Volgens mij ben je een beetje in de war vandaag......quote:

Hahah, hoezo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje in de war vandaag......

Of kom je nu echt uit de kast?quote:

Heheh, word je bang? Nee hoor, kom niet uit de kastquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of kom je nu echt uit de kast?

Bang? Nee, maar ik speel niet aan die kant van het plein.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh, word je bang? Nee hoor, kom niet uit de kast

"aan die kant van het plein", die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bang? Nee, maar ik speel niet aan die kant van het plein.

Good nightquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga zo slapen..... ben kapot......

Achteraf lezen kan ook he...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Good night
en ben trouwens blij dat Tombo nou niet mee leest

Maar ik vertrouw erop dat je dat niet gedaan hebtquote:Op woensdag 23 september 2009 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Achteraf lezen kan ook he...

helemaal fout...quote:Op woensdag 23 september 2009 10:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik vertrouw erop dat je dat niet gedaan hebt

Hey wat toevallig, dat dacht ik ook...quote:

Heb ik iets geprobeerd dan?quote:

. Was alleen maar met Z aan het praten hoor...
 . Was alleen maar met Z aan het praten hoor...   

gaat om wat er gezegd wordt he...quote:Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Lach me maar weer uit. Was alleen maar met Z aan het praten hoor...
 als ik het niet mag lezen moet je het in pm doen
 als ik het niet mag lezen moet je het in pm doen  (en zeker niet zeggen; hopelijk leest ze niet mee, dan ga ik zeker lezen natuurlijk...
 (en zeker niet zeggen; hopelijk leest ze niet mee, dan ga ik zeker lezen natuurlijk...  )
 ) 

Ik heb toch niks negatiefs over je gezegdquote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaat om wat er gezegd wordt he... als ik het niet mag lezen moet je het in pm doen (en zeker niet zeggen; hopelijk leest ze niet mee...)
 Ik zat gewoon wat met z te praten en toen heb ik gewoon gezinspeeld op jou bij hem. Dat hij het daarna terug draait naar mij kan ik niks aan doen.
 Ik zat gewoon wat met z te praten en toen heb ik gewoon gezinspeeld op jou bij hem. Dat hij het daarna terug draait naar mij kan ik niks aan doen.

Dat valt wel mee... Als ik wil rellen begin ik wel weer over je stem geluidquote:
 (grapje...)
 (grapje...)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |