Roken terwijl de schijt nog aan mijn anus hangt? Nee dank je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef seatsniffer het volgende:
Ik zweer het, ik zat net te poepen op school en toen gebeurde het mij ook, en het eerste wat in mij opkwam was dat dit een goed topic voor fok49 zou zijn, maarja, hij bestaat dus al.
Overigens lees ik op de wc de VPRO gids (met name de achterkant), de Stem van Dordt/Dordtenaar en allerlei soorten verpakkingen, zoals diepvriespizzadozen, stofzuigerzakkenpakken of kattenbakvullingzakken (mijn oud-papierbak staat naast de wc). Ook doe ik af en toe aan tetris op mijn mobiel. Gemiddelde tijdsduur: 15 minuten, waarvan de eerste 5 poepen, en daarna dus lekker uitzitten, roken en lezen. Ik vind poepen een van de meest ontspannende dingen om te doen, kijk er altijd weer naar uit, even een rustig momentje helemaal op jezelf.
Wie rookt er trouwens ook op de wc?
Ben al jaren gestopt maar het was altijd eerst roken dan schijten en niet andersom.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef seatsniffer het volgende:
Nee, ik rook niet op de plee. Wel ervoor. Vooral 's-ochtends. Eerst een peuk en een bak koffie en dan is het altijd raak. Schijten als een gek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef seatsniffer het volgende:
Ik zweer het, ik zat net te poepen op school en toen gebeurde het mij ook, en het eerste wat in mij opkwam was dat dit een goed topic voor fok49 zou zijn, maarja, hij bestaat dus al.
Overigens lees ik op de wc de VPRO gids (met name de achterkant), de Stem van Dordt/Dordtenaar en allerlei soorten verpakkingen, zoals diepvriespizzadozen, stofzuigerzakkenpakken of kattenbakvullingzakken (mijn oud-papierbak staat naast de wc). Ook doe ik af en toe aan tetris op mijn mobiel. Gemiddelde tijdsduur: 15 minuten, waarvan de eerste 5 poepen, en daarna dus lekker uitzitten, roken en lezen. Ik vind poepen een van de meest ontspannende dingen om te doen, kijk er altijd weer naar uit, even een rustig momentje helemaal op jezelf.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:29 schreef deepart het volgende:
Een keer op de camping dacht ik dat ik aids had gekregen, want iemand voor mij had niet doortetrokken en dat had ik niet in de gaten en toen ik ging zitten hing mij piemol in het water, en daar dreef nog aidsplas in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |