abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72775491
Not that serious
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:09:16 #3
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72775502
Wat een stomme TT
Keukenkastje in een ruimteschip
pi_72775505
Dus...
Huh!?
pi_72775583
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:09 schreef Keukenkast het volgende:
Wat een stomme TT
Ja raakte in paniek
pi_72775601
crappy people?
dag
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:11:37 #7
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72775603
Lees de TT maar niet, Jip.

Ome Mismo had geen inspiratie
pi_72775660
crappy
Huh!?
pi_72775745
Zeg Vlarp, wat ben je snel terug!

En hoe was het en hoe was de slaapkamer was de slaapkamer inderdaad wat klein of kun je wel wat interessante dingen doen met die slaapkamer en was het groot genoeg en ruim en vertel eens een béétje met wélk gevoel je daar nu zit op je kamer met het dakraam op een kiertje en in de verte een donkere onheilspellende wolk die straks wellicht een enorme regenbui met zich mee brengt?

*hijg*
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:16:51 #10
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72775783
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:

En hoe was het en hoe was de slaapkamer was de slaapkamer inderdaad wat klein of kun je wel wat interessante dingen doen met die slaapkamer en was het groot genoeg en ruim en vertel eens een béétje met wélk gevoel je daar nu zit op je kamer met het dakraam op een kiertje en in de verte een donkere onheilspellende wolk die straks wellicht een enorme regenbui met zich mee brengt?

*hijg*
En toen jij het uitgemaakt had
Heb ik een donorkaart ingevuld
Zodat er iemand nog, met mijn hart speelt
pi_72775863
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Heb ik een donorkaart ingevuld
Zodat er iemand nog, met mijn hart speelt
Nah!

ehhh *dichtklap*
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:19:53 #12
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72775878
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:19 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nah!

ehhh *dichtklap*
Dat is een liedje.

En in dat liedje zingt ze altijd: hijg, hijg, hijg
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:20:08 #13
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_72775894
crappy people, jawel ben weer van de partij
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_72775901
quote:

*hijg*
Jij bent echt net Stewie van FamGuy.....on speed
pi_72776000
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
JIP!
Kom je eten, papa Bart heeft gekookt!

zucht

(ik dacht dat jij zou koken?)
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Praten de kinderen dan wél Limburgs?
Euh... kinderen? We zouden het alleen bij Jip houden!

En we voeden hem op in het Twents natuurlijk
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_72776045
quote:

*hijg*
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuiden , 8e verdieping dus gaaf uitzicht! Verder een kut keuken, die moet er uit dus, en lelijke kleuren, moet dus allemaal opnieuw.

Maar de buurt, tja. 't was één van de slechtere buurten van R'dam. Nu is het een "pracht" wijk van ex-minster Vogelaar. Ziet er al stukken beter uit, maar het voelde nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja, ik ben best chicken in R'dam
Huh!?
pi_72776070
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

Hij is nog rustig nu
Huh!?
pi_72776107
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

Nou ja! Dat is wel een hele leuke serie trouwens. En ik doe niet aan speed of andere troep om mijn leven chemisch te veraangenamen. Púúr natúúr.
pi_72776112
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuiden , 8e verdieping dus gaaf uitzicht! Verder een kut keuken, die moet er uit dus, en lelijke kleuren, moet dus allemaal opnieuw.

Maar de buurt, tja. 't was één van de slechtere buurten van R'dam. Nu is het een "pracht" wijk van ex-minster Vogelaar. Ziet er al stukken beter uit, maar het voelde nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja, ik ben best chicken in R'dam
Die keuken inderdaad
Naja vooral de handgrepen trouwens
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_72776129
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
crappy people, jawel ben weer van de partij
la madre del teatro
pi_72776162
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hij is nog rustig nu
Zeg!! Alsof ik een of ander wild beest ben dat niet meer te stoppen is wanneer het is losgeslagen!
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:27:32 #22
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72776195
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

(ik dacht dat jij zou koken?)
[..]

Euh... kinderen? We zouden het alleen bij Jip houden!

En we voeden hem op in het Twents natuurlijk
Ja maar liefje, ik heb gisteren al gekookt!
En ik heb lang moeten werken én ik heb Jip opgehaald vanmiddag en toen heeft Juf Ineke me nog een uur tegen me aan staan praten over zijn vorderingen
Have mercy on my soul
pi_72776205
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Zeg!! Alsof ik een of ander wild beest ben dat niet meer te stoppen is wanneer het is losgeslagen!
pi_72776233
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Ja maar liefje, ik heb gisteren al gekookt!
En ik heb lang moeten werken én ik heb Jip opgehaald vanmiddag en toen heeft Juf Ineke me nog een uur tegen me aan staan praten over zijn vorderingen
Have mercy on my soul
Euh schatje... JIJ bent NIET naar college geweest vandaag. Dus niet zo janken nu. We halen wel ff snel iets
pi_72776239
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Anders kijk je eens naar De Grote Verhuizing met die Phil Spencer ("pwoppedie" zegt hij altijd, die kale die de R niet kan zeggen).

Maar klinkt leuk, alleen wel even nadenken over de wijk, neem ik aan toch? Je wilt geen 1,5 ton geinvesteerd hebben als het alsnog een klachtwijk blijkt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')