Gaat uw gang, ik ben benieuwd hoe u dit visueel uit zal drukken.quote:
leg jij geen wcpapier op de bril dan bij openbare toiletten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef leipeshitouwess het volgende:
Omijngod.
Dat wou ik als vrouw zijnde niet weten
Heel goed dames! Maar ehhh vrouwen poepen niet toch? En al helemaal niet op openbare toiletten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:48 schreef Flena het volgende:
[..]
leg jij geen wcpapier op de bril dan bij openbare toiletten?
Ik dus echt wel...of ik blijf er boven hangen
ik had het over plassenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:49 schreef Giester het volgende:
[..]
Heel goed dames! Maar ehhh vrouwen poepen niet toch? En al helemaal niet op openbare toiletten.
Dus wel! hebben ze zelfs van die speciale buisjes voor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ik had het over plassen![]()
wij kunnen niet staand plassen he...duh
Heb jij dat dan nooitquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef Bakkerbier het volgende:
Verkapt kijk-mijn-piemeltje-groot-zijn-topic
dan hang ik er liever boven...zittend plassen is veel tofferquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Dus wel! hebben ze zelfs van die speciale buisjes voor.
Juistem kerel. Thuis moet je gewoon lekker zorgeloos kunnen schijten. Boekje erbij, tv hard aan dat je hem nog op de wc kan horen. Prima. Das weer een uurtje vermaak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Verreke het volgende:
Als ik thuis op mijn troon zit leg ik echt geen papiertjes ergens op... kom op.. ik zorg gewoon dat het allemaal schoon is...
Openbaar toilet is wat anders ofcourse....
Hehe jawel, ik leg twee lagen toiletpapier erop, of je blijft erboven hangen, vieze bedoening.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:48 schreef Flena het volgende:
[..]
leg jij geen wcpapier op de bril dan bij openbare toiletten?
Ik dus echt wel...of ik blijf er boven hangen
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:55 schreef Kai-Itza het volgende:
Wist niet dat Fok! zo vol zat met huillies.
Haha, niks huillies. Dit is gewoon urban-survival. Zonder deze info overleef je het niet in de steden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:55 schreef Kai-Itza het volgende:
Wist niet dat Fok! zo vol zat met huillies.
Dat betekend nog niet dat je het moet benadrukken met een heul topicquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nooit
Verkapt kijk-mijn-piemeltje-klein-zijn-reactie
Joh iedereen legt WC papier over die bril, zodra ik kom is ie allang schoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, niks huillies. Dit is gewoon urban-survival. Zonder deze info overleef je het niet in de steden.
Gelukkig ben ik niet de enige die de tv gewoon harder zet als ie gaat schijten... haha...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Juistem kerel. Thuis moet je gewoon lekker zorgeloos kunnen schijten. Boekje erbij tv hard aan dat je hem nog op de wc kan horen. Prima. Das weer een uurtje vermaak.
Neuh, maar het is nog niet te laat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je het moet benadrukken met een heul topic![]()
Of zag je mij er ook een topic over aanmaken
Haha, lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:57 schreef Verreke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die de tv gewoon harder zet als ie gaat schijten... haha...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Neuh, maar het is nog niet te laat.
Idd..in het midden raken is een bonuspunt...en het is goed voor je beenspierenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:54 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Hehe jawel, ik leg twee lagen toiletpapier erop, of je blijft erboven hangen, vieze bedoening.
Bij lange na niet denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:57 schreef Verreke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die de tv gewoon harder zet als ie gaat schijten... haha...
Verkapt 'wat lees jij op de plee?' topic...quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:03 schreef Giester het volgende:
Heerlijk jonge, dat schijten. Soms moet je het gewoon de hele dag inhouden tot je lekker thuis kan schijten. Eerst ook nog even een nieuwe Quest kopen en je bent weer uren zoet.
Wat leest men onder het schijten het liefst?
Ik:
- Quest
- Donald Duck
- FHM
- Viva of Yes van mn vriendin
- Reclame
- Alweer de achterkant van de toiletverfrisser. Hehe
Goed idee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:05 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Verkapt 'wat lees jij op de plee?' topic...
Ik slinger het vaak over mijn schouder...quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:15 schreef LasTeR het volgende:
De mijne hangt altijd in het water als ik niet oppas.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:15 schreef LasTeR het volgende:
De mijne hangt altijd in het water als ik niet oppas.
IDD kwartier is veels te kort.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:22 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die de hele krant lezen op de wc en een kwartier blijven zitten![]()
Nee.quote:
Nee, kwartier is net goed, langer dan gaat m'n been slapenquote:
Shit ja, daar heb ik ook weleens last van. Ben een keer goed tegen de deur geklats met mn slaapbeen. Hehe nice.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:26 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nee, kwartier is net goed, langer dan gaat m'n been slapen
Quest, Reclame... de Veronica gids....quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:03 schreef Giester het volgende:
Heerlijk jonge, dat schijten. Soms moet je het gewoon de hele dag inhouden tot je lekker thuis kan schijten. Eerst ook nog even een nieuwe Quest kopen en je bent weer uren zoet.
Wat leest men onder het schijten het liefst?
Ik:
- Quest
- Donald Duck
- FHM
- Viva of Yes van mn vriendin
- Reclame
- Alweer de achterkant van de toiletverfrisser. Hehe
Roken terwijl de schijt nog aan mijn anus hangt? Nee dank je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef seatsniffer het volgende:
Ik zweer het, ik zat net te poepen op school en toen gebeurde het mij ook, en het eerste wat in mij opkwam was dat dit een goed topic voor fok49 zou zijn, maarja, hij bestaat dus al.
Overigens lees ik op de wc de VPRO gids (met name de achterkant), de Stem van Dordt/Dordtenaar en allerlei soorten verpakkingen, zoals diepvriespizzadozen, stofzuigerzakkenpakken of kattenbakvullingzakken (mijn oud-papierbak staat naast de wc). Ook doe ik af en toe aan tetris op mijn mobiel. Gemiddelde tijdsduur: 15 minuten, waarvan de eerste 5 poepen, en daarna dus lekker uitzitten, roken en lezen. Ik vind poepen een van de meest ontspannende dingen om te doen, kijk er altijd weer naar uit, even een rustig momentje helemaal op jezelf.
Wie rookt er trouwens ook op de wc?
Ben al jaren gestopt maar het was altijd eerst roken dan schijten en niet andersom.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef seatsniffer het volgende:
Nee, ik rook niet op de plee. Wel ervoor. Vooral 's-ochtends. Eerst een peuk en een bak koffie en dan is het altijd raak. Schijten als een gek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef seatsniffer het volgende:
Ik zweer het, ik zat net te poepen op school en toen gebeurde het mij ook, en het eerste wat in mij opkwam was dat dit een goed topic voor fok49 zou zijn, maarja, hij bestaat dus al.
Overigens lees ik op de wc de VPRO gids (met name de achterkant), de Stem van Dordt/Dordtenaar en allerlei soorten verpakkingen, zoals diepvriespizzadozen, stofzuigerzakkenpakken of kattenbakvullingzakken (mijn oud-papierbak staat naast de wc). Ook doe ik af en toe aan tetris op mijn mobiel. Gemiddelde tijdsduur: 15 minuten, waarvan de eerste 5 poepen, en daarna dus lekker uitzitten, roken en lezen. Ik vind poepen een van de meest ontspannende dingen om te doen, kijk er altijd weer naar uit, even een rustig momentje helemaal op jezelf.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:29 schreef deepart het volgende:
Een keer op de camping dacht ik dat ik aids had gekregen, want iemand voor mij had niet doortetrokken en dat had ik niet in de gaten en toen ik ging zitten hing mij piemol in het water, en daar dreef nog aidsplas in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |