quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stel je niet zo aan...
als ik je er liever niet bij had gehad had ik dat inderdaad wel gezegd hoor, zo ben ik dan ook wel weer...
Ja inderdaad anders is er niemand om te zieken.......quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stel je niet zo aan...
als ik je er liever niet bij had gehad had ik dat inderdaad wel gezegd hoor, zo ben ik dan ook wel weer...
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En nu ga je morgen naar Amsterdam en zitten we toch maar in Eindhoven......
Je kan juichen wat je wil maar ik ontken nog bevestig.....quote:
Ik ben niet welkom dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef tombolafan het volgende:
oh en dyon, had jij nog ah-kaartjes?
Ik zal proberen of ik jullie na de film kan opwachten en dan het middag/avondprogramma mee kan maken. Maar ik kan niks garanderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:53 schreef Mike het volgende:
Ben jij er nou eigenlijk bij, mr_anonimous?
Ik hoop dat het lukt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen of ik jullie na de film kan opwachten en dan het middag/avondprogramma mee kan maken. Maar ik kan niks garanderen.
je lijkt dyon wel... NOCHquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan juichen wat je wil maar ik ontken nog bevestig.....
owh, zo'n opkomstquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen of ik jullie na de film kan opwachten en dan het middag/avondprogramma mee kan maken. Maar ik kan niks garanderen.
Ga es iemand anders beledigen in plaats van mij!quote:
Daarom doe ik ook mijn best om toch te komen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt.Het zou zonde zijn als je deze kans zou moeten laten schieten.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga es iemand anders beledigen in plaats van mij!
Dat wordt weer een heel makkelijk dagje morgen......quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga es iemand anders beledigen in plaats van mij!
Ik stuur het wel ff doorquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb iedereen gemaild, kan alleen oscar-wilde niet bereiken?
Ik denk dat ik me toch nog maar afmeld voor morgen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heel makkelijk dagje morgen......
Ik heb te vlug geroepen, heb d'r gegevens niet meer...quote:
Sjonge jonge.... Pantoffelheld.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me toch nog maar afmeld voor morgen...
watje...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me toch nog maar afmeld voor morgen...
Nooit gezegd dat ik een held was toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sjonge jonge.... Pantoffelheld.....
waarom? gewoon alleen je fok-naam noemen, niks aan de hand!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:10 schreef Patch het volgende:
Neemt er iemand etiketten mee?
Voor de fok-namen erop
Jij bent herkenbaar aan je hoedje, Dyon aan zijn pantoffels, Tombolafan aan bingomolen, Mike omdat ie 190 is en Smithers naast hem loopt en ik omdat mijn gezicht geblurd is.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:10 schreef Patch het volgende:
Neemt er iemand etiketten mee?
Voor de fok-namen erop
Ja, 2, maar ik heb me net toch afgemeldquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
watje...
maar heb je nou ah kaartjes of niet? anders moet ik mn tante even bellen...
loop je met zo'n zwart balkje voor je ogen nou je een in de bak gezeten hebt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent herkenbaar aan je hoedje, Dyon aan zijn pantoffels, Tombolafan aan bingomolen, Mike omdat ie 190 is en Smithers naast hem loopt en ik omdat mijn gezicht geblurd is.....
Je bent toch net kabouter Plop? Je kan ook de muts omhoog krijgen?quote:
Daarvoor ook al......quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
loop je met zo'n zwart balkje voor je ogen nou je een in de bak gezeten hebt?
Voor elke muts, krijg ik m'n hoed omhoogquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent toch net kabouter Plop? Je kan ook de muts omhoog krijgen?
Reken maar gewoon met eten op me. Ik probeer om 15:00 uur voor het Louis Doodloper Complex te staan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
ik ga nu bellen naar bios en pub dat we met 11 man komen. als oscar-wilde niet komt dan maar jammer... mr_a ik ga er dan van uit dat je niet komt, mocht je wel mee willen met eten sms morgen dan even (niet tijdens de film...) dan bel ik ter plekke dat er 1 bij moet.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Reken maar gewoon met eten op me. Ik probeer om 15:00 uur voor het Louis Doodloper Complex te staan.
Je Mr Slaveoutfit pas je niet meer?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:24 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Nu maak ik me echt zorgen, om wat ik morgen zal aantrekken
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je Mr Slaveoutfit pas je niet meer?
Ik hoop wel dat die verkiezingen weer van start gaan dit jaar!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Zal geen Hunk-Award winnen dit jaar...
Wel tot 4 uur s'nachts geldig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik een dagretour koop voor een trein die vertrekt op 17.30 ofzo, dat kaartje is zeker niet meer geldig net na twaalven of daarom heen?
Mooi.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel tot 4 uur s'nachts geldig.
Je komt wel thuis hoor!quote:
hoeft niet hoor. mike en ik hebben 2 kaartjes, en dyon ook als het goed is (hoewel die nogal eens verdwaalt...) maar we moeten uiterlijk 12.45 de kaartjes halen dus ik ga er van uit dat we dat redden. rustig aan dus...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:33 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb wel enkele AH-kaartjes. Maar 12.00 red ik echt niet. 12:07 op Utrecht CS wel.
En dan op zoek naar LHC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |