Ga werken voor je geld pauperquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:28 schreef _Loki het volgende:
Dat vraag ik me toch best wel af.
Ik zit sinds een paar weken op het hbo en ben 17, dus heb vanaf 1 oktober recht op studiefinanciering. Maar nou krijg ik te horen dat ze dat pas de 24e ofzo storten.
Wtf is het nou? Krijg ik het echt pas zo laat of verschilt dat per persoon?
Niet deze maand, volgende maand aldus TS..quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:34 schreef FP128 het volgende:
Ja ts, even bij de les blijven en op een houtje bijten want dat is pas volgende week donderdag. Denk dat je al woensdagavond na 00:00 uur op je dig. rekening kunt kijken voor het geld.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Onvoorstelbaar. Al die kuttekoppen doen hoger onderwijs, maar zijn te dom om naar de site van 't IBG te gaan..
Jij bent zo mogelijk nog dommer. Je denkt echt dat heel Nederland de 24e stufi krijgt, maar dat jij om de één of andere reden op een ander moment alles gestort krijgt?quote:
hahaha en jij noemt mij dom.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent zo mogelijk nog dommer. Je denkt echt dat heel Nederland de 24e stufi krijgt, maar dat jij om de één of andere reden op een ander moment alles gestort krijgt?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef _Loki het volgende:
[..]
hahaha en jij noemt mij dom.
waar haal je dát nou weer uit?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:28 schreef _Loki het volgende:
Maar nou krijg ik te horen dat ze dat pas de 24e ofzo storten.
Wtf is het nou? Krijg ik het echt pas zo laat of verschilt dat per persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |