quote:
quote:
Dat probleem had ik dus, kopiëren faalt iddquote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef OnurAir het volgende:
Voor de mensen die een zwarte achtergrond krijgen tijdens het maken van de afbeelding:
Download deze afbeelding: Kayne.png (Rechtsklik > Doel opslaan als...)
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef OnurAir het volgende:
Voor de mensen die een zwarte achtergrond krijgen tijdens het maken van de afbeelding:
Download deze afbeelding: Kayne.png (Rechtsklik > Doel opslaan als...)
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:57 schreef matthijst het volgende:
Heh, nu ook beelden van Obama die Kanye een jackass noemt:
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=f23fec27-714a-493b-9fbc-b05ceb5d4c4b
Zomg ik denk dat je een ontdekking hebt gedaan. Daar gaan al die jongensdromenquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:45 schreef johnnymaandag het volgende:
ja, leuk dit, 't is idd wel een mongooltje, maar het is toch wel een beetje raar dat beyonce wel de beste video van het jaar wint, maar niet die van beste video van en vrouw? of is beyonce geen vrouw?
quote:
Ik hoop dat je niet serieus bent, maar:quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:45 schreef johnnymaandag het volgende:
ja, leuk dit, 't is idd wel een mongooltje, maar het is toch wel een beetje raar dat beyonce wel de beste video van het jaar wint, maar niet die van beste video van en vrouw? of is beyonce geen vrouw?
Ligt dat nou lekker onder zoeen steen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef Pingwingei het volgende:
Ik hoorde vannacht pas waar dit hele gebeuren werkelijk om ging
Ik moest toen heel hard lachen op de bank
quote:
Je moet wat als de plank waar je onder ligt is afgebrandquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ligt dat nou lekker onder zoeen steen?
quote:
Het was natuurlijk ook alweer 32 posts geleden dat we die gezien hadden.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
![]()
Ook leuk:
[ afbeelding ]
Uit het showbizz-topic hierover Kanye West maakt zichzelf belachelijk bij de VMA's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |