Gelukkig! Ik was al bang dat ik voor de rest me leven verbannen zou worden...quote:
Die zou Patch toch organiseren/openen? Zal nog wel aan het ontnuchteren zijn geweest en het toen vergeten zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
zeg, zou gister niet een serie trivia beginnen?
Dat is waar, maar dan kun je dat in de openingspost zetten (dat hou je nooit tegen, bij fmt is dat net zo goed toch?) Het meespelen is op eigen risico, en als je van jezelf weet dat je een afgelopen serie nog niet gezien hebt moet je niet kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Patch het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat er series zijn die al afgelopen zijn, maar die men nog steeds een keer wil zien en dat er dan ook spoiler-vragen komen... pech gehad dan?
Ergens heb je gelijk, maar ik doe nu al wat jaartjes mee met FMT, en daar zijn vragen en antwoorden die spoilers bevatten, dunnetjes gezaaid...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kun je dat in de openingspost zetten (dat hou je nooit tegen, bij fmt is dat net zo goed toch?) Het meespelen is op eigen risico, en als je van jezelf weet dat je een afgelopen serie nog niet gezien hebt moet je niet kijken
(gaat het trouwens over afgelopen series, of seizoenen? Mag over seizoen 1 van CSI niets gevraagd worden???)
Dan kan je dus beter doen dat het wel over seizoenen mag die al af zijn...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:43 schreef Patch het volgende:
denk ook dat het niet zal lopen...
Als je net begonnen bent met "Lost" of "Prison Break", dan is volgens mij elke vraag die gaat over aflevering 10 van seizoen 3, sowieso een spoiler-vraag....
Ik geloof zeker wel dat zo'n trivia-reeks potentie heeft, maar ik denk dat ik niet mee zou doen
Ga je nou je eigen idee ontkrachten en zelfs zeggen dat je er niet aan mee gaat doen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:43 schreef Patch het volgende:
denk ook dat het niet zal lopen...
Als je net begonnen bent met "Lost" of "Prison Break", dan is volgens mij elke vraag die gaat over aflevering 10 van seizoen 3, sowieso een spoiler-vraag....
Ik geloof zeker wel dat zo'n trivia-reeks potentie heeft, maar ik denk dat ik niet mee zou doen
Maar ik heb nog niks van CSI, House, Dexter, Grey's Anatomy e.v.a. gezien, terwijl ik dat wel wil...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan je dus beter doen dat het wel over seizoenen mag die al af zijn...
inderdaad Sherlock !quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je nou je eigen idee ontkrachten en zelfs zeggen dat je er niet aan mee gaat doen?
Goed gezien he van mijquote:
Het kan wel opschieten, voor mensen die niets geven om spoilers...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed gezien he van mij. Maar dat schiet niet echt op dan lijkt me...
ja, dan kan je beter niet meedoen nee...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niks van CSI, House, Dexter, Grey's Anatomy e.v.a. gezien, terwijl ik dat wel wil...
Iedereen denkt aan jequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:00 schreef tombolafan het volgende:
ja ho, ik heb het nu al redelijk druk he...
Ach nu ben je nog student.....dus nu kun je er nog van profiteren.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:00 schreef tombolafan het volgende:
ja ho, ik heb het nu al redelijk druk he...
Daar heeft ie wel gelijk in. Nou moet je feesten en films kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach nu ben je nog student.....dus nu kun je er nog van profiteren.....
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heeft ie wel gelijk in. Nou moet je feesten en films kijken
Ik? I wish...quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij studeert toch ook nog?
Ah ook al een working class hero.....quote:
Nou ja, dat valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ook al een working class hero.....
Nee.. Ik wil ook parttime in een supermarkt werken.....quote:
Hahah, why for godssake.. tis dat ik er een vast contract heb en het redelijk tot goed betaaldquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.. Ik wil ook parttime in een supermarkt werken.....
Ik wil maar in 1 supermarkt parttime werken.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, why for godssake.. tis dat ik er een vast contract heb en het redelijk tot goed betaaldMaar ja over een half jaartje, iets langer dan ga ik daar weg en zorgen dat ik ergens fulltime werk regel
Sicko! Als je d'r zo graag wil, regel dan iets! Vraag d'r een keer mee naar de film of zo... of als je een keer een wedstrijd heb, vraag of ze komt kijken (moet het natuurlijk wel een slappere tegenstander zijn dat je wint!)quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil maar in 1 supermarkt parttime werken.....
Dat zou kunnen idd. Maar ik mag voorlopig niet trainen ivm een ontsteking in mijn voet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sicko! Als je d'r zo graag wil, regel dan iets! Vraag d'r een keer mee naar de film of zo... of als je een keer een wedstrijd heb, vraag of ze komt kijken (moet het natuurlijk wel een slappere tegenstander zijn dat je wint!)
Dan word het dus gewoon mee vragen naar de film! En misschien dat ze dan later wel mee gaat naar een wedstrijd kijken naar je overwinningquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd. Maar ik mag voorlopig niet trainen ivm een ontsteking in mijn voet.
Ja maar dan moet ze wel ietsje ouder zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan word het dus gewoon mee vragen naar de film! En misschien dat ze dan later wel mee gaat naar een wedstrijd kijken naar je overwinning
Ja te oud om haar een meisje te noemen maar te jong om haar mijn meisje te mogen noemen.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet je nou al precies hoe oud ze is dan?
Ach te oud om iemand meisje te noemenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja te oud om haar een meisje te noemen maar te jong om haar mijn meisje te mogen noemen.....
Ze is nog geen 18 helaas. Ik had haar toch iet ouder geschat......quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach te oud om iemand meisje te noemenTombo is ook nog steeds een (lief schattig) meisje
. Maarre, meisje af, dus 18? Anders kun je d'r nog meisje noemen. En als ze 18 is, dan is ze "volwassen" dus kun je best iets proberen... toch?
Een paar maanden... en ja ik weet het zekerquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoeveel onder de 18 is ze dan precies? En weet je het zeker, of heb je het maar ergens gehoord?
Een paar maanden is nog niet zo verschrikkelijk. En ga je die tijd wachten? (klinkt best stalkerachtig namelijk). Ergens heb je gelijk en zou je moeten wachten. Maar als je denkt dat het wederzijds is. Je kunt altijd een keertje naar de bios. Je hoeft niet meteen bij d'r in bed te eindigen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een paar maanden... en ja ik weet het zeker
Ik ben wel al aan het orienteren op andere dames maar ik kan haar niet zo makkelijk vergeten.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een paar maanden is nog niet zo verschrikkelijk. En ga je die tijd wachten? (klinkt best stalkerachtig namelijk). Ergens heb je gelijk en zou je moeten wachten. Maar als je denkt dat het wederzijds is. Je kunt altijd een keertje naar de bios. Je hoeft niet meteen bij d'r in bed te eindigen...
Stel dat het klikt kun je die paar maanden nog wel wachten voor je het bed in duikt met elkaar
Tja, das natuurlijk ook niet zo goed he. Je moet wel zeker weten wat je wil. Wil je haar? Dan moet je er voor gaan, en het proberen. Wil je haar niet (om welke rede dan ook) dan moet je haar uit je hoofd zetten. Das voor je zelf beter, maar ook voor als er een andere dame komt die je intresse trekt...quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben wel al aan het orienteren op andere dames maar ik kan haar niet zo makkelijk vergeten.....
Dat is wel waar maar ik moet gewoon door met leven. Misschien over een paar maandjes staan de zaken er tussen mij en haar wel goed voor maar nu moet ik gewoon even doorshoppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, das natuurlijk ook niet zo goed he. Je moet wel zeker weten wat je wil. Wil je haar? Dan moet je er voor gaan, en het proberen. Wil je haar niet (om welke rede dan ook) dan moet je haar uit je hoofd zetten. Das voor je zelf beter, maar ook voor als er een andere dame komt die je intresse trekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |