Gelukkig! Ik was al bang dat ik voor de rest me leven verbannen zou worden...quote:
Die zou Patch toch organiseren/openen? Zal nog wel aan het ontnuchteren zijn geweest en het toen vergeten zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
zeg, zou gister niet een serie trivia beginnen?
Dat is waar, maar dan kun je dat in de openingspost zetten (dat hou je nooit tegen, bij fmt is dat net zo goed toch?) Het meespelen is op eigen risico, en als je van jezelf weet dat je een afgelopen serie nog niet gezien hebt moet je niet kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Patch het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat er series zijn die al afgelopen zijn, maar die men nog steeds een keer wil zien en dat er dan ook spoiler-vragen komen... pech gehad dan?
Ergens heb je gelijk, maar ik doe nu al wat jaartjes mee met FMT, en daar zijn vragen en antwoorden die spoilers bevatten, dunnetjes gezaaid...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kun je dat in de openingspost zetten (dat hou je nooit tegen, bij fmt is dat net zo goed toch?) Het meespelen is op eigen risico, en als je van jezelf weet dat je een afgelopen serie nog niet gezien hebt moet je niet kijken
(gaat het trouwens over afgelopen series, of seizoenen? Mag over seizoen 1 van CSI niets gevraagd worden???)
Dan kan je dus beter doen dat het wel over seizoenen mag die al af zijn...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:43 schreef Patch het volgende:
denk ook dat het niet zal lopen...
Als je net begonnen bent met "Lost" of "Prison Break", dan is volgens mij elke vraag die gaat over aflevering 10 van seizoen 3, sowieso een spoiler-vraag....
Ik geloof zeker wel dat zo'n trivia-reeks potentie heeft, maar ik denk dat ik niet mee zou doen
Ga je nou je eigen idee ontkrachten en zelfs zeggen dat je er niet aan mee gaat doen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:43 schreef Patch het volgende:
denk ook dat het niet zal lopen...
Als je net begonnen bent met "Lost" of "Prison Break", dan is volgens mij elke vraag die gaat over aflevering 10 van seizoen 3, sowieso een spoiler-vraag....
Ik geloof zeker wel dat zo'n trivia-reeks potentie heeft, maar ik denk dat ik niet mee zou doen
Maar ik heb nog niks van CSI, House, Dexter, Grey's Anatomy e.v.a. gezien, terwijl ik dat wel wil...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan je dus beter doen dat het wel over seizoenen mag die al af zijn...
inderdaad Sherlock !quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je nou je eigen idee ontkrachten en zelfs zeggen dat je er niet aan mee gaat doen?
Goed gezien he van mijquote:
Het kan wel opschieten, voor mensen die niets geven om spoilers...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed gezien he van mij. Maar dat schiet niet echt op dan lijkt me...
ja, dan kan je beter niet meedoen nee...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niks van CSI, House, Dexter, Grey's Anatomy e.v.a. gezien, terwijl ik dat wel wil...
Iedereen denkt aan jequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:00 schreef tombolafan het volgende:
ja ho, ik heb het nu al redelijk druk he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |