Nee, want ze hebben de motoriek van een tuinhark, dus tenzij ze op me gaan zitten, zou ik ze nog steeds verslaan.quote:
Nee, alleen lelijk. Met de lichaamsbouw van een jonge sportieve god.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:45 schreef Berik het volgende:
Klinkt nogal jaloers indd.
Poster is dik en lelijk?
Omdat ze nog steeds verlegen, autistisch en eenzaam zijn. En vaak ook ontzettend lelijk. Het is gewoon dezelfde knakker, maar dan groter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie zegt dat dat niet zo werkt dan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:24 schreef leetzors het volgende:
Als het nerds zijn, hebben ze toch geen tijd en zin om te sporten?
Krachtoefeningen.quote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag.
Wie is die dude? Zag hem ook ooit voorbij komen in Scrubsquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef Zwartbaard het volgende:
Dat is dus het resultaat als powerlevelende WoWers met gewichten aan de gang gaan.
[ afbeelding ]
lvl 83 orc warrior
het feit dat je deze termen kent, zegt meer over jou dan over de nep krachtpatsersquote:
Sjezus wat een tard...quote:
Het feit dat jij weet dat het feit dat ik die term ken iets over mij zegt zegt meer over jou dan dat het kennen van die term door mij meer over mij zegt dan over de krachtpatsers.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
het feit dat je deze termen kent, zegt meer over jou dan over de nep krachtpatsers
Alleen nerds reageren zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Het feit dat jij weet dat het feit dat ik die term ken iets over mij zegt zegt meer over jou dan dat het kennen van die term door mij meer over mij zegt dan over de krachtpatsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een debat over de hypotheek aftrek ja. In een regulier handgemeen zul je telkenmale het onderspit delven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben de motoriek van een tuinhark, dus tenzij ze op me gaan zitten, zou ik ze nog steeds verslaan.
Ik stond gisterochtend uit bed op, en vanmorgen ook!1 Is dit kenmerkend voor Autistisch gedrag!!?quote:
OMG! IK ONTBIJT VAAK NIET! WAT ZEGT DAT DAN OVER MIJ!?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik stond gisterochtend uit bed op, en vanmorgen ook!1 Is dit kenmerkend voor Autistisch gedrag!!?
Nu ik erover nadenk, ik ontbijt ook bijna elke dag!1 HELLUP![]()
dat je de belangrijkste maaltijd van de dag overslaat?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
OMG! IK ONTBIJT VAAK NIET! WAT ZEGT DAT DAN OVER MIJ!?
Wat ik dus dacht..quote:Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef Arjentjuh86 het volgende:
En btw, echte nerds sporten niet... Die hebben het te druk met WOW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |