar de buurt, tja. 't was één van de slechtere buurten van R'dam. Nu is het een "pracht" wijk van ex-minster Vogelaar. Ziet er al stukken beter uit, maar het voelde nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja, ik ben best chicken in R'dam
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
crappy people, jawel ben weer van de partij
Zeg!!quote:
Ja maar liefje, ik heb gisteren al gekookt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(ik dacht dat jij zou koken?)
[..]
Euh... kinderen? We zouden het alleen bij Jip houden!
En we voeden hem op in het Twents natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg!!Alsof ik een of ander wild beest ben dat niet meer te stoppen is wanneer het is losgeslagen!
Euh schatje... JIJ bent NIET naar college geweest vandaag. Dus niet zo janken nu. We halen wel ff snel ietsquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar liefje, ik heb gisteren al gekookt!
En ik heb lang moeten werken én ik heb Jip opgehaald vanmiddag en toen heeft Juf Ineke me nog een uur tegen me aan staan praten over zijn vorderingen![]()
Have mercy on my soul
Anders kijk je eens naar De Grote Verhuizing met die Phil Spencer ("pwoppedie" zegt hij altijd, die kale die de R niet kan zeggen).quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuiden, 8e verdieping dus gaaf uitzicht! Verder een kut keuken, die moet er uit dus, en lelijke kleuren, moet dus allemaal opnieuw.
Maar de buurt, tja. 't was één van de slechtere buurten van R'dam. Nu is het een "pracht" wijk van ex-minster Vogelaar. Ziet er al stukken beter uit, maar het voelde nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja, ik ben best chicken in R'dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |