abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72761620
Ik zweer het, ik zat net te poepen op school en toen gebeurde het mij ook, en het eerste wat in mij opkwam was dat dit een goed topic voor fok49 zou zijn, maarja, hij bestaat dus al.

Overigens lees ik op de wc de VPRO gids (met name de achterkant ), de Stem van Dordt/Dordtenaar en allerlei soorten verpakkingen, zoals diepvriespizzadozen, stofzuigerzakkenpakken of kattenbakvullingzakken (mijn oud-papierbak staat naast de wc). Ook doe ik af en toe aan tetris op mijn mobiel. Gemiddelde tijdsduur: 15 minuten, waarvan de eerste 5 poepen, en daarna dus lekker uitzitten, roken en lezen. Ik vind poepen een van de meest ontspannende dingen om te doen, kijk er altijd weer naar uit, even een rustig momentje helemaal op jezelf.

Wie rookt er trouwens ook op de wc?
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:58:19 #52
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72761696
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef seatsniffer het volgende:
Ik zweer het, ik zat net te poepen op school en toen gebeurde het mij ook, en het eerste wat in mij opkwam was dat dit een goed topic voor fok49 zou zijn, maarja, hij bestaat dus al.

Overigens lees ik op de wc de VPRO gids (met name de achterkant ), de Stem van Dordt/Dordtenaar en allerlei soorten verpakkingen, zoals diepvriespizzadozen, stofzuigerzakkenpakken of kattenbakvullingzakken (mijn oud-papierbak staat naast de wc). Ook doe ik af en toe aan tetris op mijn mobiel. Gemiddelde tijdsduur: 15 minuten, waarvan de eerste 5 poepen, en daarna dus lekker uitzitten, roken en lezen. Ik vind poepen een van de meest ontspannende dingen om te doen, kijk er altijd weer naar uit, even een rustig momentje helemaal op jezelf.

Roken terwijl de schijt nog aan mijn anus hangt? Nee dank je.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72761746
quote:
Ben al jaren gestopt maar het was altijd eerst roken dan schijten en niet andersom.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:53:17 #54
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72763071
quote:

Nee, ik rook niet op de plee. Wel ervoor. Vooral 's-ochtends. Eerst een peuk en een bak koffie en dan is het altijd raak. Schijten als een gek.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:26:48 #55
232982 henkdevlieg
Niet dood slaan.
pi_72765824
Waar blijft de paint?
pi_72766149
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef Kai-Itza het volgende:

WC's zitten gewoon te fijn.
k heb dan ook alle stoelen in de huiskamer weggedaan
pi_72767840
Een keer op de camping dacht ik dat ik aids had gekregen, want iemand voor mij had niet doortetrokken en dat had ik niet in de gaten en toen ik ging zitten hing mij piemol in het water, en daar dreef nog aidsplas in
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_72767971
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:29 schreef deepart het volgende:
Een keer op de camping dacht ik dat ik aids had gekregen, want iemand voor mij had niet doortetrokken en dat had ik niet in de gaten en toen ik ging zitten hing mij piemol in het water, en daar dreef nog aidsplas in
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:33:55 #59
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72767997
Edit: Paint erbij voor de visuele poeperts.
"Thats how we roll in the Shire!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')