quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stel je niet zo aan...
als ik je er liever niet bij had gehad had ik dat inderdaad wel gezegd hoor, zo ben ik dan ook wel weer...
Ja inderdaad anders is er niemand om te zieken.......quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stel je niet zo aan...
als ik je er liever niet bij had gehad had ik dat inderdaad wel gezegd hoor, zo ben ik dan ook wel weer...
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En nu ga je morgen naar Amsterdam en zitten we toch maar in Eindhoven......
Je kan juichen wat je wil maar ik ontken nog bevestig.....quote:
Ik ben niet welkom dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef tombolafan het volgende:
oh en dyon, had jij nog ah-kaartjes?
Ik zal proberen of ik jullie na de film kan opwachten en dan het middag/avondprogramma mee kan maken. Maar ik kan niks garanderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:53 schreef Mike het volgende:
Ben jij er nou eigenlijk bij, mr_anonimous?
Ik hoop dat het lukt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen of ik jullie na de film kan opwachten en dan het middag/avondprogramma mee kan maken. Maar ik kan niks garanderen.
je lijkt dyon wel... NOCHquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan juichen wat je wil maar ik ontken nog bevestig.....
owh, zo'n opkomstquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen of ik jullie na de film kan opwachten en dan het middag/avondprogramma mee kan maken. Maar ik kan niks garanderen.
Ga es iemand anders beledigen in plaats van mij!quote:
Daarom doe ik ook mijn best om toch te komen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt.Het zou zonde zijn als je deze kans zou moeten laten schieten.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga es iemand anders beledigen in plaats van mij!
Dat wordt weer een heel makkelijk dagje morgen......quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga es iemand anders beledigen in plaats van mij!
Ik stuur het wel ff doorquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb iedereen gemaild, kan alleen oscar-wilde niet bereiken?
Ik denk dat ik me toch nog maar afmeld voor morgen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heel makkelijk dagje morgen......
Ik heb te vlug geroepen, heb d'r gegevens niet meer...quote:
Sjonge jonge.... Pantoffelheld.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me toch nog maar afmeld voor morgen...
watje...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me toch nog maar afmeld voor morgen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |