"Dank je wel BobbyB."quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
We hebben nog geen vrouwen rel gehad vandaag. Doe eens beginnen.
Ik was het even aanpassen. Dankjewel Bobbyquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Dank je wel BobbyB."
Graag gedaan Allure_
Ja, ik had ook niet verwacht dat het om zoiets simpels zou gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Ik zou ook voor 'in' kiezen.
Dat wisten we toch al?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
We wachten huiverig totdat Bt een oude vent blijkt te zijn.
Graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was het even aanpassen. Dankjewel Bobby. En IQM
.
You're welcome.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was het even aanpassen. Dankjewel Bobby. En IQM
.
Pics?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Dqod het volgende:
Las ik nou het woord rellen? Waar? *Sensatiegeil*
quote:
Waarom 2 pinpasjes als je aan 1 genoeg hebtquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ging dus naar Rotterdam om een Engels literatuur boek op te gaan halen bij de Selexyz. Ik zo blij naar de metro, Ov op dat ding. Tegoed te laag.
Had ik alleen briefgeld en ik had 2 lege pinpasjes
Speciaal ging ik voor jou even zoeken, maar ik kan t niet vindenquote:
*stijfje heeft*quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Speciaal ging ik voor jou even zoeken, maar ik kan t niet vinden
Beeld je maar in dat ik spontaan mezelf begon te betasten
Ik vind hem goedquote:
Ielw nu zie ik t voor mequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:24 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een peer èn een sinaasappel op. Ik ben bang dat vannacht m'n buik openbarst van al die vitaminen.
Uh ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |