Ik geloof inderdaad dat dit niet zo'n goede beslissing was.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Biancavia het volgende:
Hij wilde breken met haar, om voor jou te gaan, en jij zegt: "Welneeeee! Blijf elkaar lekker zien! Leuk toch!"
Echt hè!
Ik heb dit gezegd omdat het collega's zijn, en ze elkaar dus sowieso niet kunnen ontlopen. M.i. wordt het nog erger als er geen contact 'mag zijn'. Dan wordt het alleen maar spannender en aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Biancavia het volgende:
Hij wilde breken met haar, om voor jou te gaan, en jij zegt: "Welneeeee! Blijf elkaar lekker zien! Leuk toch!"
Echt hè!
Eenschquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Ik heb dit gezegd omdat het collega's zijn, en ze elkaar dus sowieso niet kunnen ontlopen. M.i. wordt het nog erger als er geen contact 'mag zijn'. Dan wordt het alleen maar spannender en aantrekkelijker.
Ik zou hier op terug komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:22 schreef Mutsje30 het volgende:
Dat ebde ook wel weer een beetje weg. Hij gaf zelfs aan dat hij helemaal met haar wilde breken voor mij, maar dit wilde ik niet.
Ik geloof dat dit geen bal uitmaakt. Hij heeft een vriendschappelijke relatie met een vrouwelijke collega. Hij geeft toe dat hij wat voor haar begint te voelen en bespreekt dat met jou. Ook geeft hij aan dat hij voor jullie relatie het contact wil verbreken met haar. Dat geeft toch wel aan dat jij nog steeds op de eerste plaats komt bij hem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Ik heb dit gezegd omdat het collega's zijn, en ze elkaar dus sowieso niet kunnen ontlopen. M.i. wordt het nog erger als er geen contact 'mag zijn'. Dan wordt het alleen maar spannender en aantrekkelijker.
Mja, dat snap ik wel, maar buiten werktijd om afspreken en elkaar knuffelen en dergelijke, tja, dat is gewoon niet handig in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Is het wel een beetje fout gegaan, ik had in jouw geval duidelijkere lijnen gesteld (welke vooral zouden voortvloeien uit mijn eigen onzekerheid) Hij heeft sindsdien helemaal niet meer netjes gehandeld en (gezien al het lichamelijk contact) helemaal niet besloten 'niets met zijn gevoel te doen'. Ik weet dat 7 jaar lang is en dat hij (in ieder geval niet dat jij weet) niets heeft gedaan, maar ik denk dat dit van kwaad tot erger gaat. Jij hebt vertrouwen in hem gesteld en hij heeft er misbruik van gemaakt, ik zou er wel (een heel eind) klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Biancavia het volgende:
Echt hè!
Ja, dat heb ik ook al heel vaak geroepen tegen hem. Maar ondanks dat vertrouw ik hem nog steeds. Hij heeft ook nog niets gedaan (zegt hij). Maar ik vind het al erg genoeg dat hij het uberhaupt wíl!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
Dat hij gevoelens heeft voor een ander is nog tot daar aan toe, daar kan je samen uitkomen.
Maar hier:
[..]
Is het wel een beetje fout gegaan, ik had in jouw geval duidelijkere lijnen gesteld (welke vooral zouden voortvloeien uit mijn eigen onzekerheid) Hij heeft sindsdien helemaal niet meer netjes gehandeld en (gezien al het lichamelijk contact) helemaal niet besloten 'niets met zijn gevoel te doen'. Ik weet dat 7 jaar lang is en dat hij (in ieder geval niet dat jij weet) niets heeft gedaan, maar ik denk dat dit van kwaad tot erger gaat. Jij hebt vertrouwen in hem gesteld en hij heeft er misbruik van gemaakt, ik zou er wel (een heel eind) klaar mee zijn.
Is het wel eens in je opgekomen dat je vriend zo jaloers is omdat hij zelf niet (helemaal) te vertrouwen is? Zo als de waard is..
Wat een onzin. Alsof die relatie gelijk voor haar helemaal niets meer waard is omdat hij een vrouwelijke collega leuk vindt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:
ach ja na 5, 5, 7 tot 8 jaar is de rek uit een relatie en de trek in nieuw vlees wordt alleen maar groter. Ik zou de eer aan mezelf houden en het uitmaken met hem.
Aan dat laatste kunnen jullie toch samen wel wat doen? De relatie weer leuk zien te krijgen, sleur doorbreken. Maar dat hij al niet uit zichzelf die afstand neemt, mja, dat vind ik toch wel slap. Ben het met je eens dat je je vriend niet iets moet verbieden, maar dan had ik wel verwacht dat hij zelf afstand zou nemen. Nouja, dat doet hij niet en als hij dat wel zou doen op jouw verzoek zou hij het jou misschien verwijten..quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al heel vaak geroepen tegen hem. Maar ondanks dat vertrouw ik hem nog steeds. Hij heeft ook nog niets gedaan (zegt hij). Maar ik vind het al erg genoeg dat hij het uberhaupt wíl!
Hij heeft ook gezegd dat er grote kans was dat hij het mij zou gaan verwijten, als ik hem verbood om nog met haar om te gaan.
Bovendien vind ik niet dat je een volwassene iets moet gaan verbieden, het zou niet nodig moeten zijn. Misschien moet ik hier ook mijn conclusies uit trekken.
Hij zegt ook dat ik de afgelopen anderhalf jaar niet meer 'straal' en dat hij zich afgewezen heeft gevoeld. Hij mist affectie.
Dat hij jou dingen wil verwijten is lekker zijn probleem, hij moet de verantwoordelijkheden ook bij zichzelf leggen, niet alleen bij jou. Dat hij de gevolgen/uitwerking van deze vriendschp niet kan handelen: dat is niet alleen aan jou om wat aan te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al heel vaak geroepen tegen hem. Maar ondanks dat vertrouw ik hem nog steeds. Hij heeft ook nog niets gedaan (zegt hij). Maar ik vind het al erg genoeg dat hij het uberhaupt wíl!
Hij heeft ook gezegd dat er grote kans was dat hij het mij zou gaan verwijten, als ik hem verbood om nog met haar om te gaan.
Het zou niet nodig moeten zijn nee, hij moet zijn eigen verantwoordelijkheid nemen.quote:Bovendien vind ik niet dat je een volwassene iets moet gaan verbieden, het zou niet nodig moeten zijn.
Dat denk ik ook..quote:Misschien moet ik hier ook mijn conclusies uit trekken.
dan moet ie daar met je over praten ipv zijn interesse op een andere vrouw te storten en al helemaal niet jou daar de schuld van geven, kinderachtig.quote:Hij zegt ook dat ik de afgelopen anderhalf jaar niet meer 'straal' en dat hij zich afgewezen heeft gevoeld. Hij mist affectie.
Dit. Ik was echt uit me slof geschoten als me vriend zoiets zou zeggen tegen me. Sowieso omdat je niet zo met een andere dame omgaat als je een vriendin hebt, maar al helemáál niet als hij ook nog eens gevoelens voor haar heeft/begint te krijgen. Dan hoor je er niet eens om te vragen, dan hoort hij uit zichzelf even een paar stappen terug te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
Ik zou het uberhaupt niet echt tof vinden als mijn vriend regelmatig met een andere dame een avondje op de bank 'gezellig een filmpje zou kijken'..
Ik ging vroegah soms ook met een ander meisje gezellig film kijken maar dat mag dus blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit. Ik was echt uit me slof geschoten als me vriend zoiets zou zeggen tegen me. Sowieso omdat je niet zo met een andere dame omgaat als je een vriendin hebt, maar al helemáál niet als hij ook nog eens gevoelens voor haar heeft/begint te krijgen. Dan hoor je er niet eens om te vragen, dan hoort hij uit zichzelf even een paar stappen terug te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |