Nee, want ze hebben de motoriek van een tuinhark, dus tenzij ze op me gaan zitten, zou ik ze nog steeds verslaan.quote:
Nee, alleen lelijk. Met de lichaamsbouw van een jonge sportieve god.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:45 schreef Berik het volgende:
Klinkt nogal jaloers indd.
Poster is dik en lelijk?
Omdat ze nog steeds verlegen, autistisch en eenzaam zijn. En vaak ook ontzettend lelijk. Het is gewoon dezelfde knakker, maar dan groter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie zegt dat dat niet zo werkt dan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:24 schreef leetzors het volgende:
Als het nerds zijn, hebben ze toch geen tijd en zin om te sporten?
Krachtoefeningen.quote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag.
Wie is die dude? Zag hem ook ooit voorbij komen in Scrubsquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef Zwartbaard het volgende:
Dat is dus het resultaat als powerlevelende WoWers met gewichten aan de gang gaan.
[ afbeelding ]
lvl 83 orc warrior
het feit dat je deze termen kent, zegt meer over jou dan over de nep krachtpatsersquote:
Sjezus wat een tard...quote:
Het feit dat jij weet dat het feit dat ik die term ken iets over mij zegt zegt meer over jou dan dat het kennen van die term door mij meer over mij zegt dan over de krachtpatsers.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
het feit dat je deze termen kent, zegt meer over jou dan over de nep krachtpatsers
Alleen nerds reageren zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Het feit dat jij weet dat het feit dat ik die term ken iets over mij zegt zegt meer over jou dan dat het kennen van die term door mij meer over mij zegt dan over de krachtpatsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een debat over de hypotheek aftrek ja. In een regulier handgemeen zul je telkenmale het onderspit delven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben de motoriek van een tuinhark, dus tenzij ze op me gaan zitten, zou ik ze nog steeds verslaan.
Ik stond gisterochtend uit bed op, en vanmorgen ook!1 Is dit kenmerkend voor Autistisch gedrag!!?quote:
OMG! IK ONTBIJT VAAK NIET! WAT ZEGT DAT DAN OVER MIJ!?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik stond gisterochtend uit bed op, en vanmorgen ook!1 Is dit kenmerkend voor Autistisch gedrag!!?
Nu ik erover nadenk, ik ontbijt ook bijna elke dag!1 HELLUP![]()
dat je de belangrijkste maaltijd van de dag overslaat?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
OMG! IK ONTBIJT VAAK NIET! WAT ZEGT DAT DAN OVER MIJ!?
Wat ik dus dacht..quote:Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef Arjentjuh86 het volgende:
En btw, echte nerds sporten niet... Die hebben het te druk met WOW
Tuinharken weten je voorhoofd anders altijd exact te rakenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben de motoriek van een tuinhark, dus tenzij ze op me gaan zitten, zou ik ze nog steeds verslaan.
Juistem.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:45 schreef slaapvaak het volgende:
Als ze een dun lichaam hadden gehad, had je daarop zitten/kunnen zeiken. Nu doen ze wat met hun lichaam is het nog steeds niet goed.
Het zegt wel iets over je zelfbeeld wanneer je zo erg op anderen let dat je je er aan gaat ergeren wat ze in hun leven doen en er dan een topic op fok over gaat openen.
Als je zelfverzekerd was geweest had je het geen fuck uitgemaakt. Nu zoek je anderen medestanders om je projectie van onzekerheid op 'nerdjes' te maskeren.
Ga jij eens terug naar R&Pquote:Op woensdag 16 september 2009 13:45 schreef slaapvaak het volgende:
Als ze een dun lichaam hadden gehad, had je daarop zitten/kunnen zeiken. Nu doen ze wat met hun lichaam is het nog steeds niet goed.
Het zegt wel iets over je zelfbeeld wanneer je zo erg op anderen let dat je je er aan gaat ergeren wat ze in hun leven doen en er dan een topic op fok over gaat openen.
Als je zelfverzekerd was geweest had je het geen fuck uitgemaakt. Nu zoek je anderen medestanders om je projectie van onzekerheid op 'nerdjes' te maskeren.
Ben je tijdens het slapen wel eens in jezelf gekeerd?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
OMG! IK ONTBIJT VAAK NIET! WAT ZEGT DAT DAN OVER MIJ!?
Je zal het niet winnen, helaas. Hij bukt je voorover, en hij neukt je. Hij neukt je anaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om naast WOW ook nog te fitnessen? Nep NERD!quote:Op woensdag 16 september 2009 14:28 schreef DR878 het volgende:
Ik was vroeger ook een nerd. En nu niet meer omdat ik ben gaan fitnessen . Ben ik nu triest?? Meisjes zitten nu wel constant te kijken naar mij wanneer ik met mijn getrainde lichaam over het strand loop, chickies oppikken is nog nooit zo easy geweest....
Tsja, het heeft wel degelijk nut om iets te gaan doen met een sprietenlichaam.
Zou je ook moeten proberen![]()
TS kan er niet tegen dat de rollen nu zijn omgedraaid, nu nerds bodybuilders zijn en TS een botjesbuilder.
Als die kerel cut + bruin worden:quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef BertMaalderink het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen. M'n collega's zo van wtfquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef BertMaalderink het volgende:
waardoor ze er nu bijlopen als een soort reuzenerd.
Wist je niet dat je al kon trainen IN WOW??quote:Op woensdag 16 september 2009 19:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om naast WOW ook nog te fitnessen? Nep NERD!
De succesvolle elite van de klas zijn later meestal de losers die de voorruit van de BMW 's van de nerds op mogen poetsen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef BertMaalderink het volgende:
Steeds vaker zie ik met mijn sexy reebruine ogen klasgenoten van vroeger, die ooit als magere lijkwitte computernerds niet aan de bak kwamen bij de succesvolle elite van de klas.
Voor sommigen kan het wel werken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:47 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, mijn klacht is dat ze niet doorhebben dat ze iets aan het compenseren zijn door zo reusachtig mogelijk te worden, terwijl dat helemaal zo niet werkt. Alsof ze de boze succesvolle wereld willen terugpakken voor het jarenlange negeren.
Het is een ongezonde levenshouding. Ze hadden beter een psycholoog kunnen betalen, in plaats van een fitness-jaarkaart.
Voor mij ook. Als kind was ik een timide slapjanus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Voor sommigen kan het wel werken.
Hmz, dan toch eens beginnen met die gamequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:15 schreef DR878 het volgende:
[..]
Wist je niet dat je al kon trainen IN WOW??
En ademen? Ik weet dat het een dwangneurose is, maar ik kan er gewoon niet mee stoppenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Ben je tijdens het slapen wel eens in jezelf gekeerd?![]()
Is slapen voor jou een zich steeds weer herhalende handeling??![]()
AUTIST!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef solyaris het volgende:
[..]
Voor mij ook. Als kind was ik een timide slapjanus.
[ afbeelding ]
Maar na jaren pompen en `vitamineinjecties` geniet ik aanzien en respect!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef BertMaalderink het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Dat is toch nep mag ik hopen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:53 schreef solyaris het volgende:
[..]
Nee, dit is het resultaat van veel geduld en discipline.
Die eerste foto.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef solyaris het volgende:
[..]
Voor mij ook. Als kind was ik een timide slapjanus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze pica is bewerkt met Adobe® Photoshop® software.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |