ja, maar dat is puur uit eigen belang joh. Zodat ze zogenaamd hele goede bedoelingen heeft en die gast ziet dat niet of wil dat niet zien. Maar uiteindelijk is 't dr gewoon om te doen om zichzelf goed te boek te zetten.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Beetje slapjes om wel lekker te blijven kokkerellen en platonisch knuffelen terwijl je wel zegt 'vecht voor je relatie'
Nou nou nou zeg, ik weet dat het internet drempelverlagend werkt, maar een beetje respect voor iemand die je niet eens persoonlijk kent. Elk verhaal kent 2 kanten, ook deze.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:56 schreef TheFrankey het volgende:
hij leest mee? HEE SLAPPE ZAK. wat een sappie ben jij. Goed dat je aan de kant gezet bent. Met jou winnen we de oorlog. Denk nog even aan je ex als je nieuwe relatie uitgaat omdat collegas niet werkt. Daarnaast eens een hond altijd een hond.
Eens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef starla het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, ik weet dat het internet drempelverlagend werkt, maar een beetje respect voor iemand die je niet eens persoonlijk kent. Elk verhaal kent 2 kanten, ook deze.
Want als je iets doet op basis van gevoel(ens) is het goed? Of dan maken de gevolgen niet meer uit??quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef starla het volgende:
.....Aan de andere kant vind ik ook niet dat je een waardeoordeel kan vellen over de vriend van mutsje. Is hij de boosdoener omdat hij gevoelens voor iemand anders heeft? Het gaat om gevoel nota bene, niet ratio. Niemand is van niemand op deze wereld, hoe graag we dat soms willen en niets is voor eeuwig, ook liefde niet.
[..]
Flauwekul.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef starla het volgende:
... Aan de andere kant vind ik ook niet dat je een waardeoordeel kan vellen over de vriend van mutsje. Is hij de boosdoener omdat hij gevoelens voor iemand anders heeft? Het gaat om gevoel nota bene, niet ratio. Niemand is van niemand op deze wereld, hoe graag we dat soms willen en niets is voor eeuwig, ook liefde niet. Het enige dat ik kan opmerken over de vriend is dat hij het eerlijker had kunnen brengen zonder eromheen te draaien, maar blijkbaar wilde hij dus ook niet zomaar een relatie van 7 jaar kwijtraken.
..
Daar ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. In een langdurige relatie kun je in een sleur raken, waarin de spanning even weg is. Een leuke collega kan je dat gevoel geven wat je bij je vriendin op dat moment kwijt bent. Het is juist te kunst om te gaan voor de langdurige liefde en niet dat tijdelijke, zalige gevoel wat op dat moment alles lijkt.quote:Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef 20something het volgende:
Vroeger was ik van mening dat dit iets was wat altijd kan gebeuren, hoe sterk en goed de relatie ook is. Nu ben ik het daar niet meer mee eens, ik denk dat er iets niet helemaal goed zit in een relatie wanneer gevoelens voor een andere persoon ontstaan. Zo kan de persoon bijvoorbeeld iets missen wat hij/zij wel in de andere persoon vindt. En ja, dat je hier tegenaan loopt, betekent dus dat je met je partner moet kijken naar je eigen situatie. Hopelijk is de ander daartoe ook nog in staat nu die al verliefd is.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Mutsje30 het volgende:
TS voelt zich momenteel zwaar klote, maar er is helaas niets aan te doen. Ik zal toch verder moeten. Mijn (nu ex) vriend heeft aangegeven al vrij lang niet meer gelukkig te zijn geweest, hij heeft weleens aangegeven dat hij wat aandacht miste, maar ik wist niet dat het zo erg was.
Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. Ik ben nu gewoon boos, verdrietig, teleurgesteld, en ergens heb ik ook wel weer berusting.
Het enige positieve aan dit verhaal vind ik dat hij in ieder geval over zijn verliefdheid eerlijk is geweest, en me niet heeft bedrogen.
Mooi!quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Mutsje30 het volgende:
Bedankt.
Nog een positief puntje: ik heb geleerd dat ik grenzen moet durven stellen.
Ik denk nog altijd dat iemand verliefd kan worden op een ander binnen een relatie. Beetje kalverliefde dan.quote:Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef 20something het volgende:
Vroeger was ik van mening dat dit iets was wat altijd kan gebeuren, hoe sterk en goed de relatie ook is. Nu ben ik het daar niet meer mee eens, ik denk dat er iets niet helemaal goed zit in een relatie wanneer gevoelens voor een andere persoon ontstaan. Zo kan de persoon bijvoorbeeld iets missen wat hij/zij wel in de andere persoon vindt. En ja, dat je hier tegenaan loopt, betekent dus dat je met je partner moet kijken naar je eigen situatie. Hopelijk is de ander daartoe ook nog in staat nu die al verliefd is.
Een erg harde les zo, bah...quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Mutsje30 het volgende:
Bedankt.
Nog een positief puntje: ik heb geleerd dat ik grenzen moet durven stellen.
Ik had hem toch wel het huis uit gedonderdquote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Mutsje30 het volgende:
We wonen nu nog in 1 huis, tijdelijk. Gelukkig kunnen we (vooralsnog) redelijk normaal doen tegen elkaar.
Ja, hij kwam iets te kort en dat werd pas duidelijk toen hij vrij spel kreeg met zijn collega.quote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Mutsje30 het volgende:
TS voelt zich momenteel zwaar klote, maar er is helaas niets aan te doen. Ik zal toch verder moeten. Mijn (nu ex) vriend heeft aangegeven al vrij lang niet meer gelukkig te zijn geweest, hij heeft weleens aangegeven dat hij wat aandacht miste, maar ik wist niet dat het zo erg was.
Ik hoop van harte dat deze situatie niet lang meer hoeft te duren. Niet dat het voor hem met die dame tegen blijkt te vallen en dat jij toch nog wel een gezellige bedpartner blijkt.quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Mutsje30 het volgende:
We wonen nu nog in 1 huis, tijdelijk. Gelukkig kunnen we (vooralsnog) redelijk normaal doen tegen elkaar.
Neen, helemaal niets.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Een erg harde les zo, bah...
Maar probeert hij dan ook werkelijk niets meer om je van gedachte te doen veranderen?
Tjeempig, dan was hij al lang en breed weg in zijn eigen hoofd, maar was hij te laf om het zelf uit te maken, heeft hij jou bespeeld tot je genoeg zou zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Neen, helemaal niets.
Voor de rest; iedereen bedankt voor jullie meningen, adviezen, en het hart onder de riem
Hoe gaat het nu met je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Neen, helemaal niets.
Voor de rest; iedereen bedankt voor jullie meningen, adviezen, en het hart onder de riem
*zucht*quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef eenhoorn het volgende:
Dit moet je niet pikken meid.
Hij kijkt vlak voor het slapen gaan nog in zijn mailbox, hij is dus echt verliefd.
Waarom ga je niet op zoek naar een man die je wel waardeert?
Succes meid!
Dat kunnen kloons in de regel niet zo goed ...quote:
Waarom zullen je vrienden het niet begrijpen? Verder is het duidelijk dat hij het niet is voor jou lijkt me. Bedoel wat moet je met zo'n vent. Zoek een leukere johquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef bibbie1 het volgende:
Ik ben nieuw hier ik heet Bibbie...
Ik vraag me zelf af wat doe ik hier maar eet me geen raad en met me vrienden kan ik er niet over praten...ze zullen niet begrijpen...ik heb sinds enkele weken een vriend...hij zegt van mij te houden.
Vind me aantrekelijk mooi lief noem maar op ,hij belt tig keer perdag van zijn werk etc. woont bij de duitse grens zien m niet zo veel.... maar hij zei me hij is ook verliefd op een andere vrouw .. maar doet er niks meer hij houd van mij ziet haar ook niet weet ik veel maar ik vraag me af ja hoe dat kan op twee vrouwen verliefd.... ben ererg door onzeker geworden en ik zei dat ik ging ophangen toen hing hij op..... verder niks meer van hem gehoord ik wil het ook niet meer denk ik....ik ben een volwassen vrouw maar heb wel gevoelens,en weet niet wat ik nu moet doen ben erg in de war ...me vrienden weten niet wat er speelt wil ze niks vertellen nog niet ... maar moest het ffvan mij afschrijven... ik denk dat ik hem maar ga opgeven want ik zie het nut er niet van in...mischien weet iemand hier raad alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |