[img][/img]quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind nummer 8 het mooist. Sowieso leuk om deze foto's te zien, ben een grote fan van honden!
Wapperende hondenoren kunnen me ook erg bekoren, grommende honden minder. Ik denk als je de humor en de ondeugendheid van honden kunt vastleggen dat je dan een trouwe fan hebt hier. Ook als ze blij naar hun baas kijken, of gewoon: gelukkige honden.
Yup, ik wilde nog even samen op de foto en toen kreeg ik een nogal kleffe zoenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Likt ie jouw gezicht hier? Ik kan het niet zo goed zien.
Ik mis zelf alleen op #3 een stukje staart en ja, dat is omdat de hond met zo'n 40km per uur aan komt duiken op een bal, op welke foto's mis jij verder nog onderdelen? De OP bevat de showcase foto's, de andere zijn ter toelichting op basis van replies op de op. Dank voor je complimenten, als ik wat meer ervaren ben zal ik zeker weer een showcase aanmakenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:45 schreef H-blast het volgende:
Leuke foto's! Foto 1 & 2 vind ik minder in vergelijking met de rest.
ik weet niet of je de foto's nog cropped? Soms mis een ik een poot of iets anders wat de foto 'compleet' zou maken. Al begrijp ik ook wel dat de hond snel beweegt, en het erg lastig is.
Maar is dit een Centraal "Show hier je honden foto" topic, of een Showcase alleen van ..bennie? Het aantal foto's neemt op deze manier rap toe. En neem ik alle foto's bij elkaar, lijken ze best veel op elkaar. Alleen die in de opening post zijn verschillend.
Aan de hand van bovenstaande foto's: ja, je maakt leuke foto's. Keep up the good work, en ga nu voor een wat langere tijd foto's nemen en maak over een tijdje weer een testcase/showcase aan.
Dat ik een 'onderdeel' miste had meer betrekking op de foto's uit de tweede serie. Die ik overigens wel geslaagd vind als testcasequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ik mis zelf alleen op #3 een stukje staart en ja, dat is omdat de hond met zo'n 40km per uur aan komt duiken op een bal, op welke foto's mis jij verder nog onderdelen? De OP bevat de showcase foto's, de andere zijn ter toelichting op basis van replies op de op. Dank voor je complimenten, als ik wat meer ervaren ben zal ik zeker weer een showcase aanmaken.
Een linkje naar het centrale topic: [CENTRAAL] Fotografeer je huisdier deel 7
Ja he! Ik heb heel veel Odie-like foto's van hemquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:08 schreef Chanty het volgende:
Whahaha kan er niets aan doen maar die eerste foto doet me zooo ontzettend denken aan Odie
[ afbeelding ]
Vind het standpunt van foto 2 icm de dynamiek erg tofSowieso spreekt de dynamiek en de speelsheid in je foto's me erg aan
Het zijn hierdoor geen standaard portretfoto's van je huisdier. Zelfs foto 4 is door het water opvallend anders. Foto 6 vind ik het minste van de serie. De achtergrond is natuurlijk erg mooi, maar de foto doet wat plat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |