Ik vraag ze af of ze wat meer vernieuwen dan 2, al koop ik m toch welquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef Wessiej het volgende:
Skate 3 komt mei 2010....
Hier ook, MM had een leuke actiequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
lijstjes met nieuwe games.... vandaag net eindelijkeens COD modern warfare gekocht
Prachtige techdemo ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:29 schreef -Dries- het volgende:
Ben trouwens overnieuw begonnen met GTA IV. Blijft een prachtige game natuurlijk.
Ik heb dus hetzelfde bij GTAIVquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind assassin's creed meer een techdemo... weinig verhaal, herhalende gameplay etc.
Ik vond het vooral stom dat ik niet die maffiabazen zelf kon neerschieten wanneer IK dat wil. Sommige mannetjes had ik meteen een kogel door hun hoofd geschoten als dat konquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde bij GTAIV, die game had gewoon meer dan de helft korter gemoeten. Dat ergens naartoe rijden, schiet die persoon neer, ontsnap voor de politie was al oud geworden rond GTA VC, laat staan dat ik er weer dertig missies van wil doen voordat het verhaal betekenisvol verdergaat of een wat interessantere missie komt.
Dan speel je het toch niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde bij GTAIV, die game had gewoon meer dan de helft korter gemoeten. Dat ergens naartoe rijden, schiet die persoon neer, ontsnap voor de politie was al oud geworden rond GTA VC, laat staan dat ik er weer dertig missies van wil doen voordat het verhaal betekenisvol verdergaat of een wat interessantere missie komt.
Hij geeft toch gewoon zijn mening? En hij heeft toch wel gelijk. Elke missie is haast hetzelfde.quote:
Fuck you say?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef zwartautotje het volgende:
Vraagje, is zombie t verruck met 4 players te spelen op split-screen?
Van die 3,90 kon je ook een zeer lekker broodje kopen, was denk ik slimmer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:46 schreef larry_flynt het volgende:
Ik was net bij de Free Record Shop in Utrecht. En daar lag het spel Eragon voor 13 euro en ging nog eens 70% vanaf. Heb het spel dus voor 3,90 meegenomen.
Volgens mij echt het slechtste spel ooit.
Is het zo erg? Nou ja zag dat de achievements makkelijk zijn. Daarna zet ik hem wel op internet samen met Alone in da dark en Lost.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Van die 3,90 kon je ook een zeer lekker broodje kopen, was denk ik slimmer.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef zwartautotje het volgende:
Even een vraag is bij call of duty world at war gametype zombie verruckt te spelen met 4 spelers (split-screen) ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |