abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72838285
Jammer dat het uiteindelijk toch stuk is gelopen, veel sterkte toegewenst.

Ik had liever gezien dat hij voor jou had gekozen en zijn collega verder helemaal met rust had gelaten en op een afstand hield, maar ja door zijn acties zag je gewoon dat de jongen geen ruggengraat heeft.

Dus voel je niet zo slecht, hij verdiende jou gewoon niet .
pi_72841351
Je hebt gelijk TS, hij is degene die deze relatie uiteindelijk om zeep heeft geholpen en het zegt ook genoeg dat hij geen moeite meer doet. Het is verrot, en je zal je de aankomende tijd niet veel beter voelen wss, maar op de lange termijn ben je zonder hem ongetwijfeld veel gelukkiger. Heel veel sterkte!
pi_72843382
Bah, zwaar klote voor je. Maar je hebt de goede beslissing gemaakt, ik moet zeggen dat ik best wel trots ben. Je bent een sterk persoon TS, iemand die voor zichzelf opkomt. Al heb je er nu waarschijnlijk niet veel aan, je verdient beter dan hem.

Veel sterkte, ik weet hoe het voelt...
pi_72846187
Verliefd worden op een ander kan, maar dat hij het contact niet uit eigen beweging minderde zei inderdaad al genoeg. Hij is eerlijk geweest ja, maar hij heeft zich daardoor ook juist ingedekt bij TS. Zo van 'ja je wist ervan'.

Enige troost voor TS: relaties die ontstaan terwijl één of beide partners nog gebonden was toen de relatie begon houden vaak niet stand.

Ik vind die collega van hem trouwens maar een schijnheilige bitch. Zij had ook afstand kunnen nemen omdat ze verliefd was op een bezet persoon. Beetje slapjes om wel lekker te blijven kokkerellen en platonisch knuffelen terwijl je wel zegt 'vecht voor je relatie'
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 17:50:27 #205
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72846276
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Beetje slapjes om wel lekker te blijven kokkerellen en platonisch knuffelen terwijl je wel zegt 'vecht voor je relatie'
ja, maar dat is puur uit eigen belang joh. Zodat ze zogenaamd hele goede bedoelingen heeft en die gast ziet dat niet of wil dat niet zien. Maar uiteindelijk is 't dr gewoon om te doen om zichzelf goed te boek te zetten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_72847157
Heb net het hele topic gelezen en hoezo heeft je ex dit topic gelezen? Ik vond je al zo ongelofelijk 'redelijk' overkomen en dacht tijdens het lezen meerdere malen, dat als zoiets mij zou overkomen, dat ik dan iets minder rationeel zou hebben gereageerd. Om maar even een understatement erin te gooien. Was dat rationele, redelijke omdat je wist dat hij meelas?

Overigens: wat een enorme oetlul, om onder het mom van openheid en eerlijkheid dit te flikken. Om nog maar te zwijgen over de collega. What a joke is zij. (en dan bedoel ik niet dat ze je vriend heeft afgetroggeld, want hey, niet haar probleem, maar dat ze dan zegt dat ze wel wil dat jullie vechten voor jullie relatie............gottogot........kan het doorzichtiger....)

Sterkte!
pi_72850690
Meneer ligt waarschijnlijk ook gewoon lekker met haar te vozen? Ooit wel eens nagedacht?... even snel mailtje checken, handjes, knuffelen. Laat hem het maar opgeven. Als je het niet ontzegd word hij waarschijnlijk te makkelijk,. Ik had een vriend die hetzelfde probleem had met zijn vriendin. Uiteindelijk is hun relatie naar de kloten gegaan omdat hij te veel toe liet! Afkappen die handel!
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_72850737
Geloof me meid het is beter zo ookal is dat nu moeilijk te zien, deze vent is niet wat je dacht wat/wie hij was.

Heel veel sterkte en kop op , waar deuren dicht gaan gaan nieuwe open !
Friends help you move. Real friends help you move bodies.
pi_72881447
sjee mutsje

dat is ff balen zeg, dat t allemaal zo gelopen is. Wel goed dat je zelf een punt hebt durven zetten en je niet nog langer als speelbal hebt laten gebruiken.
laten we hopen voor je vriend dat ie vindt wat ie nu denkt te vinden, maar eigenlijk hoop ik voor jou dat t een foute keuze is geweest... maar ook daar heb je na'zulke shit niet zo veel meer aan!

Kop op sterkte met al het geregel enzo!

*hug*
pi_72882488
Klote en heel veel sterkte mutsje.

Toch wil ik nog even zeggen dat sommige mensen hier in dit topic zo simpel lullen. 7 Jaar is niet niets en dat zet je niet zomaar even aan de kanten. Aan de andere kant vind ik ook niet dat je een waardeoordeel kan vellen over de vriend van mutsje. Is hij de boosdoener omdat hij gevoelens voor iemand anders heeft? Het gaat om gevoel nota bene, niet ratio. Niemand is van niemand op deze wereld, hoe graag we dat soms willen en niets is voor eeuwig, ook liefde niet. Het enige dat ik kan opmerken over de vriend is dat hij het eerlijker had kunnen brengen zonder eromheen te draaien, maar blijkbaar wilde hij dus ook niet zomaar een relatie van 7 jaar kwijtraken.

Mutsje, ik hoop dat je je geluk vindt, ook al denk je er nu heel anders over. Tegen de vriend wil ik zeggen: ook jij veel geluk in de toekomst, ik hoop dat ze het allemaal waard is.

Succes.
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:13:53 #211
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_72890924
Ik heb niet de indruk dat men een waardeoordeel velt over het feit dat hij verliefd wordt op een ander, maar wel oordeelt omdat hij geen afstand van zijn collega neemt, terwijl dat wel logisch/de bedoeling is als je samen besluit te "vechten voor de relatie".
Gevolgd door de opmerking: "Ik ben het er wel mee eens..." (iets van die strekking) sja... dat is wachten totdat de TS de punt er achter zet, kennelijk omdat hij dat zel niet kon...
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_72892387
hij leest mee? HEE SLAPPE ZAK. wat een sappie ben jij. Goed dat je aan de kant gezet bent. Met jou winnen we de oorlog. Denk nog even aan je ex als je nieuwe relatie uitgaat omdat collegas niet werkt. Daarnaast eens een hond altijd een hond.
pi_72893248
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:56 schreef TheFrankey het volgende:
hij leest mee? HEE SLAPPE ZAK. wat een sappie ben jij. Goed dat je aan de kant gezet bent. Met jou winnen we de oorlog. Denk nog even aan je ex als je nieuwe relatie uitgaat omdat collegas niet werkt. Daarnaast eens een hond altijd een hond.
Nou nou nou zeg, ik weet dat het internet drempelverlagend werkt, maar een beetje respect voor iemand die je niet eens persoonlijk kent. Elk verhaal kent 2 kanten, ook deze.
I feel kinda Locrian today
pi_72898562
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef starla het volgende:

[..]

Nou nou nou zeg, ik weet dat het internet drempelverlagend werkt, maar een beetje respect voor iemand die je niet eens persoonlijk kent. Elk verhaal kent 2 kanten, ook deze.
Eens.
  zaterdag 19 september 2009 @ 10:14:19 #215
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_72899419
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef starla het volgende:
.....Aan de andere kant vind ik ook niet dat je een waardeoordeel kan vellen over de vriend van mutsje. Is hij de boosdoener omdat hij gevoelens voor iemand anders heeft? Het gaat om gevoel nota bene, niet ratio. Niemand is van niemand op deze wereld, hoe graag we dat soms willen en niets is voor eeuwig, ook liefde niet.
[..]
Want als je iets doet op basis van gevoel(ens) is het goed? Of dan maken de gevolgen niet meer uit??

Right

We kunnen zeker wel een waardeoordeel vellen over de vriend. Sure, hij heeft gevoelens. Maar als je puur op die gevoelsbasis beslissingen neemt ben je voor mij een dom en infantiel persoon.

Want als je een -voor zover wij weten- goede relatie van 7 jaar stuk laat lopen omdat je verliefd bent op je collega denk je niet na. Ook die collega verliest haar glans na een poosje.

En dan? Jezelf weer toelaten verliefd te worden op de volgende collega? Omdat het zoveel beter voelt?

Als de relatie slecht loopt vind ik het iets anders. Maar dan nog handel je e.e.a. netjes af. Je leeft 7 jaar met iemand samen; dat schept verplichtingen.

En als je dan zo voor je verantwoordelijkheden wegloopt zoals vriendje van TS, dan zegt dat iets over je. Dat je een slappe zak bent bijvoorbeeld. Ongeacht de gevoelens.
En dat blijft idd terugkomen, ook in zijn volgende relatie....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zaterdag 19 september 2009 @ 11:43:37 #216
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72901036
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef starla het volgende:
... Aan de andere kant vind ik ook niet dat je een waardeoordeel kan vellen over de vriend van mutsje. Is hij de boosdoener omdat hij gevoelens voor iemand anders heeft? Het gaat om gevoel nota bene, niet ratio. Niemand is van niemand op deze wereld, hoe graag we dat soms willen en niets is voor eeuwig, ook liefde niet. Het enige dat ik kan opmerken over de vriend is dat hij het eerlijker had kunnen brengen zonder eromheen te draaien, maar blijkbaar wilde hij dus ook niet zomaar een relatie van 7 jaar kwijtraken.
..
Flauwekul.
Dit herhaal jij echt niet als jouw vriend na zeven jaar relatie onverstoorbaar aan de knuffel en de kook gaat met zijn collega.

Natuurlijk kun je gevoelens niet sturen.

Maar hoe je daar vervolgens mij omgaat, welke stappen je zet, welke daden je doet, daar kun je wel degelijk een waardeoordeel over vellen. De juiste volgorde is dat je eerst je bestaande relatie uitmaakt, voordat je een nieuwe relatie uitdiept. Die slappe zak had dus zelf de relatie met zijn vriendin moeten be-eindigen, en niet stug moeten gaan knuffelen en doorknuffelen met dat tweede meisje, en zodoende TS net zo lang pijn doen totdat ze niet anders meer kon dan zelf de relatie be-eindigen.

Dan ben je geen man, dan ben je een tjappie, een zak hooi, geen knip voor de neus waard. En dat heeft niks met de gevoelens te maken, maar alles met de beslissingen die hij nam. Of liever gezegd niet nam, de slappe zak. Met dezelfde gevoelens kun je veel respectabeler omgaan hoor. Als ie de 7 jaar niet zomaar weg had willen gooien, stond niets hem in de weg meer afstand te nemen van zijn gevoelens voor het nieuwe meisje. Als zijn gevoelens voor het nieuwe meisje inderdaad sterker waren, stond niets hem in de weg fatsoenlijk de relatie met zijn vriendin te be-eindigen. Ik ben het volstrekt niet met je eens.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:41:50 #217
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72911461
Denk je dat het bij samen koken, knuffelen en handjes vasthouden ( )is gebleven? Ik denk dat hij haar gewoon heeft lopen batsen om even lekker stoom uit te blazen

waarheid is hard
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72933055
Vroeger was ik van mening dat dit iets was wat altijd kan gebeuren, hoe sterk en goed de relatie ook is. Nu ben ik het daar niet meer mee eens, ik denk dat er iets niet helemaal goed zit in een relatie wanneer gevoelens voor een andere persoon ontstaan. Zo kan de persoon bijvoorbeeld iets missen wat hij/zij wel in de andere persoon vindt. En ja, dat je hier tegenaan loopt, betekent dus dat je met je partner moet kijken naar je eigen situatie. Hopelijk is de ander daartoe ook nog in staat nu die al verliefd is.
pi_72938347
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef 20something het volgende:
Vroeger was ik van mening dat dit iets was wat altijd kan gebeuren, hoe sterk en goed de relatie ook is. Nu ben ik het daar niet meer mee eens, ik denk dat er iets niet helemaal goed zit in een relatie wanneer gevoelens voor een andere persoon ontstaan. Zo kan de persoon bijvoorbeeld iets missen wat hij/zij wel in de andere persoon vindt. En ja, dat je hier tegenaan loopt, betekent dus dat je met je partner moet kijken naar je eigen situatie. Hopelijk is de ander daartoe ook nog in staat nu die al verliefd is.
Daar ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. In een langdurige relatie kun je in een sleur raken, waarin de spanning even weg is. Een leuke collega kan je dat gevoel geven wat je bij je vriendin op dat moment kwijt bent. Het is juist te kunst om te gaan voor de langdurige liefde en niet dat tijdelijke, zalige gevoel wat op dat moment alles lijkt.
pi_72947823
Hoe gaat het met TS?
  maandag 21 september 2009 @ 16:49:06 #221
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_72971181
TS voelt zich momenteel zwaar klote, maar er is helaas niets aan te doen. Ik zal toch verder moeten. Mijn (nu ex) vriend heeft aangegeven al vrij lang niet meer gelukkig te zijn geweest, hij heeft weleens aangegeven dat hij wat aandacht miste, maar ik wist niet dat het zo erg was.

Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. Ik ben nu gewoon boos, verdrietig, teleurgesteld, en ergens heb ik ook wel weer berusting.

Het enige positieve aan dit verhaal vind ik dat hij in ieder geval over zijn verliefdheid eerlijk is geweest, en me niet heeft bedrogen.
pi_72971248
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Mutsje30 het volgende:
TS voelt zich momenteel zwaar klote, maar er is helaas niets aan te doen. Ik zal toch verder moeten. Mijn (nu ex) vriend heeft aangegeven al vrij lang niet meer gelukkig te zijn geweest, hij heeft weleens aangegeven dat hij wat aandacht miste, maar ik wist niet dat het zo erg was.

Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. Ik ben nu gewoon boos, verdrietig, teleurgesteld, en ergens heb ik ook wel weer berusting.

Het enige positieve aan dit verhaal vind ik dat hij in ieder geval over zijn verliefdheid eerlijk is geweest, en me niet heeft bedrogen.
Sterkte meid...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 21 september 2009 @ 17:05:21 #223
270331 Mutsje30
pi_72971709
Bedankt.

Nog een positief puntje: ik heb geleerd dat ik grenzen moet durven stellen.
  maandag 21 september 2009 @ 17:07:50 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72971768
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Mutsje30 het volgende:
Bedankt.

Mooi!

Hoe is de situatie nu, als in waar verblijft hij nu? Of waar verblijf jij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 september 2009 @ 17:12:13 #225
270331 Mutsje30
pi_72971912
We wonen nu nog in 1 huis, tijdelijk. Gelukkig kunnen we (vooralsnog) redelijk normaal doen tegen elkaar.
  maandag 21 september 2009 @ 17:18:18 #226
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_72972151
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef 20something het volgende:
Ik denk nog altijd dat iemand verliefd kan worden op een ander binnen een relatie. Beetje kalverliefde dan.

In de relatie van TS nam vriendjelief de ruimte om met de collega gezellig vrienden te worden te daten. Je bent er zelf bij of je iets met die kalverliefde doet. Als je 's avonds met je kalverliefde gaat afspreken en 'wil knuffelen' dan wil je er iets mee doen, dat is echt geen excuus van 'het overkwam me'.
De vriend haalde blijkbaar te weinig uit de relatie om die kalverliefde in de kast te stoppen. En dan kom je in een visueuze cirkel, de gevoelens voor de collega groeien en zijn huidige relatie wordt dankzij zijn eigen gedrag minder. (want ruzie, geen initiatief om leuke dingen te ondernemen)

Kortom, je kán (een beetje) verliefd worden ook al zit je in een goede relatie. Alleen een relatie waarin beide happy zijn en beide personen sterk genoeg in hun schoenen staan is er dan niets aan de hand. En anders is het een aflopende zaak waar ik geen remedie tegen zou weten.....

Sterkte aan TS in ieder geval.
  maandag 21 september 2009 @ 17:24:40 #227
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72972395
Heej Ts,

Hoe kut het allemaal is... dit is wel een goede ontwikkeling voor jou als persoon... Nieuwe ronde, nieuwe kansen en wie weet is de volgende wel de hoofdprijs

Neem mee wat je hier van geleerd heb en maak niet nogmaals dezelfde fout...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_72980189
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Mutsje30 het volgende:
Bedankt.

Een erg harde les zo, bah...
Maar probeert hij dan ook werkelijk niets meer om je van gedachte te doen veranderen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 21 september 2009 @ 20:58:22 #229
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_72980506
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Mutsje30 het volgende:
We wonen nu nog in 1 huis, tijdelijk. Gelukkig kunnen we (vooralsnog) redelijk normaal doen tegen elkaar.
Ik had hem toch wel het huis uit gedonderd
All she wants and needs is just a little taste..
pi_72980507
Sterkte nog maar eens TS.
pi_72986918
Wat een ongelofelijke zakkenwasser die ex van jou, TS.
pi_72988013
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Mutsje30 het volgende:

Ja, hij kwam iets te kort en dat werd pas duidelijk toen hij vrij spel kreeg met zijn collega. .
Met zelfkritiek is helemaal niets mis, maar ik vind wel zo makkelijk van hem. Jou almaar een schuldgevoel aanpraten, want dat deed hij voordurend gezien je eerdere posts.
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Mutsje30 het volgende:
Ik hoop van harte dat deze situatie niet lang meer hoeft te duren. Niet dat het voor hem met die dame tegen blijkt te vallen en dat jij toch nog wel een gezellige bedpartner blijkt.

Hoe dan ook, het is niet mals en pijnlijk voor je.
Wat er ook gebeurd en wat je ook doet, wens je enorm veel succes en sterkte.
pi_72992180
Ik sluit me helemaal aan bij Stali
Sterkte hoor TS!
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:10:13 #234
270331 Mutsje30
pi_73002334
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Een erg harde les zo, bah...
Maar probeert hij dan ook werkelijk niets meer om je van gedachte te doen veranderen?
Neen, helemaal niets.

Voor de rest; iedereen bedankt voor jullie meningen, adviezen, en het hart onder de riem
pi_73002415
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Mutsje30 het volgende:

[..]

Neen, helemaal niets.

Voor de rest; iedereen bedankt voor jullie meningen, adviezen, en het hart onder de riem
Tjeempig, dan was hij al lang en breed weg in zijn eigen hoofd, maar was hij te laf om het zelf uit te maken, heeft hij jou bespeeld tot je genoeg zou zeggen.
Bah...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_73018215
quote:

[..]

Neen, helemaal niets.

Hoe gaat het nu met je?
pi_73021115
Dit moet je niet pikken meid.
Hij kijkt vlak voor het slapen gaan nog in zijn mailbox, hij is dus echt verliefd.
Waarom ga je niet op zoek naar een man die je wel waardeert?

Succes meid!
Slik de tranen in, Glimlach.. En alles komt goed.. Ooit..
  woensdag 23 september 2009 @ 09:31:45 #238
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_73029958
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef eenhoorn het volgende:
Dit moet je niet pikken meid.
Hij kijkt vlak voor het slapen gaan nog in zijn mailbox, hij is dus echt verliefd.
Waarom ga je niet op zoek naar een man die je wel waardeert?

Succes meid!
*zucht*
lezen..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 23 september 2009 @ 09:33:45 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73030002
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef Nijns het volgende:

*zucht*
lezen..
Dat kunnen kloons in de regel niet zo goed ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 september 2009 @ 10:26:26 #240
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_73031365
quote:

[..]

Neen, helemaal niets.

Zo fout

TS, je bent achteraf veel te lang veel te coulant / lief geweest voor hem.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_73053413
Heb alles gelezen en wil je nog even sterkte wensen! Niet fijn om op zo'n manier uit elkaar te gaan..
  woensdag 23 september 2009 @ 22:53:58 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73055101
En hij woont nog bij je?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 24 september 2009 @ 11:09:26 #243
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_73063594
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Ethanolic op 24-09-2009 11:10:12 ]
Deathlift or Die.
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:36:42 #244
385549 bibbie1
mijn vriend verliefd op ander
pi_117352594
Ik ben nieuw hier ...
Ik vraag me zelf af wat doe ik hier maar eet me geen raad en met me vrienden kan ik er niet over praten...ze zullen niet begrijpen...ik heb sinds enkele weken een vriend...hij zegt van mij te houden.
Vind me aantrekelijk mooi lief noem maar op ,hij belt tig keer perdag van zijn werk etc. woont bij de duitse grens zien m niet zo veel.... maar hij zei me hij is ook verliefd op een andere vrouw .. maar doet er niks meer hij houd van mij ziet haar ook niet weet ik veel maar ik vraag me af ja hoe dat kan op twee vrouwen verliefd.... ben ererg door onzeker geworden en ik zei dat ik ging ophangen toen hing hij op..... verder niks meer van hem gehoord ik wil het ook niet meer denk ik....ik ben een volwassen vrouw maar heb wel gevoelens,en weet niet wat ik nu moet doen ben erg in de war ...me vrienden weten niet wat er speelt wil ze niks vertellen nog niet ... maar moest het ffvan mij afschrijven... ik denk dat ik hem maar ga opgeven want ik zie het nut er niet van in...mischien weet iemand hier raad alvast bedankt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 20:25:52 ]
bibbie
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:40:55 #245
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117352764
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef bibbie1 het volgende:
Ik ben nieuw hier ik heet Bibbie...
Ik vraag me zelf af wat doe ik hier maar eet me geen raad en met me vrienden kan ik er niet over praten...ze zullen niet begrijpen...ik heb sinds enkele weken een vriend...hij zegt van mij te houden.
Vind me aantrekelijk mooi lief noem maar op ,hij belt tig keer perdag van zijn werk etc. woont bij de duitse grens zien m niet zo veel.... maar hij zei me hij is ook verliefd op een andere vrouw .. maar doet er niks meer hij houd van mij ziet haar ook niet weet ik veel maar ik vraag me af ja hoe dat kan op twee vrouwen verliefd.... ben ererg door onzeker geworden en ik zei dat ik ging ophangen toen hing hij op..... verder niks meer van hem gehoord ik wil het ook niet meer denk ik....ik ben een volwassen vrouw maar heb wel gevoelens,en weet niet wat ik nu moet doen ben erg in de war ...me vrienden weten niet wat er speelt wil ze niks vertellen nog niet ... maar moest het ffvan mij afschrijven... ik denk dat ik hem maar ga opgeven want ik zie het nut er niet van in...mischien weet iemand hier raad alvast bedankt
Waarom zullen je vrienden het niet begrijpen? Verder is het duidelijk dat hij het niet is voor jou lijkt me. Bedoel wat moet je met zo'n vent. Zoek een leukere joh
we dan
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:47:30 #246
385549 bibbie1
mijn vriend verliefd op ander
pi_117353016
Dank je voor je reactie
J een leukere zoeken was maar waar mannen liggen niet voor oprapen ik heb kinderen,en was 8 jaar alleen verder is hij leuk maar ja ik wil niet zo een relatie blijven zitten gelukkig is er nog niks tussen ons gebeurt, want daar was ik nog niet aan toe , maar ik ben ook erg onzeker...en denk dat niemand van mij kan houden terwijl iedereen zegt een man mag zich prijzen met een vrouw als jou.... maar ja en mijn vrienden ja ze zullen nooit acepteren dat als ze horen wat hij gezegd heeft dat ik zo behandet word... ik weet het niet...tis heel moeilijk vooral door mijn onzekereheid en weet je wat gek is,ik ben nooit jaloers raar he.. terwijl ik zo onzeker ben....
bibbie
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:56:17 #247
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_117353396
Nou, je mag hier best voor jezelf opkomen bibbie. Ook al ben je onzeker, dan nog mag je trouw zijn aan je eigenwaarde. Sterker nog, daar zal je ook meer vertrouwen mee krijgen als je dat vaker doet :) en dit lijkt me een prima moment om daarmee te beginnen.

Ik geloof best dat iemand verliefd kan zijn op twee vrouwen. Of in ieder geval sterke gevoelens heeft voor beide, want ik denk niet dat het dezelfde soort liefde is. Je kunt niet hoteldebotel zijn op twee mensen. Je kan verliefd zijn op de ene en houden van de andere. Een beetje zoals de TS heeft meegemaakt.

Maar ik denk dat je een keuze moet maken uiteindelijk. Trouw zijn aan de ene, of je geluk beproeven met de andere. Het zou een hoop schelen als iedereen die keuze z.s.m. voor zichzelf maakt en dit communiceert. Vind het erg slap om alleen te communiceren dat je moeite hebt met 'kiezen'. Flikker dan lekker een eind op joh, dan kies ik wel voor je, mafkees. Hulde aan TS dat ze dat gedaan heeft btw en goed bezig bibbie dat je em ook de 'vinger' wil geven.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_117355518
bibbie1, je hebt gereageerd in topic uit 2009, in een topic van iemand anders met je eigen probleem. Dat zorgt voor verwarring, dus open even een nieuw topic (klik hier), zodat men jou kan helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')