Hey Russell Crowe doe eens rustig!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anders ga jij m even steunen ook nog! en je gaat niet eens zeker mee!!!!![]()
![]()
![]()
Hij komt uit Purmerend. Als iedereen meebetaalt dan ben ik er op zich wel voor in...quote:Op woensdag 16 september 2009 23:36 schreef hornage het volgende:
Waar moeten 7eVeNL vandaan komen? Wellicht is er toch wel iets te regelen? We kunnen best wel wat potten.. ik wil wel 5 euro neerleggen, als iedereen dat doet, dan moet het toch wel goedkomen?
dat zou natuurlijk ook kunnen... maar aangezien hij eerder wel aangaf dat ie wel met iemand mee zou willen rijden...quote:Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef Mike het volgende:
Ik wil ook wel wat bijleggen, maar ik heb het idee dat-ie misschien ook niet zo heel erg graag wil.
ok, prima. Ik snap het op zich ook wel dat je niet afhankelijk wil zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Sorry mensen, maar ik moet het toch echt afzeggen, ik ben er de volgende keer graag bij, maar nu red ik het ff niet, en wil alles behalve afhankelijk van de rest zijn. veel plezier! we houden nog wel een filmpie te goed.
Ik had je er al op gezetquote:
quote:
Anders allemaal (naar de cliché blind date-regels) een rode roos in de borstzak.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:55 schreef hornage het volgende:
dat is een vraag die vandaag toch wel beantwoord dient te worden.
Verzamelen voor de bios lijkt me nuttig. Dan zul je vanzelf wel een aantal mensen bij elkaar zien staan.
En dan zeker kijken of ik mijn fok-beauty--awards nog wel waard benquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:17 schreef TJLinden het volgende:
[..]
In ieder geval tof om een keertje 'de gezichten achter de avatars' te zien.
Ik weet dat Flitspaal pas om 12.37 op het station aankomt, dus die gaat 12.00 niet redden. is natuurlijk geen ramp, die komt dan later... kunnen wij wel alvast zijn kaartje kopen, toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:21 schreef Patch het volgende:
Effe knoopje doorhakken: Tussen 12:00u en 12:15u voor de bios.
Gaat iedereen dat tijdsbestek halen?
Of zijn er treinen en condities die vervelend doen?
Als het goed is kan je in LHC zelf iets drinken, maar we kunnen natuurlijk ook ergens anders heen.quote:En dan even een drankje in de meest nabijgelegen horecagelegenheid voordat de film begint.
Ik heb geen AH-kaartje...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dat Flitspaal pas om 12.37 op het station aankomt, dus die gaat 12.00 niet redden. is natuurlijk geen ramp, die komt dan later... kunnen wij wel alvast zijn kaartje kopen, toch?
[..]
Als het goed is kan je in LHC zelf iets drinken, maar we kunnen natuurlijk ook ergens anders heen.
Ik heb sowieso 2 ah filmweken kaartjes, nog iemand? (mike volgens mij?) Als we er in totaal 5/6 hebben dan kunnen we allemaal voor de helft van de prijs naar binnen. Ik zal vanavond (als ik het definitieve aantal doorgebeld heb naar bios/pub) mijn telefoonnummer wel even naar iedereen die mee gaat pm'en, voor het geval iemand in file/vertraging heeft...
Ik heb er ook 2.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dat Flitspaal pas om 12.37 op het station aankomt, dus die gaat 12.00 niet redden. is natuurlijk geen ramp, die komt dan later... kunnen wij wel alvast zijn kaartje kopen, toch?
[..]
Als het goed is kan je in LHC zelf iets drinken, maar we kunnen natuurlijk ook ergens anders heen.
Ik heb sowieso 2 ah filmweken kaartjes, nog iemand? (mike volgens mij?) Als we er in totaal 5/6 hebben dan kunnen we allemaal voor de helft van de prijs naar binnen. Ik zal vanavond (als ik het definitieve aantal doorgebeld heb naar bios/pub) mijn telefoonnummer wel even naar iedereen die mee gaat pm'en, voor het geval iemand in file/vertraging heeft...
vanaf 12.00 kun je terecht in "de salon"... kun je eventueel ook nog iets eten als je honger hebt...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb geen AH-kaartje...
Als je in het LHC kunt drinken kunnen we inderdaad daar wat nemen.
Is dat dan al open zo lang voor de voorstelling?
zal als er niemand meer heeft mn tante even bellen, die doet ook vaak boodschappen bij ah...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |