SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
Hamsters aan je laarzenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:49 schreef marcel-o het volgende:
je ziet ook weer die lompe bonte bolletjes aan touwtjes
Hij is geen heldquote:
die middelste is nog wel de moeite waard om het een en ander af/aan te lerenquote:
Jezus... als je hun niet geil vind met die Uggs aan....komt het wel goed met jou.quote:
vrouwen/jonge dames met zulke schoenen/laarzen vallen per definitie afquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:55 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Jezus..
als je hun niet geil vind met die Uggs aan....komt het wel goed met jou.
Zou je die dames niet doen dan? D:quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef marcel-o het volgende:
[..]
vrouwen/jonge dames met zulke schoenen/laarzen vallen per definitie af
Neen, omdat een bepaald soort vrouwen dat soort shit draagt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Zou je die dames niet doen dan? D:
Dit is wel erg ver gezocht!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Neen, omdat een bepaald soort vrouwen dat soort shit draagt.
Jij hebt een pittig kort kapselquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef Snowcold het volgende:
Ik stoor me er niet echt aan, maar het is wel lelijk en afgezaagd. Bovendien is het na een tijdje niet leuk meer als iedereen het draagt.Zelf ben ik ook niet in het bezit van die dingen, heb de schoonheid er nooit in gevonden.
Hoe de fok! kom je daar nou weer aan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jij hebt een pittig kort kapsel
Ze heeft haar voornaam, achternaam en woonplaats in d'r userprofile hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hoe de fok! kom je daar nou weer aan?
Jij ziet wel fucking stoer uit gelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Oh nee, begrijp me niet verkeerd, ik zou haar nogsteeds doen hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij ziet wel fucking stoer uit gelukkigHeld
Is overigens toch helemaal niets mis met haar?
Valt wel mee, het is tot op mn schouders. Ja, ook daar al. Die foto is trouwens helemaal niet meer up to date, maar toch bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
kzou eerst toestemming vragen als k jou wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:42 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Oh nee, begrijp me niet verkeerd, ik zou haar nogsteeds doen hoor!
Waarom? Pepperspray maakt het gewoon wat uitdagenderquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kzou eerst toestemming vragen als k jou was
Whehe, domme mensenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:35 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ze heeft haar voornaam, achternaam en woonplaats in d'r userprofile hier
Je hebt gelijk, mijn excusesquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
We zijn weer lekker ontopic bezig
trouwens..quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Waarom? Pepperspray maakt het gewoon wat uitdagender
Uggsquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:52 schreef Dibble het volgende:
Men, wat een internet helden hierzeke ook op Uggs
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef PolkaDots het volgende:
Ze lopen lekker, zijn warm en ik vind ze er leuk uitzien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |