Geeft niet, TS zelf ook niet.quote:
Kwam ergens in dit toppic uitleg tegen , nu snap ik het wel . Nee het werkt nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Geeft niet, TS zelf ook niet.
Je kunt alles versturen en ontvangen als je dat ding in 2 standen kunt krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef LockonStratos het volgende:
Wat wil je communiceren dan ?
Sneller dan 5 jaar gaat echter niet lukken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:44 schreef LangeJan het volgende:
Lucht reageert mogelijk sneller dan metaal en dus komt je boodschap sneller over![]()
Om erachter te komen dat het nergens op slaat.quote:Op maandag 21 september 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
En je hoeft het helemaal niet op zo'n grote schaal te testen.
Er is 1 ding sneller dan licht.quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
Voor zover ik weet is er niks sneller dan licht. Zelfs de zwaartekracht niet. Dus dit gaat ook niet werken.
Bij die van zwarte gaten is ie wel zwaarder dan. Misschien maakt het de zwaartekracht ook snellerquote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
Voor zover ik weet is er niks sneller dan licht. Zelfs de zwaartekracht niet. Dus dit gaat ook niet werken.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:02 schreef Saak het volgende:
[..]
Bij die van zwarte gaten is ie zo sterk dat het licht ook niet kan ontsnappen. Misschien maakt het de zwaartekracht ook sneller![]()
't Is maar een suggestie
Misschien moet je die lange paal een zwart gat in schuiven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:02 schreef Saak het volgende:
[..]
Bij die van zwarte gaten is ie wel zwaarder dan. Misschien maakt het de zwaartekracht ook sneller![]()
't Is maar een suggestie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |