Linkdumpquote:
Het merendeel van de dingen op tv zijn ook uit de V.S. dus dat hoor je meer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Aanvullende klacht:
Mensen die zo geforceerd Brits Engels willen proberen.![]()
Doe mij maar gewoon Amerikaans Engels.
Waarom wordt er in het onderwijs eigenlijk voor Brits Engels gekozen. Ik vind dat niks. Dat vond ik altijd al, maar sinds ik een aantal keren in de VS ben geweest, weet ik het zeker. Amerikaans klinkt mij veel vertrouwder/normaler in de oren.
Vb. I cAn't en I cEn't.
Precies.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:52 schreef BrickTamland het volgende:
Gewoon Nederlands is al moeilijk genoeg voor de meesten.
Mensen die klagen over mensen die slecht zijn in engels, maar zelf niet eens hun eigen taal machtig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef dennistd het volgende:
Nog veel erger: de gemiddelde westerling die Duits probeert te praten....
Brits-Engels is om te leren nu eenmaal beter (puurder) dan dat Amerikaans dat op elke straathoek anders wordt gesproken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Aanvullende klacht:
Mensen die zo geforceerd Brits Engels willen proberen.![]()
Doe mij maar gewoon Amerikaans Engels.
Waarom wordt er in het onderwijs eigenlijk voor Brits Engels gekozen. Ik vind dat niks. Dat vond ik altijd al, maar sinds ik een aantal keren in de VS ben geweest, weet ik het zeker. Amerikaans klinkt mij veel vertrouwder/normaler in de oren.
Vb. I cAn't en I cEn't.
In english?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef starla het volgende:
It's rather peculiar that those who complain aren't good in English either.
Yankee Dutch heet dat toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |